Gå til innhold

Han gav meg komplekser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært litt frem og tilbake med en fyr. Jeg har som regel gått etter at han har sagt frekke ting, men tenkte nå at jeg skulle gi han en sjanse til.

Anonymkode: 8ef8c...0d6

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting som hindrer meg, er bare at jeg brukte tid med han og trodde det skulle ordne seg denne gangen. Til tross for at jeg har gått mange ganger før Pga at han har vært frekk og ufølsom. 

Anonymkode: 8ef8c...0d6

 

Hvor mange sjanser tenker du at han skal få, før du innser at det ikke er mannen for deg?

Hva er det som gjør at du tror han er forandret fra gang til gang?

Er du redd for å være alene?

 

Anonymkode: 6f31f...68f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe galt med mannen ikke puppene. Dust.

Anonymkode: b961f...4ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må beskytte barnet ditt oppi dette. Vil du la barnet ditt vokse opp med dette rasshølet? 

Anonymkode: b6bcd...599

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

40 år, singel såklart. Han har delt ansvar for et barn i tenårene. 

Hva mener du med evig singel?

Anonymkode: 8ef8c...0d6

Ja jeg forstår at han er singel NÅ, bare mente om han var fraskilt. 

Anonymkode: 37672...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Hvor mange sjanser tenker du at han skal få, før du innser at det ikke er mannen for deg?

Hva er det som gjør at du tror han er forandret fra gang til gang?

Er du redd for å være alene?

 

Anonymkode: 6f31f...68f

Jeg tenkte at jeg hadde tatt feil av han og ikke gitt han ordentlig sjanse. Derfor jeg prøvde igjen og han virker overlykkelig over at jeg var hos han igjen, men det er som om med en gang han er litt varm i trøya så begynner han å være frekk og kommer med sånne kommentarer. 

Anonymkode: 8ef8c...0d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å summere opp:

Mannen har vært det du oppfatter som ufølsom og frekk mot deg flere ganger.

Du føler også at han mangler forståelse for barnet ditt.

Du føler at du utvikler komplekser.

Du føler at han blir frekk igjen når han blir varm i trøya, etter en pause i forholdet.

 

Hva tror du er best å gjøre i en slik situasjon?

Anonymkode: 6f31f...68f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg forstår at han er singel NÅ, bare mente om han var fraskilt. 

Anonymkode: 37672...077

Jeg vet ikke om de var gifte men tror de var bare samboere og hadde hus sammen men så fikk de et barn og han var visst for lite støttende under fødselen etc så det ble slutt. 

Forrige dama kutta kontakten med han, blokkerte han overalt. Tanken har slått meg at det er han og ikke dem det er noe galt med. 

Han kommer alltid med kommentarer på ting jeg gjør. Går jeg inn i butikken med en handlevogn så kan han di: herregud du trenger nå ikke en hel handlevogn til bare de få tingene der. Eller om vi sitter en lørdag og spiser noe godt, skal han alltid kommentere: herregud som du gomler! Gjør jeg ting, som ubevisst trommer neglene på noe så aper han seg til og hermer etter og gjør narr. Jeg føler at han oppfører seg respektløst og blir veldig sliten etter en kveld sammen med han fordi han alltid skal kommentere og gjøre litt narr. Alltid en mening om noe ved meg eller utseende eller hvordan jeg gjør ting.

Anonymkode: 8ef8c...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om de var gifte men tror de var bare samboere og hadde hus sammen men så fikk de et barn og han var visst for lite støttende under fødselen etc så det ble slutt. 

Forrige dama kutta kontakten med han, blokkerte han overalt. Tanken har slått meg at det er han og ikke dem det er noe galt med. 

Han kommer alltid med kommentarer på ting jeg gjør. Går jeg inn i butikken med en handlevogn så kan han di: herregud du trenger nå ikke en hel handlevogn til bare de få tingene der. Eller om vi sitter en lørdag og spiser noe godt, skal han alltid kommentere: herregud som du gomler! Gjør jeg ting, som ubevisst trommer neglene på noe så aper han seg til og hermer etter og gjør narr. Jeg føler at han oppfører seg respektløst og blir veldig sliten etter en kveld sammen med han fordi han alltid skal kommentere og gjøre litt narr. Alltid en mening om noe ved meg eller utseende eller hvordan jeg gjør ting.

Anonymkode: 8ef8c...0d6

 

Det høres ut som du har begynt å se en sammenheng.

Hva tror du er best for deg og barnet å gjøre i en slik situasjon?

 

 

Anonymkode: 6f31f...68f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det høres ut som du har begynt å se en sammenheng.

Hva tror du er best for deg og barnet å gjøre i en slik situasjon?

 

 

Anonymkode: 6f31f...68f

Min frykt er at han skal bli sånn ufølsom og frekk mot mitt barn også, og at barnet mitt skal ta etter oppførselen hans og bli likedan som han. 

Anonymkode: 8ef8c...0d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om de var gifte men tror de var bare samboere og hadde hus sammen men så fikk de et barn og han var visst for lite støttende under fødselen etc så det ble slutt. 

Forrige dama kutta kontakten med han, blokkerte han overalt. Tanken har slått meg at det er han og ikke dem det er noe galt med. 

Han kommer alltid med kommentarer på ting jeg gjør. Går jeg inn i butikken med en handlevogn så kan han di: herregud du trenger nå ikke en hel handlevogn til bare de få tingene der. Eller om vi sitter en lørdag og spiser noe godt, skal han alltid kommentere: herregud som du gomler! Gjør jeg ting, som ubevisst trommer neglene på noe så aper han seg til og hermer etter og gjør narr. Jeg føler at han oppfører seg respektløst og blir veldig sliten etter en kveld sammen med han fordi han alltid skal kommentere og gjøre litt narr. Alltid en mening om noe ved meg eller utseende eller hvordan jeg gjør ting.

Anonymkode: 8ef8c...0d6

Den kommenteringen... jeg datet en fyr som hele tiden kom med små kommentarer som gjorde at jeg stusset på måten han sa ting på. Det var sånne type kommentarer, bortsett fra at han ikke sa herregud foran. 

Han viste seg etter bare et par-tre dater han da, så det var enkelt å la han gå.

Men, jeg hørte en gang om måten man kan konfrontere mennesker som snakker sånn. Bare si "Hmmm... det var interessant? Hva får deg til å si det?" eller "Hva mente du egentlig?" ...sånne ting. Da må han stoppe opp og faktisk tenke igjennom hva han sa.

Gjenta gjerne det han sier på en rolig måte: "Mente du å si at jeg er dum som tar en handlevogn inn i butikken selv om jeg ikke skal ha så mye varer?" "Syns du jeg er dum?" "Hva kan være grunnen til at du syns det er greit å være sammen med noen som du syns er dum?" 

 

 

Anonymkode: 4caa6...50c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Min frykt er at han skal bli sånn ufølsom og frekk mot mitt barn også, og at barnet mitt skal ta etter oppførselen hans og bli likedan som han. 

Anonymkode: 8ef8c...0d6

Tja, kanskje større fare for at han finner ut at han skal spy ut bemerkninger mot ungen og, som tar sånt langt mer alvorlig enn voksne..

Anonymkode: b810d...993

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den kommenteringen... jeg datet en fyr som hele tiden kom med små kommentarer som gjorde at jeg stusset på måten han sa ting på. Det var sånne type kommentarer, bortsett fra at han ikke sa herregud foran. 

Han viste seg etter bare et par-tre dater han da, så det var enkelt å la han gå.

Men, jeg hørte en gang om måten man kan konfrontere mennesker som snakker sånn. Bare si "Hmmm... det var interessant? Hva får deg til å si det?" eller "Hva mente du egentlig?" ...sånne ting. Da må han stoppe opp og faktisk tenke igjennom hva han sa.

Gjenta gjerne det han sier på en rolig måte: "Mente du å si at jeg er dum som tar en handlevogn inn i butikken selv om jeg ikke skal ha så mye varer?" "Syns du jeg er dum?" "Hva kan være grunnen til at du syns det er greit å være sammen med noen som du syns er dum?" 

 

 

Anonymkode: 4caa6...50c

Det var på en måte ikke tid til å stoppe opp og stille sånne spørsmål. Er man i butikken, vil man gjøre seg raskt ferdig. Jeg bare overså det, men gjennom hele butikkturen kritiserte han og nærmest hånet meg. Etter det følte jeg meg skikkelig nedtrykt og handleturen ble ukoselig. Men det er sant. Jeg burde ha stilt sånne spørsmål. Jeg har flere ganger bedt han om å tenke litt før han snakker, men han virker ikke til å ha den evnen. 

Anonymkode: 8ef8c...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, kanskje større fare for at han finner ut at han skal spy ut bemerkninger mot ungen og, som tar sånt langt mer alvorlig enn voksne..

Anonymkode: b810d...993

Ja, og det ønsker jeg ikke for mitt barn.

Anonymkode: 8ef8c...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min frykt er at han skal bli sånn ufølsom og frekk mot mitt barn også, og at barnet mitt skal ta etter oppførselen hans og bli likedan som han. 

Anonymkode: 8ef8c...0d6

Du ser ut til å unngå å svare på spørsmålene om hva du burde gjøre.

Men det spørsmålet kan også stilles igjen;

Dersom du har en frykt for at han skal bli ufølsom og frekk mot barnet ditt også, at barnet ditt skal ta etter oppførselen hans og bli likedan som han; Hva tenker du at du da burde gjøre i denne situasjonen?

Bli, eller gå?

Uansett hvor mye vi bekrefter tankene dine her, så må du fortsatt ta valget selv: Bli, eller gå?

Kunne det vært lurt å pratet med f.eks en psykolog om dette? 

 

Anonymkode: 6f31f...68f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HøyMørkog40
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg

Jeg har barn, er over tretti og har fått mange komplimenter for min kropp, den bærer ikke spesielt mye preg av å ha fått barn, veier 55 kg og midjen er smal og fin. Ikke cellulitter, ingen strekkmerker, og puppene har blitt mer fyldige og jeg var egentlig fornøyd slik jeg var. Har aldri fått klager før, men noen komplekser har man jo alltid med kroppen sin uansett. Puppene var ikke en av kompleksene..

Anonymkode: 8ef8c...0d6

 

Om du skulle ha fått hengepupper,hva så???Det kan jo alle få(han også faktisk med årene selv om det kansje ikke vil syns så mye..!!! Og om en har fått 'noe' , enten p.ga. fødsel eller hva det nå måtte være,så er det jo ikke krise..Kropper er inndividuelle,og kan trenge tid til å innhente seg på forskjellige måter,f.eks trening.....

Ser kansje litt ut som at han kansje mangler litt sosial intelligens,men uansett,så pleier man ikke si noe sånt til en dame man dater..Om han ikke digger deg,hvorfor vil han da være med deg....Og det viktigste er at DU er fornøyd.Ikke heng deg opp i hva andre sier eller syns...Fiiiiiiiiiiiiiiiiin er du !!! Helt sikkert ☺☺

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, kanskje større fare for at han finner ut at han skal spy ut bemerkninger mot ungen og, som tar sånt langt mer alvorlig enn voksne..

Anonymkode: b810d...993

Ungen min mistet et bestikk oppå foten sin da vi var der og begynte å gråte fordi det var jo vondt. Han: det der var da ikke noe ille! Går da bra så lenge foten ikke faller av, så går det bra! 

Han er så ufølsom i alt han sier.

Anonymkode: 8ef8c...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du ser ut til å unngå å svare på spørsmålene om hva du burde gjøre.

Men det spørsmålet kan også stilles igjen;

Dersom du har en frykt for at han skal bli ufølsom og frekk mot barnet ditt også, at barnet ditt skal ta etter oppførselen hans og bli likedan som han; Hva tenker du at du da burde gjøre i denne situasjonen?

Bli, eller gå?

Uansett hvor mye vi bekrefter tankene dine her, så må du fortsatt ta valget selv: Bli, eller gå?

Kunne det vært lurt å pratet med f.eks en psykolog om dette? 

 

Anonymkode: 6f31f...68f

Selvfølgelig er ikke dette noe å satse på. Skal ikke ha mer med han å gjøre.

Anonymkode: 8ef8c...0d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde å spørre han hvilken rett han har til å kritisere andre sin kropp? (Selv har han begynnende mage til gross for at han trener masse, og høye viker og måne men jeg sier jo ingenting om det, såklart)

og jeg sa til han at han er jo ikke så perfekt selv. Svaret hans var: DU er ikke så perfekt SELV! Jeg svarte at ja det har jeg virkelig fått høre den siste tida ja. Det er som å snakke med en unge som ikke skjønner noenting. 

 

Anonymkode: 8ef8c...0d6

Jeg ville tatt disse små stikkene, kritikken av kroppen din og de små øyeblikkene da han viser en kjølig side (som  situasjonen med datteren din) som et forvarsel på hva kan bli melodien i fremtiden. Sier ikke at han er en steinkald psykopat eller narsissist, men det virker som forholdet til han har begynt å påvirke deg? Det er ikke normalt for en voksen mann å holde på slik og sånne folk kan bryte en ned sakte, men sikkert over tid. Jeg ville gått og ikke sett meg tilbake selv om han sier aldri så mye unnskyld og er lei seg. Er han av den rette typen så begynner han igjen når du er tilbake og har fått tilitten til han igjen. Nå har han vist noe av det som bor i han og det virker ikke så positivt. 

Anonymkode: afd7e...b14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er ikke dette noe å satse på. Skal ikke ha mer med han å gjøre.

Anonymkode: 8ef8c...0d6

Så bra at du har bestemt deg.

Dersom du føler at du havner i et mønster hvor du går tilbake igjen og igjen til en som ikke er bra for deg, eller barnet ditt, kan det være lurt å snakke med noen om det. Høres ut som du har gått frem og tilbake med han, så om du igjen kommer dit at du vurderer å ta han tilbake, så er det noe å vurdere.

Slik at man ikke havner i en hekt.

Noen kan trenge hjelp til å komme seg ut av slike forhold.

Anonymkode: 6f31f...68f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tatt disse små stikkene, kritikken av kroppen din og de små øyeblikkene da han viser en kjølig side (som  situasjonen med datteren din) som et forvarsel på hva kan bli melodien i fremtiden. Sier ikke at han er en steinkald psykopat eller narsissist, men det virker som forholdet til han har begynt å påvirke deg? Det er ikke normalt for en voksen mann å holde på slik og sånne folk kan bryte en ned sakte, men sikkert over tid. Jeg ville gått og ikke sett meg tilbake selv om han sier aldri så mye unnskyld og er lei seg. Er han av den rette typen så begynner han igjen når du er tilbake og har fått tilitten til han igjen. Nå har han vist noe av det som bor i han og det virker ikke så positivt. 

Anonymkode: afd7e...b14

Det er nettopp også det jeg tenker. At det er en forsmak på hvordan ting vil bli.

Han har også fortalt om episoder fra sitt eget barn som han slo over nesen da h*n var to år fordi ungen kasta en softis i bakken på trass. Det er langitfra normalt. Alle unger kaster eller mister mat i gulvet. Uansett hva et barn gjør, og uansett alder skal man aldri slå de. Han sa flere ganger i helgen at han aldri har slått en kvinne. Hvorfor gjentar han seg selv? Jeg tar det som en selvfølge at han ikke slår, mens det virker som om det er noe han forsøker å overbevise meg om at han ikke gjør. Han fortalte også om at da ungen hans var tre år ville ungen stå på en ball og han forsøkte å forklare at da vil ungen falle og slå seg, og så nekta ungen så han hadde sagt: da får du bare se hva som skjer! Ungen var tre år. Og ungen hadde falt, slått seg og blødde fra panna. I dag klager han på at ungen (tenåring) ikke har noen interesse av å være sammen med han eller gjøre ting sammen med han. Hvis han er så frekk og ufølsom mot henne også, så skjønner jeg godt at hun drar hjem til sin mor istedenfor å være hos han den tida han skal ha henne.

Anonymkode: 8ef8c...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...