Gå til innhold

Studere samme sted (Tromsø)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har endelig kommet meg inn på det jeg hadde lyst til å studere nemlig sosiologi! Men jeg kom ikke inn i byen jeg er fra altså Oslo.  Jeg kom inn på UiT (Universitetet i Tromsø) kjenner ingen der og da mener jeg absolutt ingen. Føles ganske uvant og bare pakke sammen alt og flytte dit. Lurer derfor på om det er noen andre som skal flytte opp dit som vil bli kjent? 

Anonymkode: 0a3ca...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Boxee

Skal ikke studere der, men anbefaler deg å begynne fortest mulig med boligsøket. Er veldig vanskelig å finne boplass der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Boxee skrev:

Skal ikke studere der, men anbefaler deg å begynne fortest mulig med boligsøket. Er veldig vanskelig å finne boplass der.

Det har jeg! :) 

Anonymkode: 0a3ca...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon, bare at jeg verken kommer fra Oslo-området eller skal studere sosiologi. Jeg kjenner ingen i Tromsø, så det  hadde vært hyggelig bli kjent! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå to år siden jeg flyttet til Tromsø hvor jeg ikke kjente en eneste person. For meg tok det litt tid før jeg fant folk jeg klikket godt med, men jeg har blitt kjent med mange og trives veldig godt :) Studerer ikke sosiologi da.

Anonymkode: becc9...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg studerte bodde jeg i Tromsø, er en fin by:) Husk vinterklær...:P Nå kom jeg fra en liten by og syntes det var vanskelig å bli kjent med noen når det ble så forferdelig mange slik det er på et universitet, men siden du er oppvokst i Oslo tror jeg ikke det er noe problem:) Det gikk seg til etterhvert. Vær litt frempå i starten, utveksle tlf. nummer, snap, facebook eller hva du nå bruker. Og vær med på fadderuka! Du kan også sjekke hybelrating.no når du nå begynner hybeljakten:)

Lykke masse til TS!

Anonymkode: a7891...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Sunshinam skrev:

Jeg er i samme situasjon, bare at jeg verken kommer fra Oslo-området eller skal studere sosiologi. Jeg kjenner ingen i Tromsø, så det  hadde vært hyggelig bli kjent! :) 

Hvordan kan jeg kontakte deg? :) 

Anonymkode: 0a3ca...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Første gang jeg studerte bodde jeg i Tromsø, er en fin by:) Husk vinterklær...:P Nå kom jeg fra en liten by og syntes det var vanskelig å bli kjent med noen når det ble så forferdelig mange slik det er på et universitet, men siden du er oppvokst i Oslo tror jeg ikke det er noe problem:) Det gikk seg til etterhvert. Vær litt frempå i starten, utveksle tlf. nummer, snap, facebook eller hva du nå bruker. Og vær med på fadderuka! Du kan også sjekke hybelrating.no når du nå begynner hybeljakten:)

Lykke masse til TS!

Anonymkode: a7891...0ad

Vinterklær er et must! Haha, tusen takk for tips! :) 

Anonymkode: 0a3ca...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nå to år siden jeg flyttet til Tromsø hvor jeg ikke kjente en eneste person. For meg tok det litt tid før jeg fant folk jeg klikket godt med, men jeg har blitt kjent med mange og trives veldig godt :) Studerer ikke sosiologi da.

Anonymkode: becc9...89e

Trives du i Tromsø da? :) 

Anonymkode: 0a3ca...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg kontakte deg? :) 

Anonymkode: 0a3ca...729

Er bare sende meg melding her om du har lyst. Så kan vi ta det fra der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg skal også studere i Tromsø. Gruer og gleder meg. Det er en liten stund siden jeg studerte sist,så det blir jo litt spennende. Jeg er litt spent på det sosiale siden jeg er ganske sjenert person,men må vel bare hive meg ut i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, The damned skrev:

Jeg skal også studere i Tromsø. Gruer og gleder meg. Det er en liten stund siden jeg studerte sist,så det blir jo litt spennende. Jeg er litt spent på det sosiale siden jeg er ganske sjenert person,men må vel bare hive meg ut i det :)

Samme her. Skal du være med på fadderuken? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også til Tromsø og kjenner heller ingen, så hadde vært helt fantastisk å kunne bli kjent med nye folk så fort som mulig☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned
2 timer siden, Shopaholic6 skrev:

Samme her. Skal du være med på fadderuken? :)

Ja, skal det. Ikke sikkert jeg orker å være med på alt om det blir mye festing, men skal prøve å være med på så mye som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trives du i Tromsø da? :) 

Anonymkode: 0a3ca...729

Ja :) tok litt tid før det gikk seg til, men det var grunnet utflytting og ikke tromsø. Det er en fin by og jeg er veldig glad i universitetet, folkene og sjarmen til byen.

Anonymkode: becc9...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...