Gå til innhold

Damer hvem ville dere valgt?


Gjest Aye

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Aye skrev:

Si meg er det inn med utrente og slappe mannfolk eller er det for han tjener mye? 

Frykter han hun jeg dater tenker det samme, så jeg skal begynne å date andre. Orker ikke vente på at hun skal bestemme seg og jeg kan ikke vente og vente å få mer og mer følelser. Ei som alt vil møte meg :) Men skal vente til i morgen å høre om hun har et svar da.

Grunnen til at jeg ikke får møte mitt barn er pga moren nekter meg å se min egen unge. Jeg orker ikke mer med det kvinnemenneske så jeg gir opp. Hun ødelegge kun sitt eget barn sitt liv. Ingen andres liv. Kvalmt at ei mor vil barnet sitt vondt. Så det er ingenting fælt som ligger bak. Jeg er ikke kriminell og ikke ustabil. Bare veldig nedfor. 

Han høres ut som en stabil og trygg partner, som også er en god familiemann som tar vare på barnet sitt. Du sier du sliter psykisk, er uføre, drikker og fester, det høres veldig umodent ut. 

Anonymkode: 4f7cc...0e8

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aye skrev:

Si meg er det inn med utrente og slappe mannfolk eller er det for han tjener mye? 

Frykter han hun jeg dater tenker det samme, så jeg skal begynne å date andre. Orker ikke vente på at hun skal bestemme seg og jeg kan ikke vente og vente å få mer og mer følelser. Ei som alt vil møte meg :) Men skal vente til i morgen å høre om hun har et svar da.

Grunnen til at jeg ikke får møte mitt barn er pga moren nekter meg å se min egen unge. Jeg orker ikke mer med det kvinnemenneske så jeg gir opp. Hun ødelegge kun sitt eget barn sitt liv. Ingen andres liv. Kvalmt at ei mor vil barnet sitt vondt. Så det er ingenting fælt som ligger bak. Jeg er ikke kriminell og ikke ustabil. Bare veldig nedfor. 

Ingen av delene. Kvinner søker trygghet og vil ha den de tror blir hos dem for alltid. 

Det er ikke kropp eller penger som teller ned med deg. Heller at du fester en del osv. Ting som gjør at det kan være vanskelig å stole på noen.

Anonymkode: 4194d...17e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aye skrev:

Si meg er det inn med utrente og slappe mannfolk eller er det for han tjener mye? 

 

For min del er det at han har jobb. Om han så hadde hatt en dårlig betalt jobb hvor han trente mindre enn uføretrygden din, ville jeg fortsatt valgt ham.

Årsaken er at jeg også har hatt en kjip barndom, og dersom jeg hadde blitt sammen med deg, ville vi ikke kunnet bygge hverandre opp. Du er ufør, slite psykisk,og jeg antar det også ville ha gjort at jeg hadde måttet stille opp som klagemur. (har erfaring med det, og vil for all del unngå det i fremtiden) En trent kropp er selvsagt flott, men ikke noe jeg ville vektlagt.

Anonymkode: 45159...597

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Becky48
4 minutter siden, Aye skrev:

Si meg er det inn med utrente og slappe mannfolk eller er det for han tjener mye? 

Frykter han hun jeg dater tenker det samme, så jeg skal begynne å date andre. Orker ikke vente på at hun skal bestemme seg og jeg kan ikke vente og vente å få mer og mer følelser. Ei som alt vil møte meg :) Men skal vente til i morgen å høre om hun har et svar da.

Grunnen til at jeg ikke får møte mitt barn er pga moren nekter meg å se min egen unge. Jeg orker ikke mer med det kvinnemenneske så jeg gir opp. Hun ødelegge kun sitt eget barn sitt liv. Ingen andres liv. Kvalmt at ei mor vil barnet sitt vondt. Så det er ingenting fælt som ligger bak. Jeg er ikke kriminell og ikke ustabil. Bare veldig nedfor. 

Penger har ingenting å si, så lenge mannen har en stabil jobb så er de fleste fornøyde. Og utseende kan aldri veie opp for en personlighet som ikke er helt i vater.

Mann nummer 2 er snill, tenker på andre før seg selv, jobb, har tidligere jobbet i barnehage så han liker barn og er omsorgsfull. Han liker ikke festing, røyker ikke og drikker ikke. Dette er jo en fantastisk mann og har denne dama en halv hjerne så velger hun han. Er ikke for å være frekk men du fremstiller deg ikke i verdens beste lys her på kg. Og når man spør skal man få svar. :) 

Og dette maset om disse damene som utnytter deg gjør at du lyser av fare, don't do it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/23/2016 at 20.38, Aye skrev:

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han andre hørtes jo mere koselig ut. Selv om jeg foretrekker mørkt hår og pleier å gå godt overends med folk med turbulent fortid, så ville jeg valgt han. Nå er ikke jeg sånn festjente da. Og trives med et roligere kroppsideal. Altså kosemage virker hyggeligere enn trening hver dag eller slikt. Kan jo hende den jenta liker fest og trening og slikt.

Anonymkode: 3bb2a...eb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt nr to.. :/ sorry TS! Røyking, ustabilitet i forhold til psykisk helse, og å ha barn man ikke har kontakt med ville vært uaktuelt for meg, om jeg var singel. At man er ufør er heller ikke en bonus.. 

Anonymkode: 0a37d...8e6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, H.T.S skrev:

Nr 2 virker mer stabil, økonomisk og mentalt. Det at han ikke fester er ett gigapluss for meg som ikke fester selv.
At han har mage kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Pluss at han har barnet 50% viser at han har hvertfall noe samarbeid med mor og at det mest sannsynlig blir lite drama på det området.

Er jo ikke min feil at eks ikke vil samarbeide. Jeg vil samarbeide for barnets del. Barn trenger en far, men hun nekter. En seriøs kommentar fra henne "barn trenger ikke en far, de trenger en mor". Dette barnet er en gutt i tillegg. Så klart trenger gutter (jenter også) en far. Ellers skjønner jeg at de som ikke fester velger en som også holder seg unna fester. Så den skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aye skrev:

Er jo ikke min feil at eks ikke vil samarbeide. Jeg vil samarbeide for barnets del. Barn trenger en far, men hun nekter. En seriøs kommentar fra henne "barn trenger ikke en far, de trenger en mor". Dette barnet er en gutt i tillegg. Så klart trenger gutter (jenter også) en far. Ellers skjønner jeg at de som ikke fester velger en som også holder seg unna fester. Så den skjønner jeg.

Dum kommentar av henne og svært kortsiktig tenkt. En unge er mye låst til mor som spedbarn kanskje, men når han blir større trenger han mer. Håpe hun ombestemmer seg. 

Anonymkode: 4194d...17e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Aye skrev:

Er jo ikke min feil at eks ikke vil samarbeide. Jeg vil samarbeide for barnets del. Barn trenger en far, men hun nekter. En seriøs kommentar fra henne "barn trenger ikke en far, de trenger en mor". Dette barnet er en gutt i tillegg. Så klart trenger gutter (jenter også) en far. Ellers skjønner jeg at de som ikke fester velger en som også holder seg unna fester. Så den skjønner jeg.

Har du sjekket rettighetene dine og passet på at du får dem? Du har jo rett til å møte barnet med mindre det er tungtveiende grunner for noe annet.

Anonymkode: db732...17f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aye skrev:

Jeg dater ei kvinne og har fått følelser for henne. Kjenner de sommerfuglene i magen og vi har hatt sex. Problemet er at jeg fikk vite at hun også har datet en annen i tillegg til meg (noe som er blitt vanlig nå tydeligvis). De har nok også hatt sex. Jeg har fortalt om meg både private ting og annet. Jeg har også sagt at hun må velge snart og ikke holde på med to stk hele tiden. Så spurte jeg hvordan han andre var. Hun fortalte nå litt faktisk. Hun synes det er vanskelig å velge men hun skal velge snart. Jeg holder ikke ut mer. Får bare mer og mer følelser og vet ikke om jeg har en sjanse på henne eller ikke. Hvis jeg ikke har en sjanse så vil jeg bare komme meg videre å begynne å date andre. Jeg hadde håpet på oss to men når hun dater en annen også.. Hun er rolig, snill, blondine, slank, er også ufør, vet ikke om hun vil ha egne barn eller ikke men sier hun vil leve lykkelig uansett, hun liker å reise og oppleve verden, er veldig glad i klær og vesker, kan fint være barnslig, har lyst å prøve seg i en jobb snart.

Så har vi oss som hun dater. 

Mann 1 (meg) : Høy, mørkt hår, slank, godt trent (muskuløs), snill, hjelpsom, er ufør, tung fortid, sliter psykisk, trener mye, røyker bittelitt men er ikke noe særlig avhengig, drikker alkohol og liker festing. Elsker sex men hater utroskap. Kan ofte være barnslig. Er nylig blitt far til en unge jeg ikke har fått møtt enda. 

Mann 2 (han andre hun dater): Høy, blondt hår, kraftig (lite trent), har en typisk kosemage, snill, tenker alltid på andre før seg selv, har jobb og tjener godt, jobbet tidligere i barnehage og er veldig glad i barn, liker ikke festing men liker å gå på konserter og sånt, røyker ikke og drikker ikke. Har også et barn fra før av som han har 50%. 

Hvis dere var henne, hvem ville dere valgt? (Ikke si ingen av oss for hun har sagt hun skal velge en av oss. Men har fått følelser for begge) Så har jeg noe sjanse? Hvis dere var henne?

Definitivt mann nr 2. Varsellampene mine begynte å lyse da jeg leste om "mann 1". Se uthevet sort tekst. Bare så det er sagt så er alle forskjellige og har sine "krav" og/eller hva de orker av det og det. Klarer ikke forklare det bedre nå. Men å forholde seg til en person som sliter psykisk og i tillegg har en tung fortid, er utrolig tøft til tider. Jeg har vært i et forhold med en mann som har hatt en tung fortid og sliter psykisk. Jeg klarer ikke å leve med en person med sånne vansker. Det blir for mye for meg å måtte forholde meg til dette. Som sagt over, så er folk forskjellige. Noen takler det, andre ikke. Jeg liker ikke festing, foretrekker rolige kvelder og/eller små sammenkomster av mennesker som betyr noe for meg. Med prating og litt drikking :) Du har også blitt far til en unge du ikke har møtt enda. Hva bakgrunnen for den er, vet jeg ikke, men jeg blir skeptisk der.

Angående "Mann 1" og "mann 2"  sin kropp og trening, kunne jeg ikke brydd meg så mye om egentlig. Jeg foretrekker en mann med litt mage. Godt trent mann blir jeg faktisk ikke tiltrukket av. Men nå er det jo ikke kroppen jeg blir tiltrukket av. Det handler om hvordan han er som person med mer. Det du skriver om mann "nr 2" får meg lyst til å velge han. Uten tvil..

Anonymkode: c213b...0cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fester og drikker du for å ha det gøy, eller for bruker du festing/alkohol som en virkelighetsflukt? 

Anonymkode: dcd84...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 7/23/2016 at 21.19, Aye skrev:

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med dette er hipp som happ, jeg. Bli kjent med henne, og finn ut av det derfra😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påpeke en ting som jeg la merke til med en gang jeg leste hovedinnlegget ditt, Aye. En meget god egenskap.

Denne kandidat nr2 er jo å betrakte som din rival, så det ville vært fullt forståelig dersom du hadde omtalt ham i mer negative ordelag. Men det gjorde du ikke. Der du hadde mulighet til det, valgte du et positivt ord ("kosemage", ikke "dvask" o.l)

Du synes kanskje det er en uviktig detalj, men jeg synes akkurat den detaljen sier noe om hvordan du er på bunnen.

Gud velsigne deg. 

Anonymkode: 45159...597

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm... Synet kan bedra på begge deler. Har nemlig møtt dere begge før, og nummer to er mytoman og nummer en er paranoid.

Ingen ;) 

Anonymkode: 69262...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun valgte nr 2 :( kun for han har masse penger så gir hun faen i utseendet! Jeg hater kjærligheten! Kvinnemennesket har holdt meg på pinebenken kun for å bli likt av to menn samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...