Gå til innhold

Softshelljakke i stor størrelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Håper nokon kan hjelpe meg! Eg leiter etter softshelljakke med fleecefôr i str 44/46, men finn ingen plass :( dei eg har kjøpt i dei størrelsane har enten ikkje vore fora, eller så er dei små i størrelsen.. Skjønnar nokon kva eg meiner og har sett slik jakke ein plass ønsker eg gjerne tips om kor eg kan kjøpe, helst nett då eg sliter med litt angst og dårlig sjølvtillit for tiden. 

Anonymkode: 070ae...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekka stormberg, men dei hadde ikkje fora softshelljakke meiner eg :(  men fin prisklasse der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Håper nokon kan hjelpe meg! Eg leiter etter softshelljakke med fleecefôr i str 44/46, men finn ingen plass :( dei eg har kjøpt i dei størrelsane har enten ikkje vore fora, eller så er dei små i størrelsen.. Skjønnar nokon kva eg meiner og har sett slik jakke ein plass ønsker eg gjerne tips om kor eg kan kjøpe, helst nett då eg sliter med litt angst og dårlig sjølvtillit for tiden. 

Anonymkode: 070ae...f95

Hei

Jeg ser ikke noen softshelljakke hos Stormberg nå i str XL (44/46), men de har annet fint:

http://www.stormberg.com/no/salg/dame.html?storrelse=xl

feks denne:

http://www.stormberg.com/no/sunndal-jakke-dame-hoved.html#18323

18323_3.jpg

 

Anonymkode: 797b0...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Prøvere skrev:

Sjekka stormberg, men dei hadde ikkje fora softshelljakke meiner eg :(  men fin prisklasse der!

Har du sett på XXL sin nettbutikk?

Anonymkode: 797b0...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Prøvere skrev:

Sjekka stormberg, men dei hadde ikkje fora softshelljakke meiner eg :(  men fin prisklasse der!

Du kan sende en epost til kundeservice hos Stormberg, og spørre om de har det du søker.

Når du sier foret jakke, skal det være tykt for eller som en vanlig tynn softshelljakke med mykt stoff på innsiden?

Anonymkode: 797b0...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett på XXL sin nettbutikk?

Anonymkode: 797b0...b80

Ja, ingenting der heller :( men fann ei på zalando no faktisk så eg trur eg prøver å bestille der :) takk for hjelp uansett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Prøvere skrev:

Ja, ingenting der heller :( men fann ei på zalando no faktisk så eg trur eg prøver å bestille der :) takk for hjelp uansett!

Lykke til! Evt se på herremodellene (gå ned en str), om det er et alternativ  http://www.stormberg.com/no/herre/jakker/softshelljakker.html

 

Anonymkode: 797b0...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du kan sende en epost til kundeservice hos Stormberg, og spørre om de har det du søker.

Når du sier foret jakke, skal det være tykt for eller som en vanlig tynn softshelljakke med mykt stoff på innsiden?

Anonymkode: 797b0...b80

Eg tenker på sånn heilårsjakke, som eg kan bruke til kvardags. Softshell med fleecefôr, sånn litt tjukkare enn desse treningsjakkene som eg har fått når eg har bestilt softshelljakke før ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte softshelljakke m fleecefor på ellos. Bruker selv str 50. Litt lang modell, går over rumpa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Prøvere skrev:

Ja, ingenting der heller :( men fann ei på zalando no faktisk så eg trur eg prøver å bestille der :) takk for hjelp uansett!

Denne herremodellen er varm (i følge kundeomtaler) og liten i str, så da kan kanskje XL herre passe til deg?

http://www.stormberg.com/no/lende-hettejakke-57.html#6405

 

Anonymkode: 797b0...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, hurlumheiturbulens skrev:

Kjøpte softshelljakke m fleecefor på ellos. Bruker selv str 50. Litt lang modell, går over rumpa.

Har du link? Eg er 178cm høg så kan kanskje vere veldig fin på da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Prøvere skrev:

Ok. Men har den tykt fleecefor, eller kun det vanlige, tynne?

Et alternativ er å kjøpe en tynn softshelljakke og supplere med en god fleecejakke inni.

Anonymkode: 797b0...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Men har den tykt fleecefor, eller kun det vanlige, tynne?

Et alternativ er å kjøpe en tynn softshelljakke og supplere med en god fleecejakke inni.

Anonymkode: 797b0...b80

Det vanlege tynne :)  Eg vil berre ha ein jakke eg kan hiva på meg til og frå jobb, vinter som vår, og sleppe ha på meg så mange lag med klede men heller ikkje fryse særlig :) treng ikkje vere kjempefin, men det er no kjekt å vere litt grei sjølv om eg likevel skal bytte til dei kvite kleda på sjukehuset uansett :)

Endret av Prøvere
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbutikken til Bergans bruker å ha godt utvalg av softshell. Jeg er både stor og høy, men herremodellene derifra passer meg utmerket. Kvaliteten er også god, har hatt mine i flere år :-)

Anonymkode: f82e1...6c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, skal sjekke ut :) korleis er herremodellane i størrelsen, damemodellane syns eg er små.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Prøvere skrev:

Takk, skal sjekke ut :) korleis er herremodellane i størrelsen, damemodellane syns eg er små.

Jeg bruker å ha problem med at damemodellene blir for korte i ryggen, selv om de er vide nok. Herremodellene til Bergans er gode på lengden, de rekker godt ned på rumpa :-) Vidden er også god, uten at de ser "posete" ut.

Anonymkode: f82e1...6c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...