Gå til innhold

Veldig fortvilet og forvirret.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lang historie kort, fått god kontakt med en fyr over lengre tid, vi har kjent hverandre en stund. Så etter mye om og men, har jeg takket ja til å bli med han ut på en øl, men jeg var redd lenge, fordi jeg likte han så godt. 

Han gav etterhvert flere og flere tegn på at han likte meg godt, men at han ikke kunne inn i noe forhold nå pga diverse ting. Men han gav meg inntrykk av at han likte meg godt, men trengte tid. 

Etterhvert som jeg plukket opp fler og fler tegn på at han likte meg, og ikke bare lå med meg flere ganger, viste jeg det ganske godt tilbake at jeg likte han og. Jeg ble etterhvert ganske usikker, fordi han begynte å bli litt mer kald mot meg, og den ene natten jeg var med han hjem, fikk jeg ganske panikk, så jeg dro hjem på natten.. På tross av at han egentlig hintet om at han ville bruke dagen etter med meg (tror jeg ) 

Etter dette syns jeg ting ble enda kaldere mellom oss, men han vinglet fremdeles frem og tilbake i oppførselen sin.

Så til slutt tok jeg mot til meg å spurte om han trodde det vi drev med bare var tull og moro, og om han visste at det aldri kunne føre til noe. Fikk til svar at han bare ville ha det litt gøy nå. Spurte igjen om at var slik at han visste at dette ikke førte til noe, å da fikk jeg slengt i ansiktet at han ikke trodde det kom til å bli noe mellom oss, at han håpet ikke jeg trodde det, samt at han beklager seg for at han hadde vært uklar og at han ikke mente å såre meg. Jeg spurte han om de tingene han har sagt og gjort, de bare nektet han for hadde skjedd. Tror kanskje han fikk panikk å trodde jeg mente at jeg jolle ha en lovnad om at det skulle bli oss. Og det var jo ikke slik jeg mente der, jeg ville bare egentlig vite om at visste at dette ikke kunne bli noe. Jeg ble selvfølgelig både sint og lei meg, og det lyste nok igjennom på meldingene. Endte med at han syns det ble litt mye, å måtte i seng. Meb vi fikk på en måte skvøret opp, det var greit, og ikke noe mer vi trengte å diskutere på. Etter dette har jeg ikke sett han/truffet på han. 

Så var der veldig stille et par dager, så har kontakten tatt seg litt og litt opp fra hans side (gjerne på snap), og nå er han plutselig tilbake på fullt, med flørting, sexhint, småsnakk og diverse. Og jeg sitter jo igjen å ikke skjønner en dritt.

Jeg vet han har snakket veldig positivt om meg ifm å skulle begynne å date meg (det har andre kommet å sagt til meg, han har sagt og gjort flere ting som tydet på at han likte meg godt, så opp og ned (spesielt etter denne hendelsen), så sier han at han ikke vil ha meg, jeg blir sint og lei meg å vi har en diskusjon på det, også har han sakte men sikkert kommet tilbake igjen nå? Jeg trodde jo han sa han ikke ville ha meg?

Jeg skjønner ingenting jeg..

Anonymkode: 20741...2c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan godt forstå at du føler deg forvirret. Min sterke anbefaling til deg er at du ikke ligger med ham eller gir han noe sex før du er sikker på dine egne følelser og ikke minst hans følelser om han egentlig vil noe mer denne gangen enn bare kos og moro. Dette må du være streng på. Grunnen du oppgir er bare at du ikke vil det før du føler deg sikker på at du er i et stabilt forhold med gjensidig respekt og tillit for hverandre. Du kan si du liker han godt, men føler ikke at det er noe seriøst mellom dere. Derfor vil du vente å se. 

Vær med ham over lang tid før du evt vurderer om du vil gå til sengs med ham igjen. Først må han vise at han vil være kjæreste med deg ved å finne på ting sammen med deg. 

Når du har vært med ham over tid, funnet på ting sammen, merker du hva han vil.

Endret av exictence
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvorfor du er forvirret? Du har spurt flere ganger om det kan bli dere. Flere ganger har han svart nei. 

Anbefaling fra meg: Gå videre. On to the next! :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

han likte meg godt, men at han ikke kunne inn i noe forhold nå pga diverse ting.

han begynte å bli litt mer kald mot meg

Etter dette syns jeg ting ble enda kaldere mellom oss

 han vinglet fremdeles frem og tilbake i oppførselen sin.

Fikk til svar at han bare ville ha det litt gøy nå.

han ikke trodde det kom til å bli noe mellom oss, at han håpet ikke jeg trodde det

Endte med at han syns det ble litt mye, å måtte i seng.

 

så har kontakten tatt seg litt og litt opp fra hans side (gjerne på snap), og nå er han plutselig tilbake på fullt, med flørting, sexhint, småsnakk og diverse. Og jeg sitter jo igjen å ikke skjønner en dritt.

Hva er det du ikke skjønner? Ser for meg at han føler seg trygg på at du VET at dette ikke blir noe mer, og at du er enig i at dere kan ha det gøy så lenge det varer, om du nå fortsetter kontakten med han. Han vil fortsatt ha det gøy med deg, ikke noe mer, dette vet du, så da er det trygt for han å fortsette kontakten.

Begge burde vite at dette går åt skogen når du er veldig gira på han, og han er uinteressert i mer enn flørt/gøy/sex.

Hvis en mann sier at han ikke er klar for forhold, så er han ikke det. Og blir sannsynligvis ikke det, med deg. De fineste tingene som blir sagt, sier man kanskje fordi man blir revet med av stemningen e.l. Eller han vil ha deg på gress. Det siste er mest sannsynlig. Han vil holde deg litt varm, så du henger med frem til han møter ei dame som matcher han helt.

Anonymkode: d3e15...150

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske tydelig for meg også dette, han er ute etter sex og morro. Han har nå gjort det tydelig at han ikke vil noe seriøst, og sender deg snap for å se om du er med på leken videre. Han liker deg jo, men bare ikke som kjærestemateriale.

Anonymkode: 25437...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er du forvirret over? Han vil ha sex med deg. Uforpliktende sådan. Slik som han har har hatt før.

Anonymkode: 479f6...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg forstår jo forsåvidt alt det der, men det jeg ikke forstår, er hvorfor han plutselig er tilbake nå, etter at vi tok den praten, og etter at han sa han var lei seg om han såret meg. Det bør jo være rimelig klart for han nå at jeg ikke er en lik jente som syns det er moro å leke uten hensikt, ville tro jeg har gjort det rimelig klart ovenfor han? Og da kan han jo i så fall ikke si han er lei seg for om han såret meg, han virker jo ikke akkurat slik da. 

Anonymkode: 20741...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, exictence skrev:

Jeg kan godt forstå at du føler deg forvirret. Min sterke anbefaling til deg er at du ikke ligger med ham eller gir han noe sex før du er sikker på dine egne følelser og ikke minst hans følelser om han egentlig vil noe mer denne gangen enn bare kos og moro. Dette må du være streng på. Grunnen du oppgir er bare at du ikke vil det før du føler deg sikker på at du er i et stabilt forhold med gjensidig respekt og tillit for hverandre. Du kan si du liker han godt, men føler ikke at det er noe seriøst mellom dere. Derfor vil du vente å se. 

Vær med ham over lang tid før du evt vurderer om du vil gå til sengs med ham igjen. Først må han vise at han vil være kjæreste med deg ved å finne på ting sammen med deg. 

Når du har vært med ham over tid, funnet på ting sammen, merker du hva han vil.

Nei, jeg kommer ikke til å ligge med han igjen, det er helt uaktuelt. 

Men han kan melde meg å snappe meg når det ikke en gang er sjans for at vi kan treffes, og absolutt ikke bare sexprat. Det er det jeg ikke forstår, hvis jeg bare var noe han ville knulle, hvorfor komme tilbake nå da, når han så å kræsj det ble? Skulle jo tro han bare hoppet over til neste, å ikke tilbake igjen til den som han vet er på en helt annen side i boka enn han. 

Anonymkode: 20741...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Nei, jeg kommer ikke til å ligge med han igjen, det er helt uaktuelt. 

Det er bra.

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han kan melde meg å snappe meg når det ikke en gang er sjans for at vi kan treffes, og absolutt ikke bare sexprat. Det er det jeg ikke forstår, hvis jeg bare var noe han ville knulle, hvorfor komme tilbake nå da, når han så å kræsj det ble?

Nei, det er ikke lett å si. Han morer seg vel over det. Kanskje han sender ulike og/eller like snaps til mange. Han morer seg hvis han får noen svar.

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle jo tro han bare hoppet over til neste, å ikke tilbake igjen til den som han vet er på en helt annen side i boka enn han. 

Anonymkode: 20741...2c5

Ja, det skulle man tro. Men noen synes det er spennende og liker å prøve seg på fjern og nær. Bare ikke send svar eller snaps tilbake. Evt bare likegyldige og hyggelige som "fint vær eller lignende"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexen er god. Du er tilgjengelig til tross for at han har sagt nei til forhold med deg, du er morsom og fin å være i sammen med.

Anonymkode: 90c16...f6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg kommer ikke til å ligge med han igjen, det er helt uaktuelt. 

Men han kan melde meg å snappe meg når det ikke en gang er sjans for at vi kan treffes, og absolutt ikke bare sexprat. 

Mener du det? Tenker han har en helt annen oppfatning, siden du liker han så godt som du gjør.

Så lenge du ikke viser at du har selvrespekt og setter en stopper for denne kontakten, så aner han jo at sjansen for å fortsette å ha det gøy, ha sex osv. Han bruker deg ganske regelrett og koser seg sikkert med tanken på at du er hekta på han.

Anonymkode: d3e15...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sexen er god. Du er tilgjengelig til tross for at han har sagt nei til forhold med deg, du er morsom og fin å være i sammen med.

Anonymkode: 90c16...f6f

Og alt dette er selvfølgelig veldig hyggelig det, men å kaste bort tiden min på en som allikevel ikke vil ha meg, ser jeg ikke helt poenget med. I tillegg 'får' han jo ikke mer sex av meg, så så vannvittig moro kan det vel ikke være? :P

Anonymkode: 20741...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil har det vært fint. Du har bestemt deg for noe. Han håper at du ombestemmer deg. Han gar god tid. 

Jepp. Snakker av erfaring.

Anonymkode: 90c16...f6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du det? Tenker han har en helt annen oppfatning, siden du liker han så godt som du gjør.

Så lenge du ikke viser at du har selvrespekt og setter en stopper for denne kontakten, så aner han jo at sjansen for å fortsette å ha det gøy, ha sex osv. Han bruker deg ganske regelrett og koser seg sikkert med tanken på at du er hekta på han.

Anonymkode: d3e15...150

Det kan hende du har rett i. Men de gangene han har invitert seg til meg, eller meg til han etter dette, har jeg faktisk takket nei. Allikevel holder han kontakt, og sjeldent på sexprat. Men selvfølgelig, kan godt være at han bare koser seg med tanken på at jeg faktisk svarer høflig og 'er der'.

Anonymkode: 20741...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende du har rett i. Men de gangene han har invitert seg til meg, eller meg til han etter dette, har jeg faktisk takket nei. Allikevel holder han kontakt, og sjeldent på sexprat. Men selvfølgelig, kan godt være at han bare koser seg med tanken på at jeg faktisk svarer høflig og 'er der'.

Anonymkode: 20741...2c5

Han tror vel at du etterhvert vil komme på gli og si ja. Kanskje glemmer du et øyeblikk at han ikke vil noe mer, og da er du på pletten. For han er det ikke noe stort offer å holde deg litt varm. Ligge unna sexprat en god stund, så du oppfatter han som ordentlig og ikke straks dropper han. Svarer du høflig, om enn sier nei til forespørsler om å møtes, så vet han jo at han har deg i sin hule hånd og at du etterhvert er klar for han igjen

Anonymkode: d3e15...150

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tror vel at du etterhvert vil komme på gli og si ja. Kanskje glemmer du et øyeblikk at han ikke vil noe mer, og da er du på pletten. For han er det ikke noe stort offer å holde deg litt varm. Ligge unna sexprat en god stund, så du oppfatter han som ordentlig og ikke straks dropper han. Svarer du høflig, om enn sier nei til forespørsler om å møtes, så vet han jo at han har deg i sin hule hånd og at du etterhvert er klar for han igjen

Anonymkode: d3e15...150

Ja, det er jo i så fall ikke en veldig snill tankegang eller handling, spør du meg, så da kan han vel ta den beklagelsen med seg langt ut i skogen. 

Var forøvrig han som begynte med meg, og han som begynte å definere dette mer enn et ligg, bla med å dra opp følelser og ditten og datten, samt snakke om meg til andre på en litt anderledes måte enn man gjør med bare en ff da.. Tanken på å få en klarhet/ryddet opp i dette hadde ikke slått meg hadde det ikke vært for det, liksom. Og da hadde heller ikke jeg lagt noe mer i det, eller giddi å holdt på såpass lenge. 

Anonymkode: 20741...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ingenting å være forvirret over. Han har sagt i klartekst at han ikke ønsker et forhold med deg.

dette lyser FF forhold lang vei. Jeg er 35 og har hatt et par av de, og de er helt like din historie.

her er det bare å kaste inn håndkle og gå videre med mindre du vil sitter såret og bitter tilbake

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...