Gå til innhold

TVT-operasjon. Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig kvinnet meg opp til å bestille time hos fastlegen for å ta opp at jeg trenger en slik operasjon pga lekkasje (ved hosting, nysing, hopping og sånt) etter mine to fødsler (jeg skal ikke ha flere barn). Jeg gruer meg helt sinnsykt og kjenner jeg ville slappe mer av hvis noen med erfaring kunne fortelle meg hva som foregår. Jeg kjenner jeg gruer meg mest til evt pinlige undersøkelser så jeg vil gjerne være forberedt. Vil fastlegen undersøke meg og i såfall hvordan? Og må jeg undersøkes på sykehuset før operasjonen også? Hva skjer når jeg skal opereres? Vil gjerne høre hver eneste ting som skjer, synes dette er så ubehagelig, men gleder meg til det er overstått også.

Anonymkode: 78ec3...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i Sverige da, men ja her er det mange undersökelser. Först lege (vi bare pratet). Så gynekologen. Så var det uroterapi(sjekket kniping og målte rest urin, prate om hjelpemidler) til gynekolog igjen. Så mange pinilige tester, de fylte opp blära med saltvatten og jeg skulle hoppet i et minutt, spensthopp i 1 minutt, hoste hardt i et minutt osv. Med bleie for å se hvor mye det lekker. Gynekologen sier jeg må ha operasjon, men skal på rektoskopi först. Og systemet her er sånn at jeg også må til fysioterapi för ev. Operasjon. Helt idiotisk siden jeg har en nerveskade som bare en operasjon kan fikse... Ja lenger har jeg ikke kommet da. Men jeg tror det blir bra :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...