Leviora

Leviora i mammatåka

885 innlegg i emnet

Hurra for flyttedag! Kos dere i nytt hus :) 

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 2 med flytting og nesten hele leiligheten er tømt allerede. Godt! Vi tenker å få inn alt i løpet av dagen og begynne å stelle i stand i huset, så ligger vi over hos svigers så vi får en hel dag i huset før vi natter over. Tenker det er best med tanke på E, hun må jo bli kjent med huset og rommet sitt først :) Det vil si at vi overnatter første natta søndag til mandag! :biggrin: Pappa og svigerfar er med som flyttehjelp, og under en kaffepause kom det frem at både mine og mannens foreldre flyttet 1. mai :P Det er jo litt morsomt!

Nå kommer det noen sure lyder fra babynestet, så jeg får se til å fiske frem en pupp :Nikke: 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hva, jeg tror ikke jeg har gratulert deg meg huskjøp :bond: Jeg husker det skjedde den dagen ble lagt inn på sykehuset, så jeg hadde ikke overskudd til å skrive noe da, men jeg husker jeg ble så fryktelig glad på deres vegne! :hoppendeglad: Det er jeg fortsatt, fyttigrisen, så stas at dere endelig fikk huset!

Og så ble det omsider innflytting. Med en toåring og en to uker gammel baby på slep :bond: Dere er råtøffe! Håper at den siste biten også går som smurt :jepp: 

Spoiler

Fun fact herfra: Vi fikk godkjent budet på det forrige huset vårt 1. mai, og klarsignal for å begynne på tomta til dette huset rundt 1. mai, og vi har kjærestedag, forlovelsesdag og bryllupsdag 1. mai! 1. mai = bra dag :nigo::P 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

På 29.4.2017 den 12.54, Leopanter skrev:

Vet du hva, jeg tror ikke jeg har gratulert deg meg huskjøp :bond: Jeg husker det skjedde den dagen ble lagt inn på sykehuset, så jeg hadde ikke overskudd til å skrive noe da, men jeg husker jeg ble så fryktelig glad på deres vegne! :hoppendeglad: Det er jeg fortsatt, fyttigrisen, så stas at dere endelig fikk huset!

Og så ble det omsider innflytting. Med en toåring og en to uker gammel baby på slep :bond: Dere er råtøffe! Håper at den siste biten også går som smurt :jepp: 

Vis skjult innhold

Tusen takk! :hoppe: Det er ganske sykt at vi sitter i huset akkurat nå. Snart et helt år siden det ble lagt ut for salg. Jeg hadde ikke peiling på hvor mye som skulle skje fra våren/sommeren av i fjor da jeg jobba rett nedi veien her :bond: Fantastisk! Livet mitt har forandret seg ganske mye på et år :biggrin: 

Det er ikke bare-bare med flytting, nei! :fnise: Heldigvis har vi ikke så mye ting, vi har fått masse hjelp og det tar maks 20 minutter å kjøre. I morgen skal mannen og kompisen tømme uteboden, flaks at kompisen har en svær varebil :nigo: 

1. mai! :nori: Vi tjuvstarta litt, da :ninja: Men det er et fint minne at vi sov vår første natt her natt til 1. :Nikke: 

Endret av Leviora
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flytting og økedøgn er en utfordring. Bare sånn for informasjon :P Men fy flate, første natt i drømmehuset! :strix: Jeg er lykkelig, til tross for litt ømme pupper.

E digger huset! Da hun kom hit i ettermiddag var hun i ekstase, det store huset med alle lekene sine da, gitt! :jepp: Hun har ei sånn Brio-tralle/gåvogn som hun råkjører med, og hun har løpt tusenogtredve runder frem og tilbake gjennom gang og stue allerede :ler: Rommet hennes ble også veldig koselig! Da hun oppdaget stuevinduene og utsikten ble hun stående, og så kom det: "... ooooii!!!" Utsikten er godkjent, med andre ord ;) Vi var spente på leggingen. Splitter nytt hus, nytt rom og skal sove alene... Hun ville ikke legge seg i det hele tatt først, skulle bare tulle, men vi fikk henne med oss etterhvert. Det ble en del gråt i starten, men vi satte oss ned ved senga og da la hun seg etter er par minutter! Vi kunne bare gå ut, selv om hun var våken, og etter et kvarter sov hun søtt :overrasket: For en unge. 2 år! Alene på nytt rom i nytt hus! Utrolig.

M har som sagt økedøgn. Det er ekkelt, for jeg føler ikke at han blir mett, liksom :klo: Men det blir han, vi skifter en haug med bleier. Og som han bæsjer. Krana til endetarmen tror jeg står konstant åpen :fnise:  

Nå tar vi kveld. Håper på sol inn vinduet i morgen tidlig. Natta!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive