Gå til innhold

Har du fordommer mot de (oss) som henger på kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke fordommer har du? 

Anonymkode: 67c2f...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er alle en gjeng tapere. Er det ikke det mange tror? Det har jo i mange år blitt hevet av enkelte at det kun er tapere som opptrer på diskusjonsforum. Spesielt der man kan være anonym. Så fordommene er mange.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The White Wolf

At dere alle er ensomme tapere som ikke har venner og den eneste måten dere kan få en snev av menneskelig kontakt er å kaste bort tiden på et forum. KG er et sted hvor samfunnets tapere og verdiløse samler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ganske suspekte, ja.

Anonymkode: c5ab3...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, The White Wolf skrev:

At dere alle er ensomme tapere som ikke har venner og den eneste måten dere kan få en snev av menneskelig kontakt er å kaste bort tiden på et forum. KG er et sted hvor samfunnets tapere og verdiløse samler seg.

Men så koselig at du joiner oss i rennesteinen frivillig! Er du kristen kanskje?:)

Anonymkode: fa49b...74f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, The White Wolf skrev:

At dere alle er ensomme tapere som ikke har venner og den eneste måten dere kan få en snev av menneskelig kontakt er å kaste bort tiden på et forum. KG er et sted hvor samfunnets tapere og verdiløse samler seg.

Helt enig med deg der altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The White Wolf
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men så koselig at du joiner oss i rennesteinen frivillig! Er du kristen kanskje?:)

Anonymkode: fa49b...74f

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle tatt seg ut! :ler: 

Jeg har fordommer mot noen få som henger her. Det kan vel egentlig ikke kalles fordommer når man har sett dem oppføre seg dårlig i årevis, men jeg forventer ingen forbedring med det første i hvert fall.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tenker man har litt tid til overs og istedet for å bare sitte på facebook, så er man innom her for å se hva folk skriver, delta i noen diskusjoner/spørre om ting man lurer på o.l. 

Personlig så er jeg her fordi det er litt underholdene å lese, samtidig som jeg får svar på noe jeg lurer på :) Sitter med kvinneguiden, facebook og VG oppe på macen, mens jeg ser på dokumentar på tv'en, - så antar at det er en del i samme båt

Anonymkode: 35423...fec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, The White Wolf skrev:

At dere alle er ensomme tapere som ikke har venner og den eneste måten dere kan få en snev av menneskelig kontakt er å kaste bort tiden på et forum. KG er et sted hvor samfunnets tapere og verdiløse samler seg.

Jeg er Oslos svar på Paris Hilton. Så.populær atte hjælp. Vurderer å ansette en sekretær som kan håndtere mitt sosiale liv,så er ikke alle her som er ensomme tapere nei :) 

Er på KG mellom slagene bare.

Anonymkode: 9a9bb...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fordommer mot noen som helst. :klem1:

Uavhengig av om noen henger her på forumet, hos diskusjon.no eller VGD. Eller noen helt andre steder, for den saks skyld.

Men du henger jo her på forumet selv? Hvis du har fordommer mot folk som henger her på forumet, så må du vel ha fordommer mot deg selv også da? :klo:

Anonymkode: bf232...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, The White Wolf skrev:

At dere alle er ensomme tapere som ikke har venner og den eneste måten dere kan få en snev av menneskelig kontakt er å kaste bort tiden på et forum. KG er et sted hvor samfunnets tapere og verdiløse samler seg.

Hvor mange brukernavn har du hatt?

Anonymkode: 2aaac...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The White Wolf
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange brukernavn har du hatt?

Anonymkode: 2aaac...2c9

1
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, The White Wolf skrev:

At dere alle er ensomme tapere som ikke har venner og den eneste måten dere kan få en snev av menneskelig kontakt er å kaste bort tiden på et forum. 

Dette stemmer faktisk på meg :( Men nå er det jo diverse ulike grunner til at man kan havne i en sånn situasjon. Jeg fks har vært langvarig syk. Noe som gjør at man mister mye nettverk. Betyr ikke at jeg kommer til å være ensom resten av livet etter at jeg har kommet meg over denne kneiken. 

Anonymkode: 8c65b...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Livet mitt består jo av mer enn å henge på sosiale forumer, men jeg gjør det når jeg ikke har noe annet å gjøre. Det varierer forsåvidt,  og kommer ann på hvordan diverse brukere fremstiller seg selv. Dersom man er frekk og arrogant, mobber andre over nett, e l. Så kan man på en måte ikke forvente noe annet. Men det gjelder ikke alle som henger på sosiale medier. Eneste baksiden er dersom man lar Internett bli det eneste sosiale livet. Og folk tror kanskje at alle som sitter på sosiale medier er ensomme. Det er sikkert riktig for noen, men behøver ikke være riktig for alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 23.7.2016 at 10.33, Raven.WritingDesk skrev:

Faila du når du prøvde å poste anonymt? :P

Anonymkode: 476f1...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Faila du når du prøvde å poste anonymt? :P

Anonymkode: 476f1...453

Nei,jeg poster aldri anonymt, kjære AB. Feila i avsnitt. Laget en liten liste uten avsnitt og har fått mye pepper før for akkurat det (da jeg skriver gjennom mobil og klarer ikke lage avsnitt) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Nei,jeg poster aldri anonymt, kjære AB. Feila i avsnitt. Laget en liten liste uten avsnitt og har fått mye pepper før for akkurat det (da jeg skriver gjennom mobil og klarer ikke lage avsnitt) 

Kan du ikke poste på nytt da? Hadde vært artig å lese listen din :)

Anonymkode: 476f1...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎22‎.‎07‎.‎2016 at 22.43, Gothminister skrev:

Vi er alle en gjeng tapere. Er det ikke det mange tror? Det har jo i mange år blitt hevet av enkelte at det kun er tapere som opptrer på diskusjonsforum. Spesielt der man kan være anonym. Så fordommene er mange.

Men akkurat det forstår du ikke, gjør du vel?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...