Gå til innhold

Når man ser alle problemer forhold kommer med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så forstår jeg ikke hvorfor folk gidder å kaste bort tiden på det.

Anonymkode: 334f5...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, det forstår jeg. Ser ikke på det som å kaste bort tiden. Når man ikke er i et forhold, så er vel ikke det heller bare problemfritt?

Man må heller lære seg å nyte de fine stundene, i forhold eller ikke. Og innse og akseptere at ikke alt bare er en dans på roser.

 

Endret av exictence
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal aldri inn i et forhold basert på "kjærlighet" det er dømt til å gå til helvete å lengre ned sånn som man ser å leser omkring. Livet er for kort til å kaste bort tiden på en avverge joe å en avverge Janne. Lurt å leve alene, realisere seg selv og utvikle seg. :opplyser:

 

 

Anonymkode: 3afd5...0f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er bedre å ha elsket og tapt enn aldri å ha elsket i det hele tatt"

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, exictence skrev:

"Det er bedre å ha elsket og tapt enn aldri å ha elsket i det hele tatt"

Ikke når man er så ødelagt pga erfaringene sine,nei.. Menn har ødelagt livet mitt. Med vold,utroskap og løgn. Kommer aldri over det. 

Anonymkode: 85fd4...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, exictence skrev:

"Det er bedre å ha elsket og tapt enn aldri å ha elsket i det hele tatt"

Selvfølgelig skriver du sannheten. Men når man har elsket, sambodd, satset og tapt for en eller annen passerende fripuler med navnet Tøffe-Tom, og når det har skjedd tre ganger, DA kan man støtte trådstarter. Så gjelder det bare å kjøre stingfritt, null røyk, alkohol og dop, og håpe på at man har nok tid igjen til å kunne puste ut solo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, exictence skrev:

"Det er bedre å ha elsket og tapt enn aldri å ha elsket i det hele tatt"

" Det du aldri har opplevd har du ikke tapt noe på eller fått vondt av, samtidig som ekte kjærlighet ikke finnes, men er en kjemisk reaksjon man velger å lage selv oppi hjernen sin for vedkommende som har noe en vil ha" 

-Livet 

Anonymkode: 3afd5...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

"The truth is, everyone is going to hurt you. You just got to find the ones worth suffering for." Selveste Bob Marley, ifølge det store internett.... Om man vil leve uten en nære partner i livet er det helt greit det, men å gardere seg fra både hjertesorg og svik er umulig om man skal etablere dype, nære, menneskelige relasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, exictence skrev:

"Det er bedre å ha elsket og tapt enn aldri å ha elsket i det hele tatt"

Helt enig med deg. Har elsket 3 menn i mitt liv, det tok slutt, og det var de som endte det ved utroskap eller annet svik. Men jeg sitter fortsatt igjen med følelsen, av at det var verdt det. For da man elsker noen, og blir elsket tilbake, og har det fantastisk, ja det er helt utrolig. Og det er verdt smerten etterpå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

"The truth is, everyone is going to hurt you. You just got to find the ones worth suffering for." Selveste Bob Marley, ifølge det store internett.... Om man vil leve uten en nære partner i livet er det helt greit det, men å gardere seg fra både hjertesorg og svik er umulig om man skal etablere dype, nære, menneskelige relasjoner. 

Men når man alltid ender opp hos psykolog hver gang man blir dumpa,blir lagt inn pga selvmordsforsøk og generelt blir destruktiv av brudd. Så bør man vel holde seg unna menn,eller? I mitt tilfelle blir det ikke noe lettere å takle jo eldre jeg blir.

Og hva er vitsen med å bli sammen med noen når man bare går rundt og venter på at det skal bli slutt? 

Anonymkode: 85fd4...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men når man alltid ender opp hos psykolog hver gang man blir dumpa,blir lagt inn pga selvmordsforsøk og generelt blir destruktiv av brudd. Så bør man vel holde seg unna menn,eller? I mitt tilfelle blir det ikke noe lettere å takle jo eldre jeg blir.

Og hva er vitsen med å bli sammen med noen når man bare går rundt og venter på at det skal bli slutt? 

Anonymkode: 85fd4...3e3

Nei, men man bær lære seg å se tegnene, og holde seg unna slike menn.. 

Anonymkode: e9947...d93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser alle problemene vennskap kommer med så forstår jeg ikke hvorfor folk gidder å kaste bort tiden på det .....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men man bær lære seg å se tegnene, og holde seg unna slike menn.. 

Anonymkode: e9947...d93

Men når alle mennene man involverer seg med er ulike så blir det litt vanskelig. 

Anonymkode: 85fd4...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, herremann skrev:

Når man ser alle problemene vennskap kommer med så forstår jeg ikke hvorfor folk gidder å kaste bort tiden på det .....

Litt annerledes med venner,siden man ikke har sex med de. Sex gjør deg sårbar. Så bare la vær å ha sex og hold dere unna menn. Så vil livet bli bra :) 

Anonymkode: 85fd4...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har elsket 3 menn i mitt liv. Angrer ikke på noe. Sitter igjen med to flotte barn som nå gir meg så mye glede! Dessuten, selv om det med et par av dem var vanskelige brudd, greier jeg i dag å se at jeg sitter igjen med gode minner fra forholdene. 

Og hva er vel mer berusende enn å være forelsket og å elske.  Vil aldri i verden unnvære det. 

Anonymkode: 14e7c...3cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne

Fordi av og til møter man den ene, som forstår deg uansett hvor mye man fucker opp, og man forstår vedkomne, og er villige til å gjøre hva som helst for hvernadre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man er nødt til å finne riktig type menneske, det er slettes ikke alle som har "kjærestegenet" i seg. Erfaringer gjør deg sterkere, men det tar kanskje litt tid før du ser tilbake på det uten at det påvirker deg i nye forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke når man er så ødelagt pga erfaringene sine,nei.. Menn har ødelagt livet mitt. Med vold,utroskap og løgn. Kommer aldri over det. 

Anonymkode: 85fd4...3e3

Så leit. Men tolker ordtaket som at det er bedre våge å elske, vise sin kjærlighet, men likevel ta sjansen på å tape (= ikke oppnå noe) enn å aldri oppleve å ha elsket. Får man ikke kjærlighet tilbake, tror jeg ikke det handler om at du elsker. Kanskje du tror og innbiller deg at du elsker, men det er bare et håpløst håp om noe "ekte" som dessverre ikke er der. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Astralianorway skrev:

Selvfølgelig skriver du sannheten. Men når man har elsket, sambodd, satset og tapt for en eller annen passerende fripuler med navnet Tøffe-Tom, og når det har skjedd tre ganger, DA kan man støtte trådstarter. Så gjelder det bare å kjøre stingfritt, null røyk, alkohol og dop, og håpe på at man har nok tid igjen til å kunne puste ut solo.

Da har du sluttet å elske i sannhet for lenge siden. Med det samme Tøffe-Tom brutalt rev ut hjerte ditt, med det samme opphørte den sanne kjærligheten du trodde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men når man alltid ender opp hos psykolog hver gang man blir dumpa,blir lagt inn pga selvmordsforsøk og generelt blir destruktiv av brudd. Så bør man vel holde seg unna menn,eller? I mitt tilfelle blir det ikke noe lettere å takle jo eldre jeg blir.

Og hva er vitsen med å bli sammen med noen når man bare går rundt og venter på at det skal bli slutt? 

Anonymkode: 85fd4...3e3

ja er en så skjør da burde en kanskje holde seg unna til en har lært seg litt bedre mestringsstrategier i livet. Det er nok ikke forhold i seg selv som er problemet men hvordan man takler motgang i livet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...