Gå til innhold

Angående innskudd av penger hos posten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Anonymkode: 9a032...ac4

Postsparebanken finnes ikke lengre. Jeg fikk konto i DNB automatisk etter at postsparebanken sluttet å eksistere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 21.7.2016 at 22.34, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Anonymkode: 9a032...ac4

Postbanken er "spist opp" av Dnb (fusjonert inn i), så nå finnes de ikke lenger. Det er Dnb som har tatt over. Selv om folk går på post-i-butikk og tror de har med postbanken å gjøre fremdeles, er det faktisk Dnb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dyrt å gjøre det om du ikke har konto i DNB, sist betalte jeg 300 kroner, men det var fordi jeg først tok ut penger fra en giro og så satte de inn i en annen bank enn DNB. Det tok 6 bankdager dager før pengene var på kontoen. 

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Evilposelos skrev:

Det er dyrt å gjøre det om du ikke har konto i DNB, sist betalte jeg 300 kroner, men det var fordi jeg først tok ut penger fra en giro og så satte de inn i en annen bank enn DNB. Det tok 6 bankdager dager før pengene var på kontoen. 

Om jeg har konto i DnB da? Gratis?

Anonymkode: 9a032...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg har konto i DnB da? Gratis?

Anonymkode: 9a032...ac4

Ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. juli 2016 at 21.06, AnonymBruker skrev:

Fler som har prøvd innskudd hos posten i butikk?

Anonymkode: 9a032...ac4

Jeg har satt inn alt fra 500 - 17.000. Har konto i DNB. Gir pengene til den ansatte, sier summen, de teller pengene/putter de inn i tellemaskinen, ber meg sette inn kortet og taste koden og vips så er pengene på kontoen. Enkelt og greit.

Anonymkode: 17925...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også brukt posten til å sette inn penger på dnb kontoen min. Du må vite konto nr det skal inn til på. Jeg ba dem den ene gangen sjekke om det var riktig nr jeg oppga, ble plutselig litt usikker, det så de at de ikke kunne. De har ikke den type tilgang hvor de kan se hvem kontoen tilhører. 

Kort og kode er alt du trenger. Den post i butikk jeg bruker mest er en ganske sentral butikk. På dager hvor det er ekstrem pågang eks barnasdag ol og folk går innom post i butikk for å ta ut penger, sier de oftest nei til andre enn dnb sine kunder. Da snakker jeg ikke om vanlig ta ut litt når man betaler for mat. På slike dager sier de nei i kassene og. 

Anonymkode: 55972...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...