Gå til innhold

Dere som leier ut


emmy4158

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, MalloryK skrev:

Jeg leste en annonse for noen som skulle leie ut, men kun til kristne som ikke drakk alkohol. Altså, hvordan i all verden skal de sjekke sånt?

Herregud :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 19. juli 2016 at 23.48, emmy4158 skrev:

Jeg lurer på dere som leier ut hybler, leiligheter. Jeg syntes jeg ser så mange strenge eiere som mener man skal være så stille. Det er jo ingen som vil leie oss noen der man må være musestille for de har en baby(?) Når jeg ser det står i artikler trykker jeg videre med en gang for man blir jo så "hemmet på en måte", ikke kan man høre på musikk, ha venner over å prate med osv. Mens andre eiere syntes det er helt grei med overnattinger, venner på besøk som drikker osv. 

Så dere som leier ut, får dine leietakere ha andre over på drikking? Hva syns dere er greit og ikke greit?

Tror vi er temmelig liberale, vi tillate til og med røking inne (men kun under kjøkken viften) samt at om det skal være fest i leiligheten så settes det inn bord og stoler i garasjen slik at det kan røykes der om været ikke er så bra.

Anonymkode: 83d36...6ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. juli 2016 at 17.46, AnonymBruker skrev:

Vi har faktisk loven på vår side når vi bare leier ut til en. Men det har med antall som får lov å bo i huset å gjøre

Anonymkode: c429f...fe4

Er utleier selv og må faktisk be deg finne den paragrafen

Slik vi tolker loven så kan en evt kjæreste flytte inn

Anonymkode: 83d36...6ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en enslig leieboer og satt ned prisen for at hun bodde alene.. 

Har kontraktsfestet at husleien vil øke dersom hun får seg samboer da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎29‎.‎07‎.‎2016 at 20.54, MalloryK skrev:

Jeg leste en annonse for noen som skulle leie ut, men kun til kristne som ikke drakk alkohol. Altså, hvordan i all verden skal de sjekke sånt?

Samme her:fnise: Faktisk dukker de opp årlig. Men sånn er det vel på Sørlandet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom over enn der det sto " ønker en stille rolig person som ikke røyker/fester". Regner me de mener da fest i hybeln? At man ikke får kjeft for å dra på byen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...