Gå til innhold

Damer hvem ville dere valgt?


Gjest Aye

Anbefalte innlegg

Jeg dater ei kvinne og har fått følelser for henne. Kjenner de sommerfuglene i magen og vi har hatt sex. Problemet er at jeg fikk vite at hun også har datet en annen i tillegg til meg (noe som er blitt vanlig nå tydeligvis). De har nok også hatt sex. Jeg har fortalt om meg både private ting og annet. Jeg har også sagt at hun må velge snart og ikke holde på med to stk hele tiden. Så spurte jeg hvordan han andre var. Hun fortalte nå litt faktisk. Hun synes det er vanskelig å velge men hun skal velge snart. Jeg holder ikke ut mer. Får bare mer og mer følelser og vet ikke om jeg har en sjanse på henne eller ikke. Hvis jeg ikke har en sjanse så vil jeg bare komme meg videre å begynne å date andre. Jeg hadde håpet på oss to men når hun dater en annen også.. Hun er rolig, snill, blondine, slank, er også ufør, vet ikke om hun vil ha egne barn eller ikke men sier hun vil leve lykkelig uansett, hun liker å reise og oppleve verden, er veldig glad i klær og vesker, kan fint være barnslig, har lyst å prøve seg i en jobb snart.

Så har vi oss som hun dater. 

Mann 1 (meg) : Høy, mørkt hår, slank, godt trent (muskuløs), snill, hjelpsom, er ufør, tung fortid, sliter psykisk, trener mye, røyker bittelitt men er ikke noe særlig avhengig, drikker alkohol og liker festing. Elsker sex men hater utroskap. Kan ofte være barnslig. Er nylig blitt far til en unge jeg ikke har fått møtt enda. 

Mann 2 (han andre hun dater): Høy, blondt hår, kraftig (lite trent), har en typisk kosemage, snill, tenker alltid på andre før seg selv, har jobb og tjener godt, jobbet tidligere i barnehage og er veldig glad i barn, liker ikke festing men liker å gå på konserter og sånt, røyker ikke og drikker ikke. Har også et barn fra før av som han har 50%. 

Hvis dere var henne, hvem ville dere valgt? (Ikke si ingen av oss for hun har sagt hun skal velge en av oss. Men har fått følelser for begge) Så har jeg noe sjanse? Hvis dere var henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg ville valgt mann nr. 2

Anonymkode: dcd84...a78

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er nylig blitt far til en unge jeg ikke har møtt enda?". Her ble jeg litt i stuss, kjente jeg.

Anonymkode: 4fc0b...cc3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra de to, hadde jeg nok valgt nummer 2. Men jeg er ikke henne. Og hvem man faller for, kan man ikke styre. Så om hun velger deg, eller han andre. Kan ikke vi si, men hun burde jo bestemme seg fortest mulig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok valgt nummer 2. 

Anonymkode: b7ae3...8ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Altså, når det listes opp sånn så er det jo ikke sånn at du nødvendigvis fremstår som et varp ... jeg hadde valgt nummer to 10 av 10 ganger ut i fra det du lister opp her. 

Men jeg kjenner jo ingen av dere, og det at man ikke ser så bra ut "på papiret" trenger ikke å bety at du ikke er en flott mann og en flott kjæreste. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som ikke er deg, altså nr 2

Anonymkode: 99938...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han som ikke er deg, altså nr 2

Anonymkode: 99938...199

Akkurat samme tenkte jeg!

Anonymkode: 410f2...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Logikken sier 2, men jeg hadde sikkert tatt 1.

Anonymkode: 4194d...17e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Si meg er det inn med utrente og slappe mannfolk eller er det for han tjener mye? 

Frykter han hun jeg dater tenker det samme, så jeg skal begynne å date andre. Orker ikke vente på at hun skal bestemme seg og jeg kan ikke vente og vente å få mer og mer følelser. Ei som alt vil møte meg :) Men skal vente til i morgen å høre om hun har et svar da.

Grunnen til at jeg ikke får møte mitt barn er pga moren nekter meg å se min egen unge. Jeg orker ikke mer med det kvinnemenneske så jeg gir opp. Hun ødelegge kun sitt eget barn sitt liv. Ingen andres liv. Kvalmt at ei mor vil barnet sitt vondt. Så det er ingenting fælt som ligger bak. Jeg er ikke kriminell og ikke ustabil. Bare veldig nedfor. 

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil nummer 2, høres ut som en drømmemann.

Anonymkode: 4f7cc...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aye skrev:

Si meg er det inn med utrente og slappe mannfolk eller er det for han tjener mye? 

Frykter han hun jeg dater tenker det samme, så jeg skal begynne å date andre. Orker ikke vente på at hun skal bestemme seg og jeg kan ikke vente og vente å få mer og mer følelser. Ei som alt vil møte meg :) Men skal vente til i morgen å høre om hun har et svar da.

Grunnen til at jeg ikke får møte mitt barn er pga moren nekter meg å se min egen unge. Jeg orker ikke mer med det kvinnemenneske så jeg gir opp. Hun ødelegge kun sitt eget barn sitt liv. Ingen andres liv. Kvalmt at ei mor vil barnet sitt vondt. Så det er ingenting fælt som ligger bak. Jeg er ikke kriminell og ikke ustabil. Bare veldig nedfor. 

Utseendemessig høres du helt klar mes tattraktiv ut, men mental helse og jobb er viktigere enn utseende for meg. Derfor ville jeg valgt mann nr 2.

Anonymkode: dcd84...a78

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...