Gå til innhold

Damer hvem ville dere valgt?


Gjest Aye

Anbefalte innlegg

Gjest Krigerunge

Du har mye bagasje i forhold til den andre mannen. Personlig må jeg gi svaret du ikke vil ha, jeg ville ikke valg noen av dere (barn er dealbreaker), men skal jeg se det ifra flere perspektiv har mann nummer 2 en del fordeler. Du sliter psykisk, er ufør, har en tung fortid som jeg tipper preger deg en del med tanke på at du sliter. Han har jobb, sliter ikke psykisk ut ifra det du skriver, har samvær med barnet sitt og diverse. Folk er derimot forskjellige og kan så klart godt hende hun velger deg. Det er fort gjort at ei dame velger han med minst bagasje, men så har vi de kvinnene som er veldig glad i de belastede mennene også. Har du sjanse? Tipper det, siden hun står på gjerdet, men er jo 50/50, eller så er hun uærlig med en av dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt sykt at folk svarer når dere ikke kjenner noen av de. Tenker dere ikke på at ts kanskje sliter psykisk, også får han alle disse svarene?

Nå høres det ut som du trenger å jobbe med deg selv ts, men hadde jeg vært deg hadde jeg ALDRI godtatt at noen datet dobbelt som hun har gjort ( selv om det evt er "vanlig" i noen kretser...)

Jeg hadde sagt takk for meg og blokkert vedkommende. Å holde på med flere samtidig er for meg et stort svik.

Vent med sex neste gang du faller for noen ts. Bruk TID på å bli kjent med noen.                                                                                 Easy come, easy go...

Anonymkode: 736a0...214

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Aye skrev:

Hun valgte nr 2 :( kun for han har masse penger så gir hun faen i utseendet! Jeg hater kjærligheten! Kvinnemennesket har holdt meg på pinebenken kun for å bli likt av to menn samtidig. 

Den største feilen du gjorde, var at du GODTOK at hun datet en annen mann. Ikke bare en hun tok en kaffe med liksom, men hele pakka, mens hun hadde hele pakka med deg. Hadde du hatt nok egenverdi, hadde du ALDRI godtatt dette. Du hadde bedt henne ryke å reise, og sagt at hun kan glemme deg! 

Men du satt og VENTET ( ? ) på hvilken avgjørelse hun skulle ta? Hvilken mann hun skulle velge?

Hun fikk jo absolutt INGEN konsekvenser for sin svikefulle oppførsel!

Du må lære deg til å sette grenser for deg selv. Til å vite hva du ikke aksepterer, ikke sitte der som en lydig hund når noen har tråkket så til de grader over grensene dine. Hun fikk i pose og sekk med deg, uten noen konsekvenser.

Ikke ofre henne en tanke mer. Blokker henne. Vis henne at hun er ikke verdt et sekund av livet ditt mer.

Ta vare på deg selv. Men lær av denne episoden, av hva du ikke skal akseptere av noen. Å date flere samtidig sånn som hun gjorde, er røde varsellamper laaang vei...

Du må også slutte å ta til deg alle disse svarene andre fremmede mennsker her har skrevet, sånn som "nr 2 alltid" osv. Du må stole på din egen dømmekraft. 

Men som sagt, den største feilen du gjorde her, var at du godtok at hun sviktet deg. Da så hun jo heller ikke verdien i deg, fordi hun oppfattet det som at du godtok alt. Og det er lite attraktivt med folk som ikke har noen egne grenser.

Jobb med å sette grenser for deg selv!

Anonymkode: 736a0...214

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg TVILER på at hun sa det kun var for pengene hun valgte han andre. Dette er noe du har kokt sammen i hodet ditt, for igjen, det er aldri din skyld og har aldri noe med deg og gjøre. På tide å våkne opp! 

Anonymkode: 99938...199

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du trener så mye og har en muskuløs kropp regner jeg med at det ikke er noe fysisk som gjør at du er ufør men noe psykisk. Da hadde du vært no go for meg uansett. Jeg liker trente kropper og tar meg gjerne en fest, men at fyren har en jobb (en hvilken som helst jobb) er faktisk veldig viktig for meg. Dermed hadde det blitt nr 2. 

Anonymkode: 30063...056

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre for deg: nr 2. Du skriver at han andre ikke bryr seg om andre men så har du en unge du ikke har møtt enda samt at du drikker og røyker. 

Sorry mate. 

Han andre har jobb og virker mer normal. Men heg skjønner ikke damer som kan holde på med 2 samtidig. Kanskje hun er allikevel ikke så flott da. 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Aye skrev:

Hun valgte nr 2 :( kun for han har masse penger så gir hun faen i utseendet! Jeg hater kjærligheten! Kvinnemennesket har holdt meg på pinebenken kun for å bli likt av to menn samtidig. 

Hun gjorde det som var riktig for henne.

Igjen legger du all 'skyld' på andre og rakker ned på dem: 'kun for han har masse penger', 'holdt medpå pinebenken'

Utseende er faktisk ikke alt. At det er såå viktig for deg, betyr ikke at det er det for alle andre. Noen setter faktisk pris på de indre verdiene, go figure

Tenker du fikk smake din egen medisin her ja. Du er jo ikke akkurat den som bare er på ei dama om gangen heller. Tydeligvis gjør du det kun for at flere skal like deg samtidig siden det er det man gjør (les dine egne ord).

 

Lykke til videre! Godt du ikke fikk dratt henne med for å møte sønnen din!

Anonymkode: 410f2...6bc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun gjorde det som var riktig for henne.

Igjen legger du all 'skyld' på andre og rakker ned på dem: 'kun for han har masse penger', 'holdt medpå pinebenken'

Utseende er faktisk ikke alt. At det er såå viktig for deg, betyr ikke at det er det for alle andre. Noen setter faktisk pris på de indre verdiene, go figure

Tenker du fikk smake din egen medisin her ja. Du er jo ikke akkurat den som bare er på ei dama om gangen heller. Tydeligvis gjør du det kun for at flere skal like deg samtidig siden det er det man gjør (les dine egne ord).

 

Lykke til videre! Godt du ikke fikk dratt henne med for å møte sønnen din!

Anonymkode: 410f2...6bc

Jeg synes det blir helt feil å si at "hun gjorde det som var riktig for henne". Hallo: hun holdte på med to menn samtidig! 

Full pakke med to menn, ikke bare en kaffe på kafé liksom. Det er SVIK!

Det blir også feil å si at ts legger all skyld på andre og rakker ned på dem. Ts har ikke rakket ned på noen av dem. Han har omtalt denne andre mannen på en fin måte. Han burde rakket ned på den dama og seg selv, fordi han GODTOK at hun holdte på med en anna mann bak ryggen hans.

Du skal være glad for at du er ferdig med den dama ts. Du må finne ei som du kan stole på, ei som bare vil være med deg, men lær deg til å sette grenser for deg selv. Lær deg til å bli glad i deg selv, for det henger faktisk sammen. Egne grenser og selvbilde/egenkjærlighet.

P.S: alle dere som har svart seriøst nr 2, uten og i det hele tatt nevnt sviket til dama, men bare kritisert ts...Hjelpe meg...

Anonymkode: 736a0...214

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den største feilen du gjorde, var at du GODTOK at hun datet en annen mann. Ikke bare en hun tok en kaffe med liksom, men hele pakka, mens hun hadde hele pakka med deg. Hadde du hatt nok egenverdi, hadde du ALDRI godtatt dette. Du hadde bedt henne ryke å reise, og sagt at hun kan glemme deg! 

Men du satt og VENTET ( ? ) på hvilken avgjørelse hun skulle ta? Hvilken mann hun skulle velge?

Hun fikk jo absolutt INGEN konsekvenser for sin svikefulle oppførsel!

Du må lære deg til å sette grenser for deg selv. Til å vite hva du ikke aksepterer, ikke sitte der som en lydig hund når noen har tråkket så til de grader over grensene dine. Hun fikk i pose og sekk med deg, uten noen konsekvenser.

Ikke ofre henne en tanke mer. Blokker henne. Vis henne at hun er ikke verdt et sekund av livet ditt mer.

Ta vare på deg selv. Men lær av denne episoden, av hva du ikke skal akseptere av noen. Å date flere samtidig sånn som hun gjorde, er røde varsellamper laaang vei...

Du må også slutte å ta til deg alle disse svarene andre fremmede mennsker her har skrevet, sånn som "nr 2 alltid" osv. Du må stole på din egen dømmekraft. 

Men som sagt, den største feilen du gjorde her, var at du godtok at hun sviktet deg. Da så hun jo heller ikke verdien i deg, fordi hun oppfattet det som at du godtok alt. Og det er lite attraktivt med folk som ikke har noen egne grenser.

Jobb med å sette grenser for deg selv!

Anonymkode: 736a0...214

Dessverre godtok jeg det for jeg fikk ikke vite det med en gang, men når jeg hadde fått såpass mye følelser for henne og da hadde jeg et håp om at hun valgte meg. Før det hadde vi datet en stund og jeg visste ikke at hun datet andre også. Hadde jeg visst det så hadde jeg kuttet henne ut fra starten av, FØR jeg fikk følelser. 

5 timer siden, Summers skrev:

Hvem hadde du valgt @Aye?

Aner ikke. Jeg skjønner de som sliter psykisk og vet hvordan de har det så det hadde ikke gjort noe for meg. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun gjorde det som var riktig for henne.

Igjen legger du all 'skyld' på andre og rakker ned på dem: 'kun for han har masse penger', 'holdt medpå pinebenken'

Utseende er faktisk ikke alt. At det er såå viktig for deg, betyr ikke at det er det for alle andre. Noen setter faktisk pris på de indre verdiene, go figure

Tenker du fikk smake din egen medisin her ja. Du er jo ikke akkurat den som bare er på ei dama om gangen heller. Tydeligvis gjør du det kun for at flere skal like deg samtidig siden det er det man gjør (les dine egne ord).

 

Lykke til videre! Godt du ikke fikk dratt henne med for å møte sønnen din!

Anonymkode: 410f2...6bc

Utseendet er viktig for meg ja når det gjelder meg selv, men ikke når jeg skal velge damer. Det viktigste for meg er at hun er til å stole på og elsker sex. Jeg leker i det minste ikke ungkaren å sier til damene at jeg må velge en av de og har fått følelser for begge to. Får jeg følelser for ei så dater jeg henne videre. Har aldri fått sterke følelser for to samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aye skrev:

Dessverre godtok jeg det for jeg fikk ikke vite det med en gang, men når jeg hadde fått såpass mye følelser for henne og da hadde jeg et håp om at hun valgte meg. Før det hadde vi datet en stund og jeg visste ikke at hun datet andre også. Hadde jeg visst det så hadde jeg kuttet henne ut fra starten av, FØR jeg fikk følelser. 

Aner ikke. Jeg skjønner de som sliter psykisk og vet hvordan de har det så det hadde ikke gjort noe for meg. 

Utseendet er viktig for meg ja når det gjelder meg selv, men ikke når jeg skal velge damer. Det viktigste for meg er at hun er til å stole på og elsker sex. Jeg leker i det minste ikke ungkaren å sier til damene at jeg må velge en av de og har fått følelser for begge to. Får jeg følelser for ei så dater jeg henne videre. Har aldri fått sterke følelser for to samtidig. 

Selv om du hadde fått følelser for henne, burde du vist henne en reaksjon på at dette godtar du ikke, selv om du hadde fått følelser. Men du ba henne velge?

Du skriver videre at det viktigste for deg er at hun er til å stole på. Vel, da burde du jo aldri ventet på henne når du fikk vite at hun hadde sett en annen mann i samme tidsrom som hun så deg. Hun er ingen varp når hun gjør dette ts så vær glad hun er ute av livet ditt!

Anonymkode: 736a0...214

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dama virker kynisk som dater to samtidig over tid + har sex med dem. Og så skal hun drive å veie for og imot og velge, mens mennene står og tripper. Kvalmt. :kvalm:

Anonymkode: a2057...99f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra tråden kan det virke som du trenger tid til deg og ditt fremover, Ts. DU må rydde opp i det DU trenger å rydde opp i (ettersigende egne psykiske problemer og ikke minst et nyfødt barn du ikke har møtt og moren du åpenbart har en del uavklart med). Det siste du trenger nå er egentlig å dra en ny dame opp i det vaset.

Anonymkode: 091be...217

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hausfrau Merkelmor

Livet er for kort til å sitte der på gjerdet å vente på at en dame skal velge deg. Bli glad du er kvitt henne. Virket jo som en tøs uansett. Ta deg en fest, vær glad det ikke er du som blir gående å kaste penger på henne i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er etter slike tråder som dette jeg forstår hvorfor flere og flere kvinner velger storken fremfor en mann.

 

Og at jeg er evig takknemlig for at jeg fortsatt er sammen med min barndomskjæreste. 

Anonymkode: 67dc1...725

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er etter slike tråder som dette jeg forstår hvorfor flere og flere kvinner velger storken fremfor en mann.

 

Og at jeg er evig takknemlig for at jeg fortsatt er sammen med min barndomskjæreste. 

Anonymkode: 67dc1...725

Ja, jo lengre jeg er på KG jo mer overbevist blir jeg om at et liv alene med barn er bedre enn med en mann.


Du er heldig! :)

Anonymkode: 681dc...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jo lengre jeg er på KG jo mer overbevist blir jeg om at et liv alene med barn er bedre enn med en mann.


Du er heldig! :)

Anonymkode: 681dc...fc6

Jeg er kvinne selv. Men neimen om jeg støtter kvinner som gjør urett! Har sett for mye av det. Spesielt når det gjelder barn..og noen kvinner er jo like utro som menn og går etter gifte menn og ødelegger ekteskap. Ikke bra..så at du er kvinne betyr ikke at du er et godt  menneske med god moral..god moral har ingenting med kjønn å gjøre. Men heller hvem du er som menneske. Det er også kvinner som oppdrar gutter. Så da burde kvinner lære dem gode holdninger fra barnsben av..og ikke forsvare dem når de er uoppdragne og frekke.

Anonymkode: 8978b...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er etter slike tråder som dette jeg forstår hvorfor flere og flere kvinner velger storken fremfor en mann.

 

Og at jeg er evig takknemlig for at jeg fortsatt er sammen med min barndomskjæreste. 

Anonymkode: 67dc1...725

Kanskje jeg skal begynne å være evig takknemlig for at jeg er singel etter alle damene jeg har rotet meg opp i og være glad jeg får bruke de kun til sex, kos og vennskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. juli 2016 at 21.38, Aye skrev:

Si meg er det inn med utrente og slappe mannfolk eller er det for han tjener mye? 

At han er litt utrent er ikke en hindring. Hva han tjener har ikke noe å si heller. Det er vel heller det at du beskriver han som snill, at han tenker på andre før seg selv og at han er veldig glad i barn, som trekker opp for meg. Det er også et pluss at han ikke liker festing, men liker å gå på konserter og sånt.  Jeg ville utifra de to valgt han, også fordi mann nr 1 (deg) skriver at du er psyk og ufør, jeg tror nemlig ikke det er helt kompatibelt med hva jeg ønsker i hverdagen (det betyr IKKE at jeg går fra mannen min om han blir syk og ufør, bare at ikke jeg aktivt velger det). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...