Gå til innhold

Hvor får man kjøpt chiafrø?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det kun på helsekosten, eller finnes de i andre butikker? Har ikke sett dem på butikker som coop mega, bunnpris eller kiwi - men tenker kanskje på butikker som selger mye 'utenlandsk' og har et større utvalg, som f.eks meny? Og i så fall, hvordan ligger prisene? 

Anonymkode: e8cbd...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes jeg ser de overalt jeg nå. I alle fall har butikker som Meny det. Prismessig er chiafrø dyrt gjengs over, men helsekosten er jo den som stikker av med blodpris-prisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du synes netthandel er et greit alternativ, kan du også bestille fra Iherb. Det kan kanskje bli litt lavere pris enn å kjøpe i Norge, men det avhenger jo av frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det på Kiwi, står sammen med allergivarer og lignende. Lurer på om det var 60 kr for en liten pose (svindyrt!). Pleier heller å handle det på Hypermat i Sverige, der koster tilsvarende pose 15-20 kr. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HøyMørkog40
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det kun på helsekosten, eller finnes de i andre butikker? Har ikke sett dem på butikker som coop mega, bunnpris eller kiwi - men tenker kanskje på butikker som selger mye 'utenlandsk' og har et større utvalg, som f.eks meny? Og i så fall, hvordan ligger prisene? 

Anonymkode: e8cbd...7b9

Innvandrerbutikker har helt klart det billigste utvalget på chiafrø....Og frukt /grønt for den saks skyld,pluss masse annet godt..

😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper på Asiamaten her jeg bor. 19,90,- for en pakke med 300gram ✌🏻️

Anonymkode: a09bb...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...