Gå til innhold

Hvilke erfaringer har dere med nettdating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilke erfaringer dere har med nettdating? Har noen truffet sin nåværende kjæreste/ samboer på  nettet? Hvilke nettsider har dere brukt?  Har noen negative erfaringer? 

Anonymkode: ce40d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det går under "nettdating", men jeg har nå vært på Tinder litt av og på de siste 2 årene. 

Jeg har faktisk bare dårlige erfaringer med Tinder, selv om jeg har truffet en del menn via appen som jeg aldri hadde truffet på ellers. 

For min del handler det om at jeg er altfor naiv og godtroende, og ikke minst altfor romantisk av natur, til å kunne klare meg i kjøttmarkedet. Å få seg dater er ingen problem, jeg kunne fått avtalt sikkert 10 dater på lørdag om det var dét det stod på, men jeg er en av de jentene som havnet i kategorien "deilig å pule på, men vil ikke ha henne som kjæreste". Og det verste er at jeg venter med sex, sier hva jeg er ute etter (forhold) og kler meg konservativt. 

Så vær nå hvertfall litt obs med Tinder. Men vet om mange jenter som fant typen sin der, så er vel helst meg det er noe galt med vil jeg tro.

Anonymkode: c3b39...a43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del handler det om at jeg er altfor naiv og godtroende, og ikke minst altfor romantisk av natur, til å kunne klare meg i kjøttmarkedet. Å få seg dater er ingen problem, jeg kunne fått avtalt sikkert 10 dater på lørdag om det var dét det stod på, men jeg er en av de jentene som havnet i kategorien "deilig å pule på, men vil ikke ha henne som kjæreste". Og det verste er at jeg venter med sex, sier hva jeg er ute etter (forhold) og kler meg konservativt. 

Anonymkode: c3b39...a43

Les: "Jeg går etter altfor kjekke menn". 

Anonymkode: f6a3a...373

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Jeg møtte en på sukker. Vi skulle på samme festival så vi møttes der første gang, var sammen i noen dager. Et par dager etter festivalen dro jeg til han på besøk i noen dager og nå er vi enige om at det ikke skal være noen andre :) så for min del går det ganske bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les: "Jeg går etter altfor kjekke menn". 

Anonymkode: f6a3a...373

Så du mener jeg skal si nei takk når menn jeg finner attraktive ber meg ut på date etter date? Dater du folk du ikke finner attraktive? For en merkelig tankegang. 

Anonymkode: c3b39...a43

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettdating som mann er helt ubrukelig om man rett og slett ikke er veldig kjekk eller har griseflaks.

Nettdating er kvinners kjøttmarked. De kan velge og vrake i menn og trenger ikke sende en eneste melding for de motar nok i massevis. Det samme gjelder matcher på Tinder. En normal mann på Tinder er heldig om han i det heletatt får en match, mens jeg må faktisk trykke NEI for å ikke få match på alle de ser.

Grafen på sukker illustrer veldig bra hvordan forholdet mellom kvinner og menn er på nettdating om man betaler litt. Veldig liten forskjell for menn. Mens henvendelsene til jentene mangedobles.

Anonymkode: 7bdb1...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men de fleste direkte henvendelsene til kvinner er jo bare menn som vil knulle. Deretter er det alle de som er villig til å møte deg og late som de er interessert i forhold, men som bare vil knulle likevel. 

Anonymkode: 82d3c...465

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener jeg skal si nei takk når menn jeg finner attraktive ber meg ut på date etter date? Dater du folk du ikke finner attraktive? For en merkelig tankegang. 

Anonymkode: c3b39...a43

Du sier selv at du ikke skjønner hvorfor du blir dumpa gang på gang, og hvorfor menn bare vil ha sex med deg. Jeg ga deg grunnen.

Anonymkode: f6a3a...373

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare positive erfaringer med Tinder :) Matchet med en mann (eller 12) de første 15 minuttene jeg hadde profil der. Han og 4 andre startet en samtale, de 4 andre dabbet av i løpet av kvelden og dagene etterpå. Mens mannen og jeg holdt på med chattinga noen dager, før vi gikk over på telefonsamtaler, etter en uke fant vi ut at vi måtte treffes for at vi ikke ville at inntrykket av den andre skulle forandres. Måtte se om vi passet like godt sammen i virkeligheten som på chat og på telefonen. Vi sletta Tinder begge to etter et par uker, han hadde vært der i 2 år, jeg i bokstavlig talt 15 minutter :fnise: Lykke til med nettdating!

Anonymkode: 4cfd1...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som bruker happn? Det er to ikoner nedenfor bilder av folk man har "krysset på sin vei" Hva betyr de to ikonene? Det ene er hjerte andre er tryllestav/alvestav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lettere for en høy kjekk mann med fint ansikt? 

Anonymkode: 53488...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lettere for en høy kjekk mann med fint ansikt? 

Anonymkode: 53488...95b

Er dette tauet lengre? 

Enn hva da? 

Anonymkode: f6a3a...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dette tauet lengre? 

Enn hva da? 

Anonymkode: f6a3a...373

På nett dating vel. 

Anonymkode: 53488...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Coronas skrev:

Noen her som bruker happn? Det er to ikoner nedenfor bilder av folk man har "krysset på sin vei" Hva betyr de to ikonene? Det ene er hjerte andre er tryllestav/alvestav?

Hjerte da liker du personen. Trykker du på tryllestav så får den andre beskjed om at du liker dem. Mener iallefall det er charm-knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Moonwalker skrev:

Hjerte da liker du personen. Trykker du på tryllestav så får den andre beskjed om at du liker dem. Mener iallefall det er charm-knappen.

Ja, direktebeskjed liksom, så kan de velge å matche med deg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel trodde vel den charm knappen var at du likte personen mer en bare gjenomsnitte?? 

Anonymkode: 20be1...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Coronas skrev:

Takk for svar, da har jeg sendt en charm :sol:

 

Håper du har bedre suksess på den appen enn jeg har. Har sikkert vært på den appen over 1 år uten noen charms eller crushes.

Kjempe gøy

Anonymkode: 7bdb1...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper du har bedre suksess på den appen enn jeg har. Har sikkert vært på den appen over 1 år uten noen charms eller crushes.

Kjempe gøy

Anonymkode: 7bdb1...dd9

Ingen svar enda. Er kanskje lettere med en slik app om man bor i en by 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt erfaring. 1) Damen i rosa cowboystøvler som kom av toget på Oslo S var noe annet enn bildet på Mac'en. 2) Det vakre liljebladet med det kobberbrune håret på restaurant Frascati sa åtte ord med hviskende stemme på 45 minutter. Angst. 3) Den søte sportsblondinen fra Match.com luktet som en blanding av hest og hvitløk og ville ta alle trappene opp til baren på Oslo Plaza. Jeg tok heisen, og senere drosje hjem. 4) Den rødhårede psykologen fra sukker.no hadde grønne øyne, nydelige små pupper og verdens beste smil, men hennes knivskarpe IQ og psykologiserende verbale utspørring ble for nærgående på date 1. 5) Hun med PC-problene på VG Møteplassen var varm, skjønn og sexy - og ville ha seg med meg på første date. Klarte meg fint, men et sånt libido kan alltid føre til sjalusi og/eller en følelse av utilstrekkelighet. 

Hadde jeg kunnet SE og lukte disse damene på avstand i det virkelige livet ville halvparten av dem vært uaktuelle.

Og...det samme ville antagelig jeg ha vært...overfor noen av dem ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...