Gå til innhold

-- kk


m1ss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper tråden stenges. Dette er helseskadelig.

Anonymkode: 06a85...15b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Håper tråden stenges. Dette er helseskadelig.

Anonymkode: 06a85...15b

Unnskyld meg, var ikke den tråden om å gå ned 5 kg i vekt helseskadelig? .. 

Anonymkode: e9366...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, var ikke den tråden om å gå ned 5 kg i vekt helseskadelig? .. 

Anonymkode: e9366...773

Om det er 5 eller 10 kilo spiller ingen rolle. Å oppfordre til slik slanking er ikke bra.

Anonymkode: 06a85...15b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er 5 eller 10 kilo spiller ingen rolle. Å oppfordre til slik slanking er ikke bra.

Anonymkode: 06a85...15b

Man velger selv om man ønsker å være med eller ikke. Ingen tvinger noen til å være med. PASS PÅ DEG SJØLV!

Anonymkode: e9366...773

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man velger selv om man ønsker å være med eller ikke. Ingen tvinger noen til å være med. PASS PÅ DEG SJØLV!

Anonymkode: e9366...773

Ja, man velger selv, men det må være lov å si at slankekonkurranser ikke er bra. Det går ikke på deg:)

Anonymkode: 06a85...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, tror 10 kilo blir litt for mye for meg i første omgang, men henger meg gjerne på de første 5 kiloene! Trenger et lite spark i ræva nå, så dette blir bra! :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper tråden stenges. Dette er helseskadelig.

Anonymkode: 06a85...15b

Hva er helseskadelig med å gå ned 10 kilo om en har 10 kilo for mye på kroppen? Dette med førstemann tas med en klype salt, dette hadde du visst om du fulgte med i - 5kilo tråden som pågikk for en stund tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er 5 eller 10 kilo spiller ingen rolle. Å oppfordre til slik slanking er ikke bra.

Anonymkode: 06a85...15b

Hva snakker du om? Er så lei folk som deg som bare snakker piss, uten å ha noe fornuftig å si. Bare snakker for å snakke.

Selvfølgelig er det bra. Er mange mennesker her som kan ha mer enn godt av å miste 10 kg eller mer - og dette kan være en motiverende tråd for disse personene. Bare fordi du ikke har lyst til å gjøre noe med helsen din betyr ikke at andre er i samme båt. Folk som ikke vil gå ned i vekt trenger ikke å se på tråden engang = problem solved. OG ingen kommer til å miste 10kg på en måned eller to, er en gradvis prosess, så ikke bekymre deg om "første mann til mølla" du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Uchiha Madbrah skrev:

Hva snakker du om? Er så lei folk som deg som bare snakker piss, uten å ha noe fornuftig å si. Bare snakker for å snakke.

Selvfølgelig er det bra. Er mange mennesker her som kan ha mer enn godt av å miste 10 kg eller mer - og dette kan være en motiverende tråd for disse personene. Bare fordi du ikke har lyst til å gjøre noe med helsen din betyr ikke at andre er i samme båt. Folk som ikke vil gå ned i vekt trenger ikke å se på tråden engang = problem solved. OG ingen kommer til å miste 10kg på en måned eller to, er en gradvis prosess, så ikke bekymre deg om "første mann til mølla" du.

Piss? Se på hva du selv poster i denne tråden. Oppforderer deg til å ta en titt på denne plakaten:

http://sunnfornuft.unitedbloggers.no/

Anonymkode: 06a85...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første mann... Hvorfor ikke damer også?

Anonymkode: 6bfc9...4f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Første mann... Hvorfor ikke damer også?

Anonymkode: 6bfc9...4f6

haha, det gjelder for begge kjønn :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,
JEG blir med :-) Veldig klar! 
Da oppdaterer vi med vekt i morgen?

- Marie

Anonymkode: 1fef4...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Micki*

Okei jeg blir med! :) lettere å slanke seg på sommeren synes jeg. I kveld blir det crème brulee og sjokolade :sikle:

Endret av *Micki*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trenger litt konkurranse for å holde meg selv i øret. Har en kropp som samler vanvittig med vann, så nå i ferietiden går det litt over stokk og stein her, ligger vanligvis på ga 92 kg. 

Synnøve, fredag 22. juli var jeg 98,4 kg.

10 kg skal av fortest mulig! (Og gjerne 2-3 til etter det, vil være superfornøyd med å ligge på rundt 85.) 

Anonymkode: b07ec...826

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...