Leviora

Leviora i mammatåka

883 innlegg i emnet

4 timer siden, miore skrev:

Åh, 27 uker! Ble bråmisunnelig nå :fnise: Jeg elsket livet og magen min ved 27 uker :) Den var fin og så ordentlig gravid ut, jeg kjente masse bevegelser, men den var ikke blitt så stor at ting var tunge og vanskelige. 

Vi er fremdeles på 80/86, så jeg har ikke dyppet tåa i storjenteklærnenes verden ennå :ler: Skal bare innrømme at jeg synes det er praktisk med body fremdeles, mest fordi lillejenta har en tendens til å klø seg til blods på rumpa/ryggen om hun kommer til! Vi fikk utrolig mange kjoler i størrelse bitteliten da snuppis ble født som er brukt nøyaktig én gang for å vise giveren at det ble brukt. Det er så latterlig upraktisk når de svømmer rundt på gulvet!

Jeg ER så lei av vinter. De siste årene har jeg vært lei av vinter før den har begynt :fnise: Vil ha våååår og sommer!

Veldig sant, dette er en fin tid! Bekkenplager og andre vondter er ikke så ille lenger når det er så mye som veier opp :) Jeg glemmer ofte at magen har blitt stor :P Senest i morges stanget jeg magen i hjørnet på kjøleskapsdøra. Kjøleskapet er integrert, så det er bare ei tynn, spiss plate. Au! 

Vi har akkurat samme problem med kløing! Skjønner ikke hva det kommer av. Har litt lyst å sjekke henne for allergi, men hun er kanskje for liten til det enda? Vi hadde også tenkt å bruke kjoler bare for å være snill, men endte opp med å ikke bruke noe av det :fnise: Mest fordi de vi fikk var gørrstygge! :ler: 

Jeg begynner også å lure på hvorfor jeg gleder meg til vinteren. Det er vel kanskje den ene dagen med strålende vinterføre og god stemning. Resten er dritt, bare is og slaps. Jeg foretrekker mellomårstidene :) 

10 minutter siden, sitronkake skrev:

27 uker! :strix: Det kommer til å gå fort, snart bare februar og mars igjen nå! Gleder meg til å kjenne vårtegn selv, den vinteren her har jo bare vært mas. Jeg liker vinteren så lenge det faktisk er snø, men her har det bare vært masse is og underkjølt regn og glatt og æsj. Gruer meg allerede til å hente Mini etterpå, det siste stykket opp til barnehagen var skikkelig skøytebane :dry: 

Jeg er litt misunnelig på deg og @miore som kan fråtse i søte jenteklær og kjoler :fnise: Det finnes mye fint og tøft til gutta også, men det er ikke helt det samme altså. Jeg tar igjen ved å kjøpe ekstra feminine og rosa gaver til alle jentebabyene jeg kjenner :ler: 

Tiden kommer til å fly avgårde! Helt enig med deg angående vinteren. Samme tilstander her. Jeg hadde mitt livs verste opplevelse på veien for noen uker siden! Først var det en lang periode med kulde, så kom det underkjølt regn på bar asfalt, deretter kom det et ekstremt snøfall ved +0 til 1 grad. Brøytemannskapet kan jo ikke være overalt på en gang, så jeg måtte prøve å ta meg frem på underkjølt og glatt underlag med en haug slaps oppå. Livsfarlig! Jeg er glad mannen har piggdekk på firmabilen. Jeg drar ikke ut for å kjøre på blankisen nå, pingla (fornuftig) som jeg er :P 

Jeg gleder meg faktisk til å handle gutteklær! Aldri vært fan av klær som er kjemperosa og glitrete, mange ganger har jeg hatt problemer med å finne en mellomting til E :P Enten er det dødskjedelig, eller så er det prinsessefaktor 1000+ :fnise: Den stilen det er mest av i gutteklær synes jeg er superfin :biggrin: Ser nå at de har fått inn utrolig mye fint til både jente og gutt i Newbie-kolleksjonen... Det lukter netthandel i dag :ler: 

3 minutter siden, Weebs skrev:

Kjoler er upraktisk i liggestadiet også :fnise: Jeg føler alle vet det og sier det, men likevel har M fått flere kjoler! Blir jo bare til en stor klump :P 

April er er rundt hjørnet nå altså :nordvesta:

Kjoler er bare tull! :fnise: Vi ble kjempeglad da vi fikk penere bodyer og bukser. Pentøy til jente trenger da ikke være kjoler og skjørt :) Jeg synes blant annet de tightsene fra Newbie/Kappahl med frynser og blonder på rumpa er kjempesøte. Der vet jeg det er mange som er sterkt uenige :P 

Fantastisk! Det beste med å vente til april er at jeg på en måte gjenopplever de følelsene jeg hadde da jeg var gravid med E og de første ukene etter hun var født. Hun ble født 12. mars, så alt at vårtegn får meg til å tenke på baby :rodmer: Jeg er veldig rar når det kommer til minner og følelser, de er ofte knyttet til alt av inntrykk (syn, hørsel, lukt og smak) jeg hadde på det tidspunktet. Akkurat nå får jeg veldig vår- og babystemning av husvask med rosa Zalospray og albumet English Rain av Gabrielle Aplin :nigo: Mangler bare påskeegg i lilla kartong. Da er alt komplett :P 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Leviora skrev:

Veldig sant, dette er en fin tid! Bekkenplager og andre vondter er ikke så ille lenger når det er så mye som veier opp :) Jeg glemmer ofte at magen har blitt stor :P Senest i morges stanget jeg magen i hjørnet på kjøleskapsdøra. Kjøleskapet er integrert, så det er bare ei tynn, spiss plate. Au! 

Vi har akkurat samme problem med kløing! Skjønner ikke hva det kommer av. Har litt lyst å sjekke henne for allergi, men hun er kanskje for liten til det enda? Vi hadde også tenkt å bruke kjoler bare for å være snill, men endte opp med å ikke bruke noe av det :fnise: Mest fordi de vi fikk var gørrstygge! :ler: 

Jeg begynner også å lure på hvorfor jeg gleder meg til vinteren. Det er vel kanskje den ene dagen med strålende vinterføre og god stemning. Resten er dritt, bare is og slaps. Jeg foretrekker mellomårstidene :) 

Tiden kommer til å fly avgårde! Helt enig med deg angående vinteren. Samme tilstander her. Jeg hadde mitt livs verste opplevelse på veien for noen uker siden! Først var det en lang periode med kulde, så kom det underkjølt regn på bar asfalt, deretter kom det et ekstremt snøfall ved +0 til 1 grad. Brøytemannskapet kan jo ikke være overalt på en gang, så jeg måtte prøve å ta meg frem på underkjølt og glatt underlag med en haug slaps oppå. Livsfarlig! Jeg er glad mannen har piggdekk på firmabilen. Jeg drar ikke ut for å kjøre på blankisen nå, pingla (fornuftig) som jeg er :P 

Jeg gleder meg faktisk til å handle gutteklær! Aldri vært fan av klær som er kjemperosa og glitrete, mange ganger har jeg hatt problemer med å finne en mellomting til E :P Enten er det dødskjedelig, eller så er det prinsessefaktor 1000+ :fnise: Den stilen det er mest av i gutteklær synes jeg er superfin :biggrin: Ser nå at de har fått inn utrolig mye fint til både jente og gutt i Newbie-kolleksjonen... Det lukter netthandel i dag :ler: 

Kjoler er bare tull! :fnise: Vi ble kjempeglad da vi fikk penere bodyer og bukser. Pentøy til jente trenger da ikke være kjoler og skjørt :) Jeg synes blant annet de tightsene fra Newbie/Kappahl med frynser og blonder på rumpa er kjempesøte. Der vet jeg det er mange som er sterkt uenige :P 

Fantastisk! Det beste med å vente til april er at jeg på en måte gjenopplever de følelsene jeg hadde da jeg var gravid med E og de første ukene etter hun var født. Hun ble født 12. mars, så alt at vårtegn får meg til å tenke på baby :rodmer: Jeg er veldig rar når det kommer til minner og følelser, de er ofte knyttet til alt av inntrykk (syn, hørsel, lukt og smak) jeg hadde på det tidspunktet. Akkurat nå får jeg veldig vår- og babystemning av husvask med rosa Zalospray og albumet English Rain av Gabrielle Aplin :nigo: Mangler bare påskeegg i lilla kartong. Da er alt komplett :P 

Jeg vet ikke hva kløingen kommer av, men jeg vet at jenta har veldig sart hud som lett får eksem. Kanskje huden blir irritert og kløete av å gå med bleie hele dagen? Jeg er ikke akkurat noen fan av å gå med bind selv, så jeg har i så fall masse medfølelse!

Jeg liker alt annet enn vinter, jeg. Vår og høst kan være kjempeflott, men sommeren er definitivt favoritten. Så lenge det ikke er vinter er jeg egentlig fornøyd! 

Jeg er litt på samme måte når det gjelder følelser og sanseinntrykk. En viss lukt eller sang kan få meg til å tenke på en hendelse eller følelsen jeg hadde akkurat nå. Rare hjernen som lager koblinger mellom ting som tilfeldigvis var der samtidig :)

1 time siden, sitronkake skrev:

27 uker! :strix: Det kommer til å gå fort, snart bare februar og mars igjen nå! Gleder meg til å kjenne vårtegn selv, den vinteren her har jo bare vært mas. Jeg liker vinteren så lenge det faktisk er snø, men her har det bare vært masse is og underkjølt regn og glatt og æsj. Gruer meg allerede til å hente Mini etterpå, det siste stykket opp til barnehagen var skikkelig skøytebane :dry: 

Jeg er litt misunnelig på deg og @miore som kan fråtse i søte jenteklær og kjoler :fnise: Det finnes mye fint og tøft til gutta også, men det er ikke helt det samme altså. Jeg tar igjen ved å kjøpe ekstra feminine og rosa gaver til alle jentebabyene jeg kjenner :ler: 

:ler: Jeg er litt som @Leviora og prøver å finne mest mulig nøytrale klær til snuppis fordi jeg blir helt matt av rosaterroren. Jeg vet at hun kommer til å ville mase om det på ett eller annet tidspunkt, men frem til det går vi for alt mulig annet :) Mannen påstår at jeg kler henne som en liten gutt, og er den av oss (bortsett fra gaver, da) som står bak hvert eneste rosa plagg :fnise: 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 minutter siden, miore skrev:

Jeg vet ikke hva kløingen kommer av, men jeg vet at jenta har veldig sart hud som lett får eksem. Kanskje huden blir irritert og kløete av å gå med bleie hele dagen? Jeg er ikke akkurat noen fan av å gå med bind selv, så jeg har i så fall masse medfølelse!

Jeg er litt på samme måte når det gjelder følelser og sanseinntrykk. En viss lukt eller sang kan få meg til å tenke på en hendelse eller følelsen jeg hadde akkurat nå. Rare hjernen som lager koblinger mellom ting som tilfeldigvis var der samtidig :)  

Vår har ikke hatt problemer med huden til vanlig, annet enn at hun blir fort tørr og rød i kinnene. Kan ikke være bleien heller, for hun klør mest rundt nakken og på brystet :klo: Skal teste appelsinjuice i dag og se om det utløser kløing, for jeg har en følelse på at det har gjort det tidligere. 

Hjernen er veldig rar! Minnebanken vår er noe av det som fascinerer meg mest med hjernen. Det dumme med at den er satt opp slik til meg er at mye får meg til å føle meg dårlig :sjenert: Spor og minner av depresjon trenger jeg ikke. Babykos er mye bedre :Nikke: 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 minutter siden, miore skrev:

:ler: Jeg er litt som @Leviora og prøver å finne mest mulig nøytrale klær til snuppis fordi jeg blir helt matt av rosaterroren. Jeg vet at hun kommer til å ville mase om det på ett eller annet tidspunkt, men frem til det går vi for alt mulig annet :) Mannen påstår at jeg kler henne som en liten gutt, og er den av oss (bortsett fra gaver, da) som står bak hvert eneste rosa plagg :fnise: 

Jeg er ikke så glad i knæsjrosa, men sånn dus rosa og feminine blonder og småblomster og sånt: :rodmer: Det er godt mulig jeg hadde vært mer nøytral om jeg skulle handlet inn til min egen jente (jeg hadde jo ikke villet at hun skulle se ut som en rosa, fluffy marshmallow heller), men når jeg først får sjansen er det ikke tvil om hvilket kjønn den gaven skal til foråsiresånn :fnise: 

@Leviora Newbie har så mye fint! Mini hadde masse klær derfra da han var yngre og jeg skulle gjerne kledd ham i den stilen der hele tiden. Men nå blir han så overlykkelig når han får gensere med brannbiler og traktorer på at jeg lukker øynene, gråter litt innvendig og kjøper ting med grelle fargekombinasjoner og kjøretøy på i stedet :ler: Om ikke annet blir jeg ikke så lei meg om ting blir ødelagt og stygt i barnehagen :P 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
39 minutter siden, sitronkake skrev:

@Leviora Newbie har så mye fint! Mini hadde masse klær derfra da han var yngre og jeg skulle gjerne kledd ham i den stilen der hele tiden. Men nå blir han så overlykkelig når han får gensere med brannbiler og traktorer på at jeg lukker øynene, gråter litt innvendig og kjøper ting med grelle fargekombinasjoner og kjøretøy på i stedet :ler: Om ikke annet blir jeg ikke så lei meg om ting blir ødelagt og stygt i barnehagen :P 

Jeg tenker det samme! Er spent på hva E liker å kle seg i når hun begynner å bry seg om hva hun har på :P Jeg hadde en periode på barneskolen hvor jeg bare skulle gå i gutteklær. Type armypants, silkeboksere og tøffe t-skjorter ;) Lurer på om det er en grunn til at jeg ikke finner et eneste bilde av meg fra den tiden :fnise: 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Leviora skrev:

What? Er folk sterkt uenige i at de tightsene er søte? Vi har flere sånne og synes de er kjempefine :biggrin: Jeg er faktisk skikkelig lei meg for at den fineste er for liten nå. En med sløyfe på! :rodmer:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Weebs skrev:

What? Er folk sterkt uenige i at de tightsene er søte? Vi har flere sånne og synes de er kjempefine :biggrin: Jeg er faktisk skikkelig lei meg for at den fineste er for liten nå. En med sløyfe på! :rodmer:

Tydeligvis! :vetikke: Det var enkelte i min nærmeste familie som kom med noen kommentarer. De eier ikke smak! ;) Alltid trist når de vokser ut av fine klær. E hadde en skikkelig fin body i 80 og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte den i 86 og 92 i samme slengen :sukk:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Leviora skrev:

Tydeligvis! :vetikke: Det var enkelte i min nærmeste familie som kom med noen kommentarer. De eier ikke smak! ;) Alltid trist når de vokser ut av fine klær. E hadde en skikkelig fin body i 80 og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte den i 86 og 92 i samme slengen :sukk:

Haha, det pleier jeg å gjøre :ler: Godt å se at vi er flere som tenker sånn, mannen synes jeg er klin sprø. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E tisset på do for første gang! :hoppendeglad: <-- Jeg reagerte akkurat sånn. Skulle sett så kry hun ble selv! :hoho:Vi har lenge prøvd potte, men hun har nektet å sitte på den. Doring ble løsningen! 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow, så flink! Hun er jo ikke to en gang! :duskedame:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så flink hun er! :hoppe: 

Vi fikk noen fine kjoler sist som aldri ble brukt, selv med sommerbarn og varm sommer. Kanskje vi får brukt dem nå? :ler: Jeg har lært at jeg ikke skal gi kjoler til nye verdensborgere, men noe som er praktisk og behagelig å bruke. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

12 timer siden, miore skrev:

Wow, så flink! Hun er jo ikke to en gang! :duskedame:

Kjempeflink! :nigo: En god dose flaks, selvfølgelig, men det er tydelig at hun vet hva vi gjør på do :) Hadde heller ikke trodd vi skulle få det til før hun fylte 2!

11 timer siden, Nautika skrev:

Så flink hun er! :hoppe: 

Vi fikk noen fine kjoler sist som aldri ble brukt, selv med sommerbarn og varm sommer. Kanskje vi får brukt dem nå? :ler: Jeg har lært at jeg ikke skal gi kjoler til nye verdensborgere, men noe som er praktisk og behagelig å bruke. :)

Ja! :biggrin: Superstolt mamma ;)

Er veldig med på å gi behagelige og anvendelige klær til babyer. Men det mange glemmer er å tenke hvilken årstid plagget vil passe, vi fikk blant annet en tykk fleecedress i str 62 i barselgave og den passet midtsommers :fnise: 

I dag har jeg et mål om å lage kanelsnurrer. Den ekstreme bakegleden kjenner jeg igjen fra sist jeg gikk gravid :ler: Bakte hundrevis av boller på den tiden. Vanlige hveteboller kjenner jeg blir litt kjedelig, så jeg får kutte ned på sukkeret i den oppskriften og smøre på fyll :)

Jeg og mannen satt opp ganske lenge i går og snakket om amming og hvilke tanker vi har om oppdragelse denne gangen kontra de tankene vi hadde før vi fikk E. Snakk om å være uvitende! Med E var vi først en av de som trodde babyer kunne få for mye kos og nærhet. Wtf, liksom. Har vi vært der?? Totalt hjernevasket av generasjonen over som konstant gnålte om å passe på at ungen ikke ble bortskjemt. Vi var alltid i mot å la barn ligge og gråte, men samsoving var vi fast bestemt på at var uaktuelt. Sånt fikk vi bortskjemt unge av! "En natt i senga, og dere bruker to netter på å venne henne tilbake til egen seng!" "Heldigvis" har E alltid likt senga si best. Instinktet mitt hadde nok uansett vært å gi henne all den nærheten hun ønsket, jeg husker at jeg ønsket hun var mer kosete, men det hadde nok gått noen tanker i hodet om at jeg skjemte henne bort... At det går an. Nå tenker vi heldigvis annerledes!

Mannen er også glad for at han er blitt "opplyst". Han sa noe om at "herregud, hva er galt med å gi barnet kjærlighet og trygghet". Ikke sant. Hvorfor har folk ment det i flere generasjoner? :klo: Grunnen til at vi har diskutert mye rundt dette er at jeg allerede har en følelse av at lillebror er rake motsetningen til storesøster. Først ble jeg redd. Men så tenkte jeg: åh, så fantastisk! Som jeg gleder meg til å være mamma til en baby som trenger meg sånn! Nå ser vi for oss scenarioet med en baby som vil ha pupp hver time, som gråter når han ikke er inntil mamma eller pappa, som må ammes ørtogførti ganger om natten, og som i to par eldre øyne blir tidenes mest bortskjemte baby. Det gjør meg vondt fordi dette er mennesker som står meg nærmest og som stadig lager store konflikter utav små uenigheter. Jeg frykter at det blir en hel del av dem på grunn av vårt "nye" syn på barneoppdragelse og jeg blir helt matt av tanken. Det er ikke snakk om furting på grunn av uenighetene, liksom. Det er right on personangrep.

Argumentet "vi gjorde det sånn med våre barn, og det gikk jo bra!" faller bort, for å si det sånn :PVi brukte mesteparten av tiden i går kveld på å tenke på hva vi skal gjøre hvis det oppstår konflikter i fremtiden. Mannen er lei av at jeg kommer hjem i tårer etter å ha vært der på besøk :sjenert: 

Endret av Leviora
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff! Jeg hadde et innlegg da M var litt yngre (litt yngre enn to måneder :fnise:) der jeg hadde fått beskjed av bestemoren min at M var bortskjemt fordi jeg tok henne opp da hun gråt mens vi spiste middag. Det var virkelig feil tidspunkt å få høre hva en dame på 80+ mente om oppdragelse. Gikk hjem og grein jeg :P 

Godt dere "vet bedre" nå ;) 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Så flink E er :hoppe: Og nå vil jeg også ha kanelsnurrer :phaedra:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
17 timer siden, Weebs skrev:

Huff! Jeg hadde et innlegg da M var litt yngre (litt yngre enn to måneder :fnise:) der jeg hadde fått beskjed av bestemoren min at M var bortskjemt fordi jeg tok henne opp da hun gråt mens vi spiste middag. Det var virkelig feil tidspunkt å få høre hva en dame på 80+ mente om oppdragelse. Gikk hjem og grein jeg :P 

Godt dere "vet bedre" nå ;) 

Det husker jeg! Er så trist å få sånne kommentarer. Tror terskelen min er rekordlav når det kommer til kritikk etter fødsel. Ønsker meg et sett baller istedet for hemoroider :P 

14 timer siden, Sapphira skrev:

Så flink E er :hoppe: Og nå vil jeg også ha kanelsnurrer :phaedra:

Ikke sant! :biggrin: Kan trøste deg med at de ikke ble så vellykket. De smakte mest hveteboller, var for sparsom med fyllet :fnise: 

Tjohei! Helg allerede, jo. Det kan jeg like :) Spørs om vi dropper IKEA-turer på en stund. Ellers tror jeg kanskje jeg kjører en tur til "byen" og samler noen babybokser i dag, da kan jeg stikke innom Coop Mega og kjøpe vårruller :nigo: Verd den lange kjøreturen. Åh, gleder meg! De er A-mazing. 

Jeg kikket litt rundt på nettet i morges for å se om jeg fant meg en ny bag. Min gamle er dausliten og har antakelig hestehår og skitt integrert i stoffet etter 4 år som trofast følgesvenn i stallen. Den er også litt i minste laget, så det hadde uansett vært kjekt med en større. Jeg var så heldig som fant en Kari Traa bag, 90L til kun 399(!) på Gmax. Men vil de selge den til meg? Nei! Makan. Utallige forsøk fra mobil, deretter fra mac, så prøvde jeg å reservere den i butikk siden jeg uansett skal dit for å kjøpe vårruller, men nei. Feilmeldinger i hytt og pine. Nå begynner jeg å lure på om den kanskje er tatt av kampanjen og blitt blokkert på noe vis. Isåfall er det litt dårlig gjort. Sendte de en mail, håper det ender godt.

Nei, vårruller, dere! :reise:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

... det var tomt for vårruller. :sukk:Jaja. Jeg fikk hentet Rema 1000's babyboks og handlet noe tøy til E! Og så fikk jeg jaggu kjøpt den bagen likevel :nori:MEN! På Rema skjedde det noe skikkelig flaut. Da jeg kom i kassen sto det en kjenning der, ei dame jeg ikke har sett på mange år og som jeg antok ikke kjente meg igjen. Når man har sosial angst er det ikke akkurat ønskelig å plutselig ta kontakt med "fremmede" og jeg håpet så inderlig hun skulle fortsette med sitt uten å ta kontakt, hun er nemlig ei usedvanlig snakkesalig dame... Da hun ble ferdig og gikk for å pakke varene fikk jeg stotret frem til hun i kassen hva jeg var ute etter, hun ba om navnet mitt, jeg mumlet det veldig forsiktig, og tror du ikke hun tok frem en walkie-talkie og annonserte PÅ HØYTALER I HELE BUTIKKEN at *navnet mitt* skulle ha babyboks?! :flau: Ikke bare avslørte hun hele identiteten min til hun dama jeg kjente, men da visste plutselig alle på Rema at *Navn Navnesen* var der for å hente babyboks. For meg som er verdens mest anonyme person var det skikkelig flaut :sjenert: Hun dama jeg kjente tok heldigvis ikke kontakt. Kanskje hun tenkte det samme som meg :fnise: 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nedtur at de var tomme for vårruller! Det er jo så godt, håper du fikk noe annet godt å spise i stedet :nigo:
Jeg mener egentlig det var litt uprofesjonelt av damen i kassen å si slikt over høyttaleren. Hun kunne jo absolutt ha reist rumpa for å finne den selv, og heller få noen andre til å ta kassen i mens. Uansett bra at du ikke ble kjent igjen;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

En ting er å si at hun trengte en babyboks, men hvorfor i alle dager trengte hun å annonsere navnet ditt? :klo: Får litt sånn "stå i kassa på apoteket og farmasøyten gauler på kollegaen og ber henne komme med avføringsmidler"-vibber :fnise: Edit; ikke at babyboks er flaut altså, men skjønner godt at du hatet settingen!

Endret av miore
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@Mumsy og @miore, helt enig. Å rope ut navnet mitt på den måten var unødvendig! :jolie:

Tjänere, tjejer! I dag tror jeg lillebror har vokst seg dobbelt så stor. Satan, så tungt det ble, helt plutselig! Kynnerne er enda mer ubehagelige og iblant får jeg følelsen av nedpress. Litt tidlig? :klo: Fant ut at jordmor har bommet på ukene og satt opp time for sent, så må huske å få fikset ny time til uka :) Kanskje det blir snakk om baby denne gangen? ;)

I går fikk jeg jaggu brev i posten om ny kontroll på sykehuset i slutten av februar. Jeg nevnte bare at jeg var nysgjerrig på hvor stor han vil være til termin, så da ble det tydeligvis satt opp time til nok en vekstkontroll. Jaja. Gleder meg mest til å spise kioskpølse :fnise: Blir selvfølgelig koselig å se ham igjen! Lille tullingen som prøver å poke hull i magen min i dette øyeblikk :ler::hjerte: 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

"Siden jeg får så vondt i bekkenet av ingenting er det sikkert lurt å bevege seg mer! La oss gå tur!" - dette er altså den idiotiske tanken som resulterte i at jeg nok en gang ligger her med smerter :murvegg: Er det mulig. Det var nok en ønsketanke uten like, jeg har hatt så dårlig samvittighet over at jeg ikke har fått være med E ut i det siste! Samtidig savner jeg frisk luft. Det var veldig godt å få kommet seg ut og se E kose seg på lekeplassen, så det var egentlig verd det :) Men jeg gjør det nok ikke flere ganger ;) 

I kveld har jeg vasket ytterklærne til E. Reimadresser og votter. Jeg er livredd for å ødelegge plagg, så jeg følger alltid vaskeanvisningen grundig, men dette med vottene ble jeg ikke helt klok på :klo: "Dra ikke foret ut av votten" står det. Jeg tromler alltid ytterklær som kan tromles da jeg har hørt at det er bra for membranen, det sto at de kunne tromles, så jeg hev dem sammen med dressene. Men åssen i huleste skal de ble tørre når innerforet er klissvått? Jeg er så usikker på hva som menes med å "dra foret ut av votten", gjelder det også å vrenge votten? Jeg mener nemlig at foret satt ganske godt fast og at det dermed ikke var mulig å dra det ut... Hm. Jeg vrengte dem og la dem til tørk på baderomsgulvet :plystre: Dressene ble rene og tørre, da! De trengte en vask. Tror E er halvt menneske og halvt meitemark :fnise: 

Endret av Leviora
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive