Gå til innhold

Hvordan tenke mindre på pulevennen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en pulevenn. Vi har hatt sex når det passer oss og alt er topp. Begge bor alene og vi bor ikke langt fra hverandre. Vi har kjent hverandre i mange år. Han ble singel for 3 måneder siden og vi begynte å ha sex for ca. 2 måneder siden. Klart er jeg en rebound.. Begge er 20 år.

Han sa med en gang at han ikke var så keen på forhold med en gang. Men nå i det siste virker det som om han begynner å få følelser for meg. Jeg føler noe for han også. Denne gutten er god tvers gjennom. Jeg kunne absolutt tenkt meg å være sammen med han, men det passer seg ikke nå. Er forståelig at han vil være singel nå uten å måtte være bundet til noen. 

Ønsker ikke å høre at jeg skal droppe han, da slike rett-ut-kommentarer gjør vondt verre. Jeg er veldig glad i han, det har jeg alltid vært. Men hvordan kan vi fortsette å ha kontakt uten at jeg tenker på han hele tiden? Noen som har råd?

Anonymkode: 273e2...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. Har du vondt av å tenke på han da?

Jeg tenker at så lenge du er lykkelig her og nå og ikke gjør noe som vil risikere din fremtidige lykke (og da tenker jeg ikke type bli litt forelska og få helt normal kjærlighetssorg men type bli gravid med en som ikke er egnet til oppgaven eller pådra deg en sykdom eller gjøre livsendringer som du ikke kan reversere - alvorlige ting) så er det bare å hoppe i det med begge beina. 

 

Bidrar han positivt til hverdagen din? Er du et bedre menneske for å ha kjent han? Kjør på. Om dere ender som et par eller ikke er uviktig: alle forhold starter med et par års prøvetid. Om dere kaller dere pulevenner eller kjærester har ikke andre folk noe med. Om dere går hver til deres om 6 mnd så er det jo irrelevant hva slags lapp dere i mellomtiden satte på dere selv, sant? Det viktige er om det var gode eller dårlige 6 mnd.

Anonymkode: 14fd7...d1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg. 

Enda en "hvordan kan jeg få min fuckfriend til å bli forelska i meg"-tråd. Det er vel ca. nummer 100 for denne måneden. 

Svaret er at det kan du ikke. Du har bestemt deg for å gi bort melka gratis, og da kjøper man ikke kua. Så enkelt er det.  

Anonymkode: 7b42f...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...