Gå til innhold

Bør jeg slå opp ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bør jeg slå opp med kjæresten min? 

Vi ble sammen i begynnelsen av 2014 og så ble det slutt i slutten av 2014. Jeg fikk vårt 1 barn i begynnelsen av 2015 og vi ble sammen igjen høsten 2015. Nå er egentlig planen den at jeg skal flytte inn til han og pendle til skole og barnehage hver dag og det tar en halv time hver vei.

familien hans er veldig snill med meg tiltross for at vi har hatt en pause fra hverandre, men det kan gå 2-3 uker før vi er med hverandre og da er det som regel han som ringer og sier at noen i familien hans savner vårt barn og som da lurer på om vi kan komme på besøk. Han sender god morgen og god natt meldinger så og si hver dag og det er jo koselig det, men det er jo ikke nok på en måte. Han spør gjerne hva vi skal i helgen og da har jeg veldig sjeldent planer men han spør ikke om vi skal finne på noe sammen, og hvis jeg spør hva han skal den helgen så skal han nok bare slappe av, eller så er han opptatt er det jeg får til svar, og da får jeg gjerne Snapchat om at han har fest hjemme hos seg med andre i stedet for å ville være med oss. Og så har han en del kontakt med en jente men det er visst nok ikke noe mellom dem, og det kan sikkert stemme det men han tar ikke hensyn til det jeg føler om dette. Han tar heller ikke ansvar for barnet og hvis han gjør det så er det kun fordi jeg ber han om det.

Jeg skal egentlig flytte inn til han i slutten av året og i tillegg venter jeg vårt andre barn i slutten av året. Så jeg frykter at jeg blir den eneste som kommer til å ta meg av disse to barna og at han bare "går i veien" i stedet for å hjelpe meg. 

Jeg vil heller flytte for meg selv men nå er jo alle innstilt på at vi skal flytte sammen 

Anonymkode: 3fab5...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du produserer det ene barnet etter det andre til han og så vet du ikke hva du vil?

Tror du vi vet det?

Anonymkode: 594e2...641

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, hvorfor i alle dager lager du fere barn med denne mannen? 

Anonymkode: 2ee20...11c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioti å lage flere barn med denne lavpanna mannen. Både for din del og barnas.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå opp... Hvor gamle er dere? Det var sånn vi sa på barneskolen. 

Anonymkode: 61e66...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prat med han? Hvis han bidrar så lite som du beskriver og tenker fortsette med det, har dere det kanskje bedre uten ham..

Anonymkode: d4cfe...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slå opp... Hvor gamle er dere? Det var sånn vi sa på barneskolen. 

Anonymkode: 61e66...336

Gå fra han da hvis det er mer korrekt å si, eller hadde du et annet ord forslag? 

Anonymkode: 3fab5...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19. juli 2016 at 13.40, AnonymBruker skrev:

Bør jeg slå opp med kjæresten min? 

Vi ble sammen i begynnelsen av 2014 og så ble det slutt i slutten av 2014. Jeg fikk vårt 1 barn i begynnelsen av 2015 og vi ble sammen igjen høsten 2015. Nå er egentlig planen den at jeg skal flytte inn til han og pendle til skole og barnehage hver dag og det tar en halv time hver vei.

familien hans er veldig snill med meg tiltross for at vi har hatt en pause fra hverandre, men det kan gå 2-3 uker før vi er med hverandre og da er det som regel han som ringer og sier at noen i familien hans savner vårt barn og som da lurer på om vi kan komme på besøk. Han sender god morgen og god natt meldinger så og si hver dag og det er jo koselig det, men det er jo ikke nok på en måte. Han spør gjerne hva vi skal i helgen og da har jeg veldig sjeldent planer men han spør ikke om vi skal finne på noe sammen, og hvis jeg spør hva han skal den helgen så skal han nok bare slappe av, eller så er han opptatt er det jeg får til svar, og da får jeg gjerne Snapchat om at han har fest hjemme hos seg med andre i stedet for å ville være med oss. Og så har han en del kontakt med en jente men det er visst nok ikke noe mellom dem, og det kan sikkert stemme det men han tar ikke hensyn til det jeg føler om dette. Han tar heller ikke ansvar for barnet og hvis han gjør det så er det kun fordi jeg ber han om det.

Jeg skal egentlig flytte inn til han i slutten av året og i tillegg venter jeg vårt andre barn i slutten av året. Så jeg frykter at jeg blir den eneste som kommer til å ta meg av disse to barna og at han bare "går i veien" i stedet for å hjelpe meg. 

Jeg vil heller flytte for meg selv men nå er jo alle innstilt på at vi skal flytte sammen 

Anonymkode: 3fab5...b6d

Du trenger bare å lese de andre svarene her. Og når du har flyttet for deg selv skal du gjøre research. Finn en psykolog som kan bidra til at du får et bedre selvbilde. Hvorfor? Fordi du er et bra menneske. Du passer ikke i rollen som dørmatte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo veldig dumt få barn med noen du er usikker på da... Og spesielt når du venter enda en, det var jo ikke så lurt... Du må jo rett og slett finne ut hva du vil, sette deg ned å snakke med han om ting. Lage en plan rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ikke moden nok ut til å ha barn. Dere bor fra hverandre sier du nå, men han bør og skal prioritere barnet sitt foran fest og moro. Hadde det vært fest en gang i blandt blir det jo noe annet, men her virker det som han er opptatt med fest hver helg omtrent eller gjør alt annet enn å ville være sammen med barnet sitt. Hadde jeg vært mann og ikke bodd sammen med barnet mitt så hadde jeg prøvd å sett det så ofte jeg kunne. I tillegg er han jo sammen med barnemor og da burde han ha vært der flere ganger i uka. Det er bare 30 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...Så du er kjæreste med faren til barnet ditt men han treffer deg og barnet kun hver 2-3 uke ? Og bor ikke flere timer unna med fly ? Og har fest uten å invitere deg ? Og du venter enda et barn med han ? 

Hvordan tenkte du dette skulle fungere egentlig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som om dere er kjærester.

Hva slags forhold har du til foreldrene dine? Får du ingen gode råd og støtte derfra?

Anonymkode: 2bb6b...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal si... Kanskje du burde ta abort. 

Anonymkode: d722c...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 23. juli 2016 at 23.09, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hva jeg skal si... Kanskje du burde ta abort. 

Anonymkode: d722c...e8a

Det er kanskje litt sent i uke 25? 

Anonymkode: 3fab5...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...