Gå til innhold

Strek er strek?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei mine kjære KG-damer her inne :) ville bare lufte et spørsmål jeg hadde. 

Tok for litt siden en clearblue test og der kom det nok ingenting opp med det første. Jeg var ute på senteret når jeg tok denne så hadde nok ikke så mye tid for å se nøye på testen (jeg vet men kunne ikke vente til jeg kom hjem,dere vet. :P) Når jeg tok den opp igjen hadde den en svak blå strek. Er det mulig å få skyggestrek som har farge? 

Tar en ny test imorgen,denne gang med morgenurin :)

 

TL; DR: er det mulig å få skyggestrek med farge?

Anonymkode: 21002...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fullt mulig å få en ekstremt svak blå strek på CB sine tester uten å være gravid. Men dersom du sammenligner den med en svak ekte strek så ser du forskjell. Lykke til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silfen skrev:

Det er fullt mulig å få en ekstremt svak blå strek på CB sine tester uten å være gravid. Men dersom du sammenligner den med en svak ekte strek så ser du forskjell. Lykke til.

 

Det var litt kjedelig å vite.

Legger ved bilde av testen jeg tok. Den ble ikke tatt med veldig konsentrert urin :)

2016-07-22 19.04.30.jpg

Anonymkode: 21002...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at man skal lese av testen før det har gått 10 minutter eller noe slikt for å være sikker på riktig resultat? Hvis du kom tilbake lenge etterpå så er den kanskje ikke veldig pålitelig. 

Anonymkode: 31046...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke sånn at man skal lese av testen før det har gått 10 minutter eller noe slikt for å være sikker på riktig resultat? Hvis du kom tilbake lenge etterpå så er den kanskje ikke veldig pålitelig. 

Anonymkode: 31046...17f

Jeg mener at jeg så et svaaaaak strek innen de ti minuttene men var ikke sikker så når jeg tok den opp ca en time etterpå hadde den blitt sånn... så ja jeg er usikker på resultatet og om den egentlig er positiv i det hele tatt :)

Anonymkode: 21002...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt maaaange slike, og den der er alt for sterk til å "kunne gå begge veier", med mindre det er en kjemisk. ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når den kommer utenfor tidsrammen så er den det. Har hatt nok av CB som har fått strek utenfor gitte minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor det kan dukke opp en strek utenfor tidsrammen, ser ikke logikken. Streken skal jo komme fordi man har en høyere verdi av HCG i urinen, og derfor er gravid? Strek er strek! Svak strek viser at man er gravid, men at det er tidlig :) Spent på hva testen i morgen tidlig sier! Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt ny test? Hvordan gikk det?

Anonymkode: 3903e...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du tatt ny test? Hvordan gikk det?

Anonymkode: 3903e...f3b

Jeg tok en til CB plus som kom svaaak positiv innenfor tidsrammen men streken ble borte etterpå? :klo:

Apotek1 sin graviditetstest kom helt negativ

IKM er idag men ikke får noe enda :(

Anonymkode: 21002...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok en til CB plus som kom svaaak positiv innenfor tidsrammen men streken ble borte etterpå? :klo:

Apotek1 sin graviditetstest kom helt negativ

IKM er idag men ikke får noe enda :(

Anonymkode: 21002...845

Kunne være det var kjemisk :/ 

Anonymkode: 8b053...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde likens som deg.. og trodde jeg var gravid... men det er som @Silfen sier.. de er ofte skyggestreker. Kommer aldri til å kjøpe de CBpluss testene igjen, etter å ha fått kraftige skyggestreker (slik som din). Ta en digital i morra, om du har IKM da, så bør den være positiv om du er gravid. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt digital nå. Tar en test imorgen IKM er idag. Er den negativ så slår jeg meg til ro med det :) takker for svar.

Anonymkode: 21002...845

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den er positiv jeg da. Men jeg har også opplevd kjemisk før, så greit å være forberedt.

Anonymkode: 9bff2...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...