Gå til innhold

Finne ordentlige menn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hørt jeg har et fint utsende og en fin kropp. Liker klær og det å se litt okay ut, samtidig som jeg vil at en mann skal se meg i øynene og ikke  andre steder når vi snakker.   Får et inntrykk at veldig mange menn kunn er ute etter sex.  Går det an å treffes uten at de er så sabla fokuserte på det. Må en gå på et dansekurs etc.. for å finne en mann... 

Anonymkode: 2d659...461

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går sikkert an.

Som en seriøs mann så kan jeg si med engang at dere jenter forhåndsdømmer alle oss menn før dere i det hele tatt har hilst på oss.

Om vi ikke klarer å se dere inn i øynene så er det fordi dere kler dere altfor lettkledd, utringer for å vise former, push up bh, etc og VILL bli sett på andre steder enn øynene. Så der har dere faktisk  mye av skylden selv.

Anonymkode: 45bee...0f5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert an.

Som en seriøs mann så kan jeg si med engang at dere jenter forhåndsdømmer alle oss menn før dere i det hele tatt har hilst på oss.

Om vi ikke klarer å se dere inn i øynene så er det fordi dere kler dere altfor lettkledd, utringer for å vise former, push up bh, etc og VILL bli sett på andre steder enn øynene. Så der har dere faktisk  mye av skylden selv.

Anonymkode: 45bee...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går sikkert an.

Som en seriøs mann så kan jeg si med engang at dere jenter forhåndsdømmer alle oss menn før dere i det hele tatt har hilst på oss.

Om vi ikke klarer å se dere inn i øynene så er det fordi dere kler dere altfor lettkledd, utringer for å vise former, push up bh, etc og VILL bli sett på andre steder enn øynene. Så der har dere faktisk  mye av skylden selv.

Anonymkode: 45bee...0f5

Ikke alle kler seg slikt nå er det du som tar alle under en kam.  Men vi må få gå i skjørt uten at dere tenker sex.

Anonymkode: 2d659...461

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som tar alle jenter under en kam...

Anonymkode: 2d659...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, The White Wolf skrev:

Finnes ordentlige kvinner ?

Hva legger du i ordentlige kvinner?

Anonymkode: 2d659...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker ikke bare på sex... I alle fall en god del av oss Har andre verdier og det og bli kjent er en av de..

Anonymkode: 2d659...461

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OverMyKnee

Hvem er det som har satt normen for hva som er en ordentlig mann egentlig?  

Sex og singelliv? Eller andre serier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tanke. Det finnes mange, meg inkludert, som ser mye mer på personligheten og verdiene til kvinnen enn faktisk kun utseende og kropp.

Eksempelvis, for meg så hjelper det lite på lang sikt om dama er superpen, men personligheten krasjer helt...

Just sayin'

Edit: La til bedre beskrivelse av innlegg.

Endret av Den mystiske
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann er en venn er de jo superhygelige. Men når det kommer til dating.. Alle skal se indre verdier men Ikke alle som lever opp til det. Vel er noen sikkert da må en på dansekurs eller frivillig arbeid som enkelte nevner i tideligere tråder..

Anonymkode: 2d659...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Tror jeg forstår hva du mener. Du er lei av at menn ser på deg med sultne seksuelle blikk og at de i mindre grad fokuserer på å bli kjent med deg.

Du får date akademikere, det er mitt tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må finne menn hvor de IKKE drar for å finne seg ei dame; f.eks, forskjellige kurs; matlaging, språkkurs, etc, ta noen fag/forelesninger, seminarer, evt når noen venner har en større samling hjemme hos seg. I bryllup (be brudeparet plassere deg ved siden av en de tror du kunne gått overens med), skibakken, flyet, hvilken som helst form for forsamling.

Anonymkode: 3ea5c...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt jeg har et fint utsende og en fin kropp. Liker klær og det å se litt okay ut, samtidig som jeg vil at en mann skal se meg i øynene og ikke  andre steder når vi snakker.

Anonymkode: 2d659...461

demotivation.us_LADIES-MY-EYES-ARE-RIGHT

5054-o.jpg

Anonymkode: e1ab0...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Minesveiper skrev:

Du får date akademikere, det er mitt tips. 

Ja for alle vet jo at alle akademikere er aseksuelle....

Anonymkode: e1ab0...fef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

demotivation.us_LADIES-MY-EYES-ARE-RIGHT

5054-o.jpg

Anonymkode: e1ab0...fef

Oooo øynene til han første :wow: Hadde ikke trengt å ha så muskuløs kropp for min del, men de øynene. Utstråler god mann og snill gutt :rodmer:

Han andre så jeg ikke en gang :sjokk: :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt jeg har et fint utsende og en fin kropp. Liker klær og det å se litt okay ut, samtidig som jeg vil at en mann skal se meg i øynene og ikke  andre steder når vi snakker.   Får et inntrykk at veldig mange menn kunn er ute etter sex.  Går det an å treffes uten at de er så sabla fokuserte på det. Må en gå på et dansekurs etc.. for å finne en mann... 

Anonymkode: 2d659...461

Tja. Å møtes et sted der man har en felles interesse er i hvert fall bedre enn Tinder. Dansekurs er morsomt og har fungert for flere. Men...jeg tror jo at noen kvinner på "førstegangstreff" VIL ha de blikkene som stadig flakker mot dashbordet.

Stilte på date med en svært vakker og yppig dame. I profilen på nettet - Dagbladet Blink - opptrådte hun i div. positurer på ymse bilder. Kategori: lekkervakker. Da vi møttes tok det åtte sekunder før jeg forsto at jeg ikke var pen nok, men vi gikk til en benk ved Akerselva. Opp av vesken tok jeg et sjal som jeg la over skuldrene hennes. Alle attributtene ble skjult. Spurte om vi kunne snakke litt selv om møtet ville bli en engangsopplevelse. Hun sa ja, og jeg holdt blikket hennes konstant mens vi hadde en morsom skravlestund med mye latter. Da vi var ferdige tok jeg sjalet tilbake og hun dro av sted med attributtene og hele sitt smellvakre jordiske hylster. Hun var en veldig hyggelig kalkulator. Fortalte henne ikke om alle familiemillionene i svenske industriaksjer som vi gir bort i posjoner til fattige eldre mennesker som trenger pengene mer enn meg. Hun ville ikke ha forstått det. En kalkulator har sin begrensning uansett kjønn, på samme måte som jeg har...med mitt utseende. Resten var bare en "mismatch."

Nettdating mener jeg mye om. En annen gang.

Endret av Astralianorway
Korrektur
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

demotivation.us_LADIES-MY-EYES-ARE-RIGHT

5054-o.jpg

Anonymkode: e1ab0...fef

Da ble det til at jeg har meldt meg på et kajakurs👍🏻

angående bilde hva er  det  med men som må vise de har en fin kropp..

Anonymkode: 2d659...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. juli 2016 at 15.58, AnonymBruker skrev:

Har hørt jeg har et fint utsende og en fin kropp. Liker klær og det å se litt okay ut, samtidig som jeg vil at en mann skal se meg i øynene og ikke  andre steder når vi snakker.   Får et inntrykk at veldig mange menn kunn er ute etter sex.  Går det an å treffes uten at de er så sabla fokuserte på det. Må en gå på et dansekurs etc.. for å finne en mann... 

Anonymkode: 2d659...461

Hvis du ikke liker det er det jo bare å ta på en sportsbh og kle seg tekkelig. Det er jo bare et kompliment. Jeg liker det. Føler meg som en kvinne og ikke et intetkjønn. Hvis de er ubehagelig er det jo bare å sende et surt eller strengt blikk. Kvinner blir jo oppfordret gjennom moten til å kle seg sexy, så skjønner ikke helt problemet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...