Gå til innhold

Epilere underliv


emmy4158

Anbefalte innlegg

Hei! Dere som epilere underlivet, epilerer dere hele området da? Jeg tør ikke komme for nært "leppene" for der er det jo sykt tynn hud så jeg bruker det medfulgte barberhodet jeg setter på epileringsmaskinen å barbere der jeg ikke kommer til, men da er man jo tilbake me å kutte hårene og da kommer de jo så fort tilbake... Resten fikk jeg epilert men det er noen småhår som maskin ikke vil ta og de kan jeg ikke barbere fordi da blir det kuttet og ikke tatt me rota.. Hvordan gjør dere det?:fnise::dry: 

Ellers er jeg veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der hvor det er vanskelig å holde huden stramt nok til at den ikke går inn i epilatoren pleier jeg bare bruke voks. Bruker de intim voks strippsene fra veet. De tar godt tak i småhår.

Anonymkode: 2c074...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Der hvor det er vanskelig å holde huden stramt nok til at den ikke går inn i epilatoren pleier jeg bare bruke voks. Bruker de intim voks strippsene fra veet. De tar godt tak i småhår.

Anonymkode: 2c074...38c

Jeg prøvde det en gang, men "limet" satt igjen :icon_frown: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Der hvor det er vanskelig å holde huden stramt nok til at den ikke går inn i epilatoren pleier jeg bare bruke voks. Bruker de intim voks strippsene fra veet. De tar godt tak i småhår.

Anonymkode: 2c074...38c

Samme her. Ellers bruker jeg bare pinsett.

Anonymkode: f421a...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, emmy4158 skrev:

Hei! Dere som epilere underlivet, epilerer dere hele området da? Jeg tør ikke komme for nært "leppene" for der er det jo sykt tynn hud så jeg bruker det medfulgte barberhodet jeg setter på epileringsmaskinen å barbere der jeg ikke kommer til, men da er man jo tilbake me å kutte hårene og da kommer de jo så fort tilbake... Resten fikk jeg epilert men det er noen småhår som maskin ikke vil ta og de kan jeg ikke barbere fordi da blir det kuttet og ikke tatt me rota.. Hvordan gjør dere det?:fnise::dry: 

Ellers er jeg veldig fornøyd!

Prøv Klara Klok, Doktoronline.no eller Lommelegen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Ellers bruker jeg bare pinsett.

Anonymkode: f421a...b5d

Det skal jeg prøve! Takktakk

Endret av emmy4158
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte du den typen med rosa voks? synes de tar bedre tak. Må fortsatt holde huden så stramt som mulig og dra fort nærmest mulig huden. 

Anonymkode: 2c074...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å epilere bikinilinjen, mellomkjøttet og rundt rumpehullet. Jeg tør ikke nærme meg leppene med en epilator! Blør hver bidige gang. Jeg barberer resten.

Anonymkode: f8a59...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere tør!! Min epilator kan sette seg fast på kneet om jeg ikke strammer godt nok😜

Anonymkode: 2ed1f...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Becky48

Høres ut som en moderne form for tortur.. Prøvde en gang og det var bare på leggen, da satte den seg fast, for en angst..:sjokkbla: Fikk den løs men det var første og siste gang med en epilator. Hadde aldri brukt den i underlivet, men nå er jeg litt pysete på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har epilert  i mange år, og aldri opplevd at den har satt seg fast! Ikke har jeg begynt å blø heller. Hvordan får dere til det?? 

Anonymkode: e6d58...2d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brukte du den typen med rosa voks? synes de tar bedre tak. Må fortsatt holde huden så stramt som mulig og dra fort nærmest mulig huden. 

Anonymkode: 2c074...38c

Nei, kan ikke huske den var rosa... Men skal prøve den :) takk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får dere ikke mye inngrodde hår. Har helt gitt opp å epilere, for jeg får bare inngrodde hår.

Anonymkode: 315bd...c7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er første gangen jeg har epilert. Underlivet er nå nuppete og rødt.. Blir det bedre de andre gangene? Som jeg nevnte tok heller ikke maskin alle hårene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, emmy4158 skrev:

Dette er første gangen jeg har epilert. Underlivet er nå nuppete og rødt.. Blir det bedre de andre gangene? Som jeg nevnte tok heller ikke maskin alle hårene...

Brukte du noe på etterpå? RFSU har gode produkter som fjerner bakterier fra området etterpå og hjelper å unngå ingrodde hår. Også jevnlig skrubing/peeling synes jeg fungerer godt. 

Anonymkode: 2c074...38c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Brukte du noe på etterpå? RFSU har gode produkter som fjerner bakterier fra området etterpå og hjelper å unngå ingrodde hår. Også jevnlig skrubing/peeling synes jeg fungerer godt. 

Anonymkode: 2c074...38c

Nei, tok ingenting på rett etterpå. Men idag når jeg så det smorte jeg små babyolje.. Gleder meg til det veks ut så jeg kan prøve på nytt.. Så du har ingen nupper eller noe?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, emmy4158 skrev:

Nei, tok ingenting på rett etterpå. Men idag når jeg så det smorte jeg små babyolje.. Gleder meg til det veks ut så jeg kan prøve på nytt.. Så du har ingen nupper eller noe?:)

Nei jeg får veldig lite nupper. Det kommer et inngrodd hår i ny og ne, men det er veldig sjeldent. Har en rutine jeg har funnet ut at fungerer veldig godt for meg. 

Anonymkode: 2c074...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg får veldig lite nupper. Det kommer et inngrodd hår i ny og ne, men det er veldig sjeldent. Har en rutine jeg har funnet ut at fungerer veldig godt for meg. 

Anonymkode: 2c074...38c

Takk for svar. Skal bynne å smøre mere etter jeg har epilert. Satse på at det blir bedre etter hver gang jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epilerer ikke for nære nei. Der barberer jeg. Jeg er også såpas pyse at jeg må ta meg et par glass vin før jeg går løs på underlivet med epilator, men det er effektivt da :) pleier å ta antibakk på etterpå...

Anonymkode: 57981...032

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg epilerer lippene uten problem. Holder huden stramt. Opplevde en gang at litt av huden rundt klitoris satte seg fast da :haar: Har heldigvis bare skjedd en gang.

Anonymkode: ff981...b1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...