Gå til innhold

Hvilke gratispakker var du fornøyd med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo fint med alt man kan spare i nyfødttiden, og det er etter hvert en del slike gratispakker, blant annet fra Libero og Rema 1000. Hvilke pakker var dere fornøyde med, og hvilke pakker ble det for mye styr med medlemskap osv.?

Anonymkode: 673c1...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner å bli noen år siden, men mener å huske at apoteket sin var veldig kjekk.

Anonymkode: 1f2bc...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp skaffet wg de fleste, og Rema 1000 sin er abosolutt den beste 😁 Og her er det heller ikke noe medlemsstress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80% av det som er oppi er jo bare reklame og vareprøver. Ble ikke så veldig imponert :P var mest fornøyd med rimi sin, men den eksisterer jo ikke lengre. 

Anonymkode: 3606f...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ganske fornøyd med apotek 1 sin. Der var det med 2 mam flasker og 2 avent smokker. Det koster litt. Det var også med 2 mnd gratis viaplay.

Ellers fornøyd med de andre og. Har brukt det meste. Både fra libero og rema. Tror jeg må velge spotek1 og rema som favoritter.

Anonymkode: 4e9da...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også mest fornøyd med Rimi sin. Ellers likte jeg Apotek1 sin godt.

Sorterte alle pakkene og hev alt av reklamebrosjyrer. Jeg husker i ene pakken var en sånn smoothie, den gikk ut på dato lenge før poden kunne smake den. Ellers var det lakrisdrops og sånne ting som jeg ikke skjønte hvorfor lå oppi... Men alt i alt, supert med slike pakker! Bleier, bind, ammeinnlegg, tannkrem, våtservietter, smokker, alt er slik som er greit å få testet litt forskjellig av. 

Opplevde ikke styr med medlemskap på noen av pakkene. Om det kommer mail fra dem så har jeg uansett satt opp filtre i eposten min så alt slikt kommer i en mappe utenom innboksen.

 

 

Anonymkode: 291cc...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man dobbelt hvis man har tvillinger på gang? 

Anonymkode: 97bcd...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest fornøyd med rema og kiwi, nå er riktignok dette snart 3 år siden.

fikk vel 4 eller 5 pakker totalt og alt vi trengte av smokker, mateskjeer og sånt, pluss hendige dmå veskestørrelseutgaver av zinkkrem, antibac,og en haug fuktighetskremer. og hauger med reflekser og refleksarmbånd og tena lady...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apotek1 sin elsket jeg! var første jeg hentet. har også hentet fra rema1000, syns den var kjip vedsiden av. 

venter enda på libero sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får man dobbelt hvis man har tvillinger på gang? 

Anonymkode: 97bcd...298

nei

Anonymkode: 3acfd...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...