Gå til innhold

Skyting kjøpesenter Munchen.


debattanten

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle klippene er av samme gjerningsmann. Han har etter all sannsynlighet ingen sammensvorne. Han har nok skutt seg selv nå. Tror ikke det er islamsk terror, tror han er en tysker. Kan se mørk ut, men tipper han har lite tilknytning til is, islam osv. En ensom utstøtt ulv sikkert.

 

 

Anonymkode: c7358...c7c

Helt sikkert. Som alle andre terror handlinger den siste tiden. Så har ingen av dem noe med islam å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og da var fienden rett over kanalen.

Anonymkode: 77a82...6ea

Og i dag kan det være din nabo.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han skal ha ropt "fuck foreigners" og "I'm german." Det siste sa de på cnn, det første leste jeg på reddit-oppdateringen.

Anonymkode: 0c596...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

han skal ha ropt "fuck foreigners" og "I'm german." Det siste sa de på cnn, det første leste jeg på reddit-oppdateringen.

Anonymkode: 0c596...055

Så en ABB sympatisør mao..

Anonymkode: dda5b...4f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi sende troppene våre ned til Syria for å ta det endelige oppgjøret med ‪‎Isis‬, sånn at islamistisk terror blir borte for godt!

‪#‎supportourtroops‬ ‪#‎MURIKAH‬ ‪#‎bombingforpeace‬ ‪#‎theyhateusforourfreedom‬ ‪#‎spreadingdemocracy‬ ‪#‎patriotsunitedforTrump‬ #medIsraelforfred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Psilocybe skrev:

Nå må vi sende troppene våre ned til Syria for å ta det endelige oppgjøret med ‪‎Isis‬, sånn at islamistisk terror blir borte for godt!

‪#‎supportourtroops‬ ‪#‎MURIKAH‬ ‪#‎bombingforpeace‬ ‪#‎theyhateusforourfreedom‬ ‪#‎spreadingdemocracy‬ ‪#‎patriotsunitedforTrump‬ #medIsraelforfred

"  1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

han skal ha ropt "fuck foreigners" og "I'm german." Det siste sa de på cnn, det første leste jeg på reddit-oppdateringen.

Anonymkode: 0c596...055"

Anonymkode: fc2cd...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så en ABB sympatisør mao..

Anonymkode: dda5b...4f7

En som hater Ap? Jeg tviler. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Drizzt skrev:

En som hater Ap? Jeg tviler. 

Så det var det ABB gjorde, trodde han var opptatt av muslimer og sånt jeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Drizzt skrev:

En som hater Ap? Jeg tviler. 

:klaske:

Anonymkode: ee1dc...854

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Drizzt skrev:

En som hater Ap? Jeg tviler. 

På 5-årsdagen til Utøya. ABB var invandrerfiendlig, og rammet AP fordi han mente de stod for en liberal invandringspolitikk. Hovedbudskapet hans var å hindre at vesten ble invadert av muslimer. Nå viser det seg at dette trolig er en hvit tysker som hater innvandrere. På 5-årsdagen til Utøyamassakren. Synes det lukter ABB-sympatisør lang vei.

Anonymkode: f97f5...f27

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes det lukter ABB-sympatisør lang vei.

Enig. Ganske påfallende.

Anonymkode: a006f...267

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Apis skrev:
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

På 5-årsdagen til Utøya. ABB var invandrerfiendlig, og rammet AP fordi han mente de stod for en liberal invandringspolitikk. Hovedbudskapet hans var å hindre at vesten ble invadert av muslimer. Nå viser det seg at dette trolig er en hvit tysker som hater innvandrere. På 5-årsdagen til Utøyamassakren. Synes det lukter ABB-sympatisør lang vei.

Anonymkode: f97f5...f27

Så det var det ABB gjorde, trodde han var opptatt av muslimer og sånt jeg

Riktig det at ABB mislikte AP sin politikk og spesielt AUF som han så på som forrædersk ungdom. Nå tror jeg nok ikke det vi ser i Tyskland er en slik. Det rammer jo ingen med politisk betydning. Men det kan også være som du skriver. Tiden vil vise.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er  det noen som kan tysk her? I kommentarfeltet skriver noen at skyteren sier han er scizofren..

Anonymkode: 0c596...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var den de viste på cnn når de sa han ropte "I'm german."

Anonymkode: 0c596...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har skutt seg selv leser jeg på vg nå. Tviler på dette er en tilhenger av en viss religion. Selvmord fører ikke til paradis.

Anonymkode: 59661...afe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har skutt seg selv leser jeg på vg nå. Tviler på dette er en tilhenger av en viss religion. Selvmord fører ikke til paradis.

Anonymkode: 59661...afe

Sant det. Det er jo ikke spesielt vanlig med selvmordsbombere i islam. Her på KG lærer man noe nytt og viktig hver dag.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har skutt seg selv leser jeg på vg nå. Tviler på dette er en tilhenger av en viss religion. Selvmord fører ikke til paradis.

Anonymkode: 59661...afe

Muslimsk selvmordsbomber fører egentlig ikke til noe som helst "paradis" det heller.

Selv om fundamentalister som sender idioter i døden (med bombe-belte, eller lignende) liker å påstå dette... 

Anonymkode: d7c90...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Apis skrev:

Så det var det ABB gjorde, trodde han var opptatt av muslimer og sånt jeg

Han var opptatt av å skade Ap, derfor valgte han målene sine etter dette. Hans handlinger var i høyeste grad politisk motiverte. Du kan selvfølgelig velge å være uenig i dette.

 

Jeg tror ikke han i Tyskland var politisk motivert ut fra målene han valgte, men det kan selvfølgelig vise seg at hans handlinger også er politisk motiverte.

Endret av Drizzt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han ikke var muslim så kan vi ikke regne det som terror. Tross alt bare muslimer som kan være terrorister.

Anonymkode: 2a58a...c84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet ber folk om å ikke spekulere på sosiale medier, bare så det er sagt.

Er det noen mer sikre opplysninger som har kommet frem? Jeg har vært borte en stund.

Anonymkode: a006f...267

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...