Gå til innhold

Hva i all verden er det som har skjedd i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på vei fra Kløfta inn til Oslo, tidligere i dag. Da jeg ankom t-banen hadde de sperret av hele Jernbanetorget, så jeg måtte dra oppover til Grønland. Derifra fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne ta den østover, men gjennom sentrum. Så jeg tok bussen hjem. Jeg bare lurer på hva som kan ha skjedd? 

Anonymkode: 309a4...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En person er påkjørt av t-banen og døde. Det er åpnet igjen nå da.

Anonymkode: 8e40e...604

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på vei fra Kløfta inn til Oslo, tidligere i dag. Da jeg ankom t-banen hadde de sperret av hele Jernbanetorget, så jeg måtte dra oppover til Grønland. Derifra fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne ta den østover, men gjennom sentrum. Så jeg tok bussen hjem. Jeg bare lurer på hva som kan ha skjedd? 

Anonymkode: 309a4...147

Leste om en ulykke. Påkjørsel. Dødsfall

Anonymkode: df0a2...c20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på vei fra Kløfta inn til Oslo, tidligere i dag. Da jeg ankom t-banen hadde de sperret av hele Jernbanetorget, så jeg måtte dra oppover til Grønland. Derifra fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne ta den østover, men gjennom sentrum. Så jeg tok bussen hjem. Jeg bare lurer på hva som kan ha skjedd? 

Anonymkode: 309a4...147

Person døde etter å ha blitt påkjørt av T-banen i Oslo

Det opplyser operasjonsleder Steinar Hausvik i Oslo politidistrikt til VG. Hendelsen skjedde på Stortinget stasjon. Banen er stengt i begge retninger.

 

(VG)

Anonymkode: df0a2...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk. Lurer på når folk skal skjønne at den gule stripa ved kanten ikke er der for moro skyld.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...