Gå til innhold

Hva tenker du om godt voksne menn som går etter 16-åringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hva tenker du om dem? Ser at mange her på KG ser ned på slike menn så jeg lurer på hvorfor...

Anonymkode: 37903...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva tenker du om dem? Ser at mange her på KG ser ned på slike menn så jeg lurer på hvorfor...

Anonymkode: 37903...c10

Det jeg tenker om godt voksne men som har seg med sekstenåringer er st det er noe galt med dem. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange "voksen mann/16 år gammel jente"-tråder behøves er det jeg tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg syntes det er helt forkastelig. Blir kvalm av tanken

Haha.

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Hvor mange "voksen mann/16 år gammel jente"-tråder behøves er det jeg tenker.

Og likevel så følger du denne tråden. 

Anonymkode: 37903...c10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mangler en god del på sånne personer

Lettere tilbakestående

Anonymkode: 5a54e...b2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva tenker du om dem? Ser at mange her på KG ser ned på slike menn så jeg lurer på hvorfor...

Anonymkode: 37903...c10

Uvitenhet og stogmatisering kjenner ingen grenser. Trangsynte personer som dette bør passe seg så demokke selv blir innvolvert og forelsket i en person han selv har fordommer mot. 

 

Anonymkode: f4053...35e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg tenker om det? Tja, gjør ikke meg noe. Ditt liv, dine valg, gjør ikke noe ulovlig.

Men ser jo også for meg at dette typisk er umodne (les: ikke uintelligente, men umodne) evig ungkars-menn, som selv ikke i 30/40-åra har klart stifte egen familie, og sannsynligvis aldri vil få det til heller. Så får man se hvor gøy det blir når man blir 70, ingen egen, ingen som tar vare på en, ingen som besøker en, fordi man valgte å fly etter 16-åringer i tidlig voksen-alder i stedet for å skape noe for fremtiden.

Anonymkode: 2937a...da6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke sjans på jevngamle og de har ikke råd til thaidame. Mindre begavet. 16 åringene bare utnytter dem for penger og klær. Hadde min datter vært med menn over 30 så skulle hun fått høre det. Husarrest og fotfølging og null wifi. Hvis foreldre følger litt med på hva ungene deres gjør så kan slikt unngås. Gutter må også oppdras til å ikke se på jenter som sexobjekt.

Anonymkode: 875ba...acb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg synes bare det er rart. Hva skal en voksen mann med en jente på 16, som er i en alder hvor hun fremdeles får lommepenger og alle regninger betalt av foreldrene sine? Hun går på skole, har et liv som handler om å BLI voksen, ikke å dele seng med en annen voksen. Hva skal de prate om? Skal han lure på hva som er på snapchat storien hennes eller hvordan hun gjorde det på en matteprøve? Skal hun lure på hvordan han hadde det på jobb og om han fikk noe igjen på skatten? De lever jo totalt forskjellige liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noe om det. En 16 åring er fortsatt et barn, selv om det lovlig kan ha sex. Og en 16 åring, er det veldig lett for en godt voksen mann å utnytte. Og jeg kan ikke forstå hva en voksen mann vil med en 16 åring, bortsett fra å bruke og utnytte henne.

Jeg har ellers ikke noe imot aldersforskjell. Om en kvinne på 20 år er sammen med en på 40 år, bryr jeg meg ikke noe om. De er begge voksne mennesker. Men en 16 åring er et barn.

Anonymkode: eece4...5b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, BabyBlue skrev:

Jeg synes bare det er rart. Hva skal en voksen mann med en jente på 16, som er i en alder hvor hun fremdeles får lommepenger og alle regninger betalt av foreldrene sine? Hun går på skole, har et liv som handler om å BLI voksen, ikke å dele seng med en annen voksen. Hva skal de prate om? Skal han lure på hva som er på snapchat storien hennes eller hvordan hun gjorde det på en matteprøve? Skal hun lure på hvordan han hadde det på jobb og om han fikk noe igjen på skatten? De lever jo totalt forskjellige liv. 

Ja, men det er faktisk lov - hadde jeg opplevd det hadde jeg begynt å le så jeg gråt tror jeg. Det sier veldig mye om denne voksne mannen. Hvis jeg observerte det hadde jeg ringt foreldrene hennes og tatt en alvorsprat med denne eldre karen. Da har han fått noen å utnytte ville jeg tenkt. 

Endret av fuglekvinnen__
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er uakseptabelt, med noen veldig få unntak. 

Voksne kan gjerne synes at en 16-åring er flott, men det betyr ikke at det passer med et forhold

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har ikke sjans på jevngamle og de har ikke råd til thaidame. Mindre begavet. 16 åringene bare utnytter dem for penger og klær. Hadde min datter vært med menn over 30 så skulle hun fått høre det. Husarrest og fotfølging og null wifi. Hvis foreldre følger litt med på hva ungene deres gjør så kan slikt unngås. Gutter må også oppdras til å ikke se på jenter som sexobjekt.

Anonymkode: 875ba...acb

Dette er et strålende eksempel på en uvitende forelder eller en som ikke har blitt forelder enda. 

Hva tror du en eventuell datter ville gjort dersom du som forelder oppførte deg som du skriver her? Og hva ville du selv gjort om du som 16. Åring falt pladask for en på 30 +? Du får ta og huske på at kua også har vært kalv. 

Tror du en/alle godt voksne menn ser på en ungjente som et sexobjekt? Da tror jeg virkelig du trenger å realitetstorientere deg. 

Anonymkode: f4053...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe problem med at voksne menn tenner på 16-åringer. De jevngamle damene er gjerne betydelig slappere i kroppen og veldig mange menn tiltrekkes av ungdommelighet og sunne slanke kropper. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg hører "godt voksen" så tenker jeg at de har passert 40. Og da blir det bare rart.

Hun er akkurat ferdig på ungdomsskolen (avhengig av når på året hun er født), og han har mindre enn 20 år igjen til AFP.

Hun digger noe han jaller med på for å være ungdommelig, men han snakker best med folk på aldre med foreldrene hennes. Det blir bare rart.

Hun kan ikke være med ham ut på de stedene han pleier gå (18 eller 20 årsgrense), og han ser ut som en klovn på de stedene hun liker å gå.

Anonymkode: b747c...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De har ikke sjans på jevngamle og de har ikke råd til thaidame. Mindre begavet. 16 åringene bare utnytter dem for penger og klær. Hadde min datter vært med menn over 30 så skulle hun fått høre det. Husarrest og fotfølging og null wifi. Hvis foreldre følger litt med på hva ungene deres gjør så kan slikt unngås. Gutter må også oppdras til å ikke se på jenter som sexobjekt.

Anonymkode: 875ba...acb

Så foreldrene hennes gir henne ikke klær? Eller kjøper denne gamle mannen kulere klær til henne?
Tror du han hjelper henne med øl-kjøping og fake legitimasjon? :fnise:

Endret av fuglekvinnen__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokste opp i en typisk bygd på landet. Da jeg gikk på ungdomsskolen pleide rånegjengen i slutten av tjueårene å komme opp på skoleplassen i de støgge Volvo-ene sine for å henge med jentunger. Ikke engang da jeg var tretten skjønte jeg hva som var så kult med dem, eller hvorfor ingen andre så at det var ikke så veldig mye i topplokket på dem. Jeg tror ikke at de foretrakk smårips, heller at de ikke hadde draget på damer på sin egen alder av innlysende grunner. Trygd, helgefyll og Volvo er ikke det beste grunnlaget for et givende forhold. Patetisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne

Etter den matematiske formelen så er den øvre aldersgrense 22.år.

Din alder / 2 + 7 = 18. Løs for din alder.

Derfor er alt under 23 greit i mine øyne

Endret av PetterPanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...