Gå til innhold

Hva tenker du om godt voksne menn som går etter 16-åringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At de er 100% uempatisk, kynisk og ikke forundret meg om de var potensielle overgripere..

16 åringer har ikke engang en ferdig utviklet kropp. Får helt vondt i farsinnstinktet.

Anonymkode: 4c013...719

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, WubWub skrev:

Jeg syntes det er helt forkastelig. Blir kvalm av tanken

 Morsom, du. :sleep:

Anonymkode: 0c10d...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest steinbukk79

Når jeg ser en pen 16 år gammel jente tenker  jeg at hun har en pen mor, men så har jeg selv barn i den alderen, å synes mødrene er flottere enn døtrene , men nå er jeg 37, å snur meg heller etter en dame på 40 enn en "jentunge" på 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Morsom, du. :sleep:

Anonymkode: 0c10d...77f

De sier så :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 22. juli 2016 at 16.49, BabyBlue skrev:

Jeg synes bare det er rart. Hva skal en voksen mann med en jente på 16, som er i en alder hvor hun fremdeles får lommepenger og alle regninger betalt av foreldrene sine? Hun går på skole, har et liv som handler om å BLI voksen, ikke å dele seng med en annen voksen. Hva skal de prate om? Skal han lure på hva som er på snapchat storien hennes eller hvordan hun gjorde det på en matteprøve? Skal hun lure på hvordan han hadde det på jobb og om han fikk noe igjen på skatten? De lever jo totalt forskjellige liv. 

Du har ikke skjønt det. I alle kulturer er det mange menns drøm å kunne kose seg med en ung kvinne. Uten rynker, strekkmerker og nykker. En tight nesten ubrukt vagina er heller ikke å forakte. Altså er det snakk om ren seksuell nytelse. Hva som evt rører seg opp i hodet på den unge kvinnen er ikke så interessant så lenge det å ha sex med henne har førsteprioritet. 

Anonymkode: 7b93b...f9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel noe mentalt og gjerne emosjonelt tilbakestående. Passer ikke inn med folk på egen alder fordi han mangler det intellektuelle. Ofte stakkarslig einstøing

Anonymkode: 8ed67...724

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke skjønt det. I alle kulturer er det mange menns drøm å kunne kose seg med en ung kvinne. Uten rynker, strekkmerker og nykker. En tight nesten ubrukt vagina er heller ikke å forakte. Altså er det snakk om ren seksuell nytelse. Hva som evt rører seg opp i hodet på den unge kvinnen er ikke så interessant så lenge det å ha sex med henne har førsteprioritet. 

Anonymkode: 7b93b...f9f

Snakk for deg selv. Fordi du selv tenker  simpel så antar OG håper du at alle andre er det også. Btw,  en som har god sjans på kvinner,  en som elsker kvinner  vil  ALDRI utrykke seg som deg. Busted! Haha 

Anonymkode: a2102...b1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En godt voksen mann,som er over 30 og vil ha ei jente på 16 år ser jeg på som veldig rart. Lurer litt på hva som er galt med mannen og tenker at han nok er litt enkel.

Det er jo nok av jenter som angrer veldig i ettertid om de har ligget med en mye eldre mann. Jeg synes ikke at de har noe med så unge jenter å gjøre. Slike menn bruker gjerne unnskyldningen om at det er lovlig og at de ikke vil ha damer på egen alder fordi de er kravstore. Det sier egentlig alt om disse mennene.

Sånn generelt bryr jeg meg ikke om stor aldersforskjell, men når man begynner å gå på jenter under 18 så synes det er veldig spesielt. I tillegg til alle disse tynne argumentene disse mennene kommer med så synes jeg at det er ganske kvalmt.

 

Anonymkode: fe26a...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...