Gå til innhold

Nye venninner i Oslo? :-)


AJS

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 30 som søker nye venninner i Oslo, da så mange av venninnene mine har fått barn/fått seg tøffel-kjærester, og jeg savner å ha ordentlig jentekvelder og ta en tur ut på byen nå og da :-) Jeg er en lojal person som er glad i å reise, trene, shopping, og ikke minst gå i fjellet. Alder er ikke så nøye, jeg har selv venninner fra 23-40. 😄 

Gleder meg til å se om dette vil fungere ☺️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er kvinne på 43 år. Bor i Oslo. Søker nye venner jeg kan skrive med eller treffe. Jeg har allsidige interesser. Liker å reise, shoppe, gå turer, trene, danse og annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Den 21.7.2016 at 21.54, AJS skrev:

Jeg er en jente på 30 som søker nye venninner i Oslo, da så mange av venninnene mine har fått barn/fått seg tøffel-kjærester, og jeg savner å ha ordentlig jentekvelder og ta en tur ut på byen nå og da :-) Jeg er en lojal person som er glad i å reise, trene, shopping, og ikke minst gå i fjellet. Alder er ikke så nøye, jeg har selv venninner fra 23-40. 😄 

Gleder meg til å se om dette vil fungere ☺️

 

Hei! Jeg ønsker også nye venninner da jeg har "mistet" mange på grunn av at de har etablert seg med kjæreste og barn. Jeg er 32 år, singel og bor i sentrum. Jeg savner også ordentlige jentekvelder med litt vin og en tur på byen! Jeg har aldri prøvd dette før så jeg vet ikke helt hvordan det fungerer, men send meg gjerne en melding om du er interessert i å bli kjent :) Jeg har ganske normale interesser som trening, ta en tur ut på byen, reise, shopping, hunden min osv :)  Alder spiller heller ingen rolle for meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.8.2016 at 20.20, Vibeke1 skrev:

Hei! Jeg ønsker også nye venninner da jeg har "mistet" mange på grunn av at de har etablert seg med kjæreste og barn. Jeg er 32 år, singel og bor i sentrum. Jeg savner også ordentlige jentekvelder med litt vin og en tur på byen! Jeg har aldri prøvd dette før så jeg vet ikke helt hvordan det fungerer, men send meg gjerne en melding om du er interessert i å bli kjent :) Jeg har ganske normale interesser som trening, ta en tur ut på byen, reise, shopping, hunden min osv :)  Alder spiller heller ingen rolle for meg.

 

heihei. ønsker du bli kjent?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg også nye venner i Oslo! De jeg har er enten etablerte, eller vanskelige å få med på ting... 

Liker konserter, teater og quiz, turer i marka, og er ofte på ulike arrangementer/byvandringer etc. Som sikkert blir mye mer stas å gjøre om man er flere! 

Er 35, forresten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 21, men ønsker også å komme i kontakt med noen. 

Liker å strikke, dra på loppemarkeder, drikke vin, cafeer, kulturarrangementer og å dra ut i blant! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei

Kanske läser detta lite sent men om du fortfarande har lust att träffa fler så är jag på.

Jag är 35 och bor på Majorstuen, märker i det sista att jag tappat många vänner som antingen flyttat från Oslo eller då flera startar familj osv. Börjar kännas lite ensamt här i staden och jag vill verkligen lära känna fler.

Gärna nån att bara hänga med, ha mysiga vinkvällar, gå ut på byen eller bara ta långa härliga promenader i marka.

Känner igen mig i allt du skriver. Hoppas du eller nån av er andra här vill ses!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heioghoppsann
På 21.7.2016 den 21.54, AJS skrev:

Jeg er en jente på 30 som søker nye venninner i Oslo, da så mange av venninnene mine har fått barn/fått seg tøffel-kjærester, og jeg savner å ha ordentlig jentekvelder og ta en tur ut på byen nå og da :-) Jeg er en lojal person som er glad i å reise, trene, shopping, og ikke minst gå i fjellet. Alder er ikke så nøye, jeg har selv venninner fra 23-40. 😄 

Gleder meg til å se om dette vil fungere ☺️

 

..

Endret av iLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 9.10.2016 den 17.53, Kokosboll skrev:

Hei

Kanske läser detta lite sent men om du fortfarande har lust att träffa fler så är jag på.

Jag är 35 och bor på Majorstuen, märker i det sista att jag tappat många vänner som antingen flyttat från Oslo eller då flera startar familj osv. Börjar kännas lite ensamt här i staden och jag vill verkligen lära känna fler.

Gärna nån att bara hänga med, ha mysiga vinkvällar, gå ut på byen eller bara ta långa härliga promenader i marka.

Känner igen mig i allt du skriver. Hoppas du eller nån av er andra här vill ses!!

 

Endret av Fuju
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg er en jente på 26 som nylig har flyttet til Oslo som er på utkikk etter det samme :) Bor på Frogner og er student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er en kvinne på 36 som også begynner å merke på at de fleste vennenne min begynner å forsvinne inn i forholdene sine. Jeg er rolig, sosial, liker å gå på konserter, turer og bare henge sammen med gode venner.

 

Ønsker gjene å etablere nye og flere vennskap, skriv gjerne :) Jeg bor i Gamlebyen, Oslo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hej!

Kul att se att det är fler som vill skapa nya bekantskaper. Jag letar också nya vänninor! Jag sitter och skriver masteroppgave och umgås alltför mycket med mig själv om dagarna. 

Jag är 27 år, svensk, flyttade till Norge för ca 4,5 år sedan, studerar interaktionsdesign och arbetar som fotograf. Älskar djur och natur och stå på ski i marka.

Bor tillsammans med min kjaereste på Kiellands plass. :) Tar gärna en fika, promenad, skitur eller secondhand shopping en dag! 

Mvh Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...