Gå til innhold

Finne ordentlige menn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, himmeloghav skrev:

Hvis du ikke liker det er det jo bare å ta på en sportsbh og kle seg tekkelig. Det er jo bare et kompliment. Jeg liker det. Føler meg som en kvinne og ikke et intetkjønn. Hvis de er ubehagelig er det jo bare å sende et surt eller strengt blikk. Kvinner blir jo oppfordret gjennom moten til å kle seg sexy, så skjønner ikke helt problemet. 

Tøv. Får jo blikk og stirring selvom man har på en løs maxi-kjole.

Anonymkode: 1594a...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tøv. Får jo blikk og stirring selvom man har på en løs maxi-kjole.

Anonymkode: 1594a...314

Blikk er feil. Stirring er feil. Å ikke bli sett på og beundret er feil. Jeg tror vel det er mer slik at kvinner kun vil bli sett på når de selv ønsker det. Feks av kjæresten når man er nyforelsket. Jeg tror man må leve med det. Det er ikke alle som ser du liker at ser, men det er jo også feil å aldri bli sett på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.7.2016 at 16.40, AnonymBruker skrev:

Det går sikkert an.

Som en seriøs mann så kan jeg si med engang at dere jenter forhåndsdømmer alle oss menn før dere i det hele tatt har hilst på oss.

Om vi ikke klarer å se dere inn i øynene så er det fordi dere kler dere altfor lettkledd, utringer for å vise former, push up bh, etc og VILL bli sett på andre steder enn øynene. Så der har dere faktisk  mye av skylden selv.

Anonymkode: 45bee...0f5

Den setningen der ble opphevet av siste avsnittet ditt, mildt sagt. Det er jo samme argument som brukes for voldtekt, "damene må kle seg anstendig, ellers har de noe av skylda selv"

Anonymkode: dd646...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The White Wolf
Den 22.7.2016 at 17.14, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i ordentlige kvinner?

Anonymkode: 2d659...461

Hva legger du i ordentlig mann ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, The White Wolf skrev:

Hva legger du i ordentlig mann ?

Det å kle seg tekkelig gjelder for begge kjønn.? Som kvinne kler jeg meg aldri tettsittende og utfordrende for å vise frem kroppen min. Ønsker ikke å bli sett på som en som gjerne vil ha oppmerksomhet. Vet at menn er mer visuelle enn kvinner og tar hensyn til det. Mest fordi jeg ikke ønsker stirring.  Kne kort kjole uten dyp utringing er det jeg liker best. Føler meg mer vel  og beskyttet ved å være anstendig. Men det vil selvfølgelig alltid være menn som stirrer uansett hva man har på seg. Men da får det heller være opp til fantasien hans. Og de fleste skjønner med min bekledning at jeg ikke er interessert i seksuell oppmerksomhet. Det hjelper iallefall om nan vil unngå krenkende og innpåslitne blikk .

Anonymkode: c8c95...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampe
Den 22.7.2016 at 15.58, AnonymBruker skrev:

Har hørt jeg har et fint utsende og en fin kropp. Liker klær og det å se litt okay ut, samtidig som jeg vil at en mann skal se meg i øynene og ikke  andre steder når vi snakker.   Får et inntrykk at veldig mange menn kunn er ute etter sex.  Går det an å treffes uten at de er så sabla fokuserte på det. Må en gå på et dansekurs etc.. for å finne en mann... 

Anonymkode: 2d659...461

Ja, det går an. Men du må da finne en som har modnet litt og som ikke ser på sex veien til kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Svampe skrev:

Ja, det går an. Men du må da finne en som har modnet litt og som ikke ser på sex veien til kjærlighet.

Det finnes jo ikke. 

Anonymkode: b6a6e...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampe
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes jo ikke. 

Anonymkode: b6a6e...c1e

Enten vet jeg noe du ikke vet ellers er det noe galt med meg. Du kan få velge :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Svampe skrev:

Enten vet jeg noe du ikke vet ellers er det noe galt med meg. Du kan få velge :-).

Har aldri sett en ordentlig og moden mann. Er litt som aliens,med mindre jeg ser en så tror jeg ikke det finnes :) 

Anonymkode: b6a6e...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampe
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri sett en ordentlig og moden mann. Er litt som aliens,med mindre jeg ser en så tror jeg ikke det finnes :) 

Anonymkode: b6a6e...c1e

Akkurat som at modne kvinner er sjeldne. Enten er man uheldig med hvem man treffer ellers så er det nok slik at de rett og slett er vanskelige å finne. De har ikke så stort behov for å stikke seg frem og er nok ikke så lette å sjarmere.

Endret av Svampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Svampe skrev:

Akkurat som at modne kvinner er sjeldne. Enten er man uheldig med hvem man treffer ellers så er det nok slik at de rett og slett er vanskelige å finne. De har ikke så stort behov for å stikke seg frem og er nok ikke så lette å lure.

Der har du nok et poeng :) 

Anonymkode: b6a6e...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...