Gå til innhold

Griner så mye når jeg ler!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... og det er så irriterende! Så og si hver gang jeg ler ordentlig (altså ikke halvhjerta) så begynner jeg å grine. Når jeg har skikkelig latterkrampe er jeg helt våt nedover kinnene, ikke bra for sminken... Så jeg bare lurer på om det er flere som opplever dette? Jeg er den eneste jeg vet om som gjør dette, folk ved siden av meg som har hørt akkurat samme vits eller sett akkutat samme sketch ler jo godt de og, men griner ikke og de kommenterer ofte meg, sånn "wow se på henne." 

Lurer også på om det bare er fordi jeg ler hardere enn dem eller bare har løsere tårekanaler eller noe...

Men ja flere som opplever det? Kanskje jeg ikke er så spessiell som jeg tror?;)

Anonymkode: 4e9bb...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det heter seg å "le så man griner" , som betyr noe tilsvarende i intensitet som nett-alderens "roflmao" eller noe. Så det er vanlig om man ler veldig hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer irriterende å få tårer av gjesping. Folk tror jo jeg griner dagen lang :snurt: forsåvidt griner jeg av en god latterkrampe jeg også, men synest bare det er deilig, for det fullfører følelsen av tomhet når en er ferdig. Rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer irriterende å grine når man er sint

Anonymkode: 24568...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal le ganske lenge og kraftig før jeg griner, men gjør det jeg også:P En kompis av meg har gjort sport av dette, altså å få meg til å le så jeg griner :fnise: Vet ikke om det er så mye å gjøre med, du får ha med litt sminkefjerner og ekstra sminke for å friske den opp etter du har vært på standup eller whatever:) 

Anonymkode: 24066...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tårer ekstremt mye når jeg ler. Å det trenger ikke være latterkrampe. Bare jeg ler sånn vanlig så kan jeg tåre 😂 Så du er ikke alene ;p 

Anonymkode: 42ad1...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...