Gå til innhold

Uføretrygd og blogging.


Gjest MafiaBoSS

Anbefalte innlegg

Gjest MafiaBoSS
5 minutter siden, 2shy skrev:

Hvordan skulle jeg vite det så lenge det ikke er spesifisert, og det faktisk er blogging vi snakker om? 

Naturbilder kan man jo ha på en hjemmeside/blogg.  Men ikke norsk blogg portal.

Jeg har en hjemmeside/blogg med turbilder. Som er vanskelig og finne for den som ikke vet av den fra før. Da man ikke kan søke den opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, MafiaBoSS skrev:

Naturbilder kan man jo ha på en hjemmeside/blogg.  Men ikke norsk blogg portal.

Jeg har en hjemmeside/blogg med turbilder. Som er vanskelig og finne for den som ikke vet av den fra før. Da man ikke kan søke den opp.

:daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 time siden, MafiaBoSS skrev:

Jeg har 5  til 10 lesere hver dag. Og blogger om håndarbeid, hehehe. Kan vel ikke bli en mindre blogg. Og jeg blir fulgt med. Så da kan man tenke seg hva de større bloggerne blir. jeg bekrefter bare det jeg ser. Og trodde noen ble glad for den bekreftelsen :O :hoppe: men i stedet får jeg spydige og frekke kommentarer om at jeg IKKE forstår. Jo jeg forstår så alt for mye, mye mer en dere tror. Jeg vet og mye, som ikke egner seg på trykk.

det er ingen som er spydige og din tolkning av og være spydig er på trynet. det er du som begynte tråden om uføretrygd og blogging og du må godta og få svar som du ikke liker av folk som ikke er enige med deg men da er folk spydig i dine øyne. jeg mener du kan se på din måte og reagere på på denne tråden..... det er alltid andre sin feil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, MafiaBoSS skrev:

Turbildene mine er på instagram ikke blogg. :hoppe:

Her sier du at du ikke har blogg med bilder

 

43 minutter siden, MafiaBoSS skrev:

Naturbilder kan man jo ha på en hjemmeside/blogg.  Men ikke norsk blogg portal.

Jeg har en hjemmeside/blogg med turbilder. Som er vanskelig og finne for den som ikke vet av den fra før. Da man ikke kan søke den opp med bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MafiaBoSS
11 minutter siden, Lapper skrev:

Her sier du at du ikke har blogg med bilder

 

Det er av den enkle grunn at jeg stårsom eier  av en hjemmeside.  Og noen kaller det en blogg. Den har jeg hatt i 6 år.

Man får nok si hva man vil. Den er en hjemmeside for meg og mine venner.

Endret av MafiaBoSS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MafiaBoSS skrev:

Det er av den enkle grunn at jeg stårsom eier  av en hjemmeside.  Og noen kaller det en blogg. Den har jeg hatt i 6 år.

Man får nok si hva man vil. Den er en hjemmeside for meg og mine venner.

Hva med alle bloggene du har opprettet og slettet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep, latterliggjøring, avsporinger og svar til dette.

Da tråden har blitt ryddet flere ganger den siste tiden stenges den nå.

Tekola, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...