Gå til innhold

Once Upon a Time er en idiotisk serie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mor og datter på samme alder.

Anonymkode: 7581a...56a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare sett litt av sesong 1.. Falt helt ut.. Tydeligvis har jeg ikke gått glipp av så mye? :P

Anonymkode: c0df5...27b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare 3 episoder.. var ikke noe for meg. 

Anonymkode: 1ad43...24f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt konseptet, men selve utførelsen synes jeg er av dårlig kvalitet. Jeg har sett litt her og der, så det er vel også en av grunnene til at jeg har falt ut litt. Jeg liker imidlertid ikke den blonde hovedrollen i det hele tatt. Antakeligvis er det derfor jeg ikke har fulgt med slavisk. Småhistoriene er likevel en serieidé jeg liker godt. 

Anonymkode: 4f832...6e1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mor og datter på samme alder.

Anonymkode: 7581a...56a

Er det eneste grunnen til at du synes serien er idiotisk? Jeg synes ikke de ser ut som på samme alder. Bør vel kanskje ha endel fantasi for å se på serien:fnise: Jeg liker serien veldig godt ihvertfall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Brimi skrev:

Er det eneste grunnen til at du synes serien er idiotisk? Jeg synes ikke de ser ut som på samme alder. Bør vel kanskje ha endel fantasi for å se på serien:fnise: Jeg liker serien veldig godt ihvertfall! 

De er på samme alder men det er fordi tiden i storybrook står stille. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får la være å se på den da vetdu :P

Det er jo en grunn til at de er på samme alder.

Anonymkode: ed53e...da0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt ut i 3 sesonger. Men misliker at serier aldri tar slutt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Maleficenta skrev:

De er på samme alder men det er fordi tiden i storybrook står stille. 

Akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Mor og datter på samme alder.

 Anonymkode: 7581a...56a

 Det er faktisk en grunn til at det ser ut som de er på omtrent samme alder.

 Men for å finne ut hvordan dette henger sammen, så må man faktisk følge med litt.

Anonymkode: 30be4...803

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at jeg elsket konseptet da den første sesongen kom, elsker eventyr og folkeeventyr, men jeg synes ikke det var godt gjennomført i dette tilfellet. Mulig det tok seg opp senere, men jeg ga det aldri en ny sjangse. 

Anonymkode: a251b...257

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sesong 1 har en spennende historie, uten at det er en objektivt sett bra serie. Har fulgt med på sesong fem som går nå, men det var egentlig fordi jeg har gått tom for andre ting å se på.. Jeg synes det ble tåpelig når Elsa og Anna kom inn i serien. Irriterer meg også over alle romansene til Emma. Litt oppbrukt når den ene etter den andre dauer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns serien er kjempefin og har fulgt med på alle og kommer til å se når den nye kommer også. Jeg gleder meg til å se Oded Fehr som Jafar... :hjerter:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å se på den for noen dager siden men klarer ikke helt å engasjere meg. Godt konsept da men kanskje ikke så bra gjennomført. Hadde elsket en skikkelig voksen eventyr serie ala GoT. Får litt sånn grøsserne følelse av hele serien, hvordan det er filma, dialogen, skuespillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
28 minutter siden, Que_pasa skrev:

Jeg synes sesong 1 har en spennende historie, uten at det er en objektivt sett bra serie. Har fulgt med på sesong fem som går nå, men det var egentlig fordi jeg har gått tom for andre ting å se på.. Jeg synes det ble tåpelig når Elsa og Anna kom inn i serien. Irriterer meg også over alle romansene til Emma. Litt oppbrukt når den ene etter den andre dauer..

Det har da bare vært 3 romanser. Ikke akkurat mange.

 

Et øyeblikk siden, MXB skrev:

Har begynt å se på den for noen dager siden men klarer ikke helt å engasjere meg. Godt konsept da men kanskje ikke så bra gjennomført. Hadde elsket en skikkelig voksen eventyr serie ala GoT. Får litt sånn grøsserne følelse av hele serien, hvordan det er filma, dialogen, skuespillet.

Samme her hadde vært kult å sett en serie hvor de laget eventyrene slik som de egentlig er skreve

 

 

Men jeg synes serien er helt grei, Det er langt i fra noen fantastisk serie men den er grei nok, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Det har da bare vært 3 romanser. Ikke akkurat mange. 

Mannfolk hun har engasjert seg med da.. Det var først Graham, så August, så (og først) Baelfire, og til slutt Kilian. Alle døde, selv om Kilian ble gjenopplivet. Får håpe hun holder seg til ham, så flere slipper å dø...

 

Edit: Jeg husker forresten ikke om August døde, eller om han kun ble forvandlet til et lite barn, en ekte gutt, igjen.

Endret av Que_pasa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jeg likte sesong 1-6. Sesong 7 var elendig og føltes som en kopi av sesong 1. Eneste jeg likte med sesong 7 var karakteren  Alice/Tilly spilt av Rose Reynolds.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, jeg likte sesong 1-6

 

Jeg så aldri sesong 7 siden flere av de faste ikke var med, og da tenkte jeg at det ikke ble det samme. 

Anonymkode: a322c...2d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...