Gå til innhold

Hvilken nonstop er den beste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikkert mange som tenker at "de er da helt like", men det er de ikke! Har lenge foretrukket gul nonstop fordi Rhino i Nissene på Låven mente en gul nonstop om dagen dekket det daglige behovet for vitaminer og mineraler da det gule skallet hadde samme innhold som Vitaplex-tabletten, men etter å ha smakt på de ulike fargene og konsentrert meg om smaken har jeg faktisk kommet fram til at de GRØNNE er best.

Hva synes dere?

Og visste dere at nonstop er et trygt snopevalg også for matallergikere, enten man er allergisk mot gluten, soya eller laktose?

Anonymkode: defc2...da2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gul og rød er klart best. De svarte er også gode. De oransje spiser jeg hvis alle de gule, røde og svarte allerede er spist, mens de brune (uinteressante) og grønne (den verste) spiser jeg ikke i det hele tatt. 

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rød - gul - svart - oransje - brun - og du kan få alle mine grønne. Klart de smaker forskjellig!

Skulle pynte pepperkakehus for et par år siden - hadde kjøpt inn den størst pakken med nonstop, som vanlig. Masse farger men ingen røde. 3 grønne. Av det som må ha vært et par hundre nonstop. Stoler ikke helt på dem lenger :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gul. De lukter som de gule tusjene gjorde før.

Anonymkode: 71127...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...