Leviora

Leviora blir mamma til 2 <3

624 innlegg i emnet

7 timer siden, Marimba skrev:

Har termin 19. April :) Når er din? 

Har termin 21. april :) Det er jo bare to dager! Jeg har lagt merke til at det har vært en dags forskjell når jordmor og de på sykehuset har regnet uke+dager, så jeg vet sannelig ikke om jeg er 32+2 eller 32+3 i dag :klo: Jeg får spørre på UL på tirsdag. Stoler mer på dem...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordmortimen ble avlyst i dag, så jeg må vente enda litt til før jeg får svar på dette med modningsriene. Mest sannsynlig blir det så jeg spør på UL på tirsdag. Da er det vekstkontroll og jeg får kanskje et ca-svar på hvor mye han kommer til å veie til termin :) Jeg er fryktelig spent på hvor stor forskjell det blir mellom søsknene. Jeg tipper han blir mellom 3,2 og 3,4 kg og 49 cm ;)

Og så er det dette med når han kommer, da! Jeg fødte 11 dager før termin sist og forventer nesten å føde tidlig denne gangen også :fnise: Disse termindatoene er jo heller ikke til å bli klok av, med E hadde jeg tre termindatoer. Menstermin den 13, EL-termin den 19(jeg tok eggløsningstest den gangen, så var ganske sikker) og UL-termin 23. Hun kom den 12. Med denne karen stemmer mensterminen ganske godt, 26. april. UL-termin satt til 21. Hm... Kanskje han kommer den 18? Da hadde vi jo fulgt det morsomme fenomenet i slekta til M hvor de nye familiemedlemmene deler fødselsdato med en annen :P Hvis det skjer igjen så må det nesten ligge noe i det, for nå er vi en hel gjeng med samme fødselsdato :ler: Ellers har jeg sagt at vi får en påskekylling og føder påskeaften. Noen som vil begynne å tippe allerede kanskje? :fnise: 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk vintervær ute i dag! Nå stikker vi snart ned til mamma og pappa, E skal overnatte der. Jeg og M feirer 7 år sammen i dag :yvonne: Det blir stas å leke i snøen etterpå, vi skal skynde oss å kjøpe rattkjelke så vi får prøvd den før jeg og M drar hjem igjen :biggrin: Tror E gleder seg til å besøke "gaja" (mormor) og hun har allerede begynt å herme hunden, så spørs om det er den hun gleder seg mest til å være sammen med :fnise: 

Det blir godt å dra ut på middag i kveld. Vi skal kose oss!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Ah, det var godt å bare kunne chille i senga i dag! Vi hadde en fin kveld i går, E har koset seg hos mormor og morfar, og vi rakk å prøve kjelken før snøen smeltet bort :biggrin: Godkjent helg, til tross for bekkensmerter og migrene som ikke vil gi slipp. Lurer på når den har tenkt å gi seg :klo: 

Ellers begynner jeg å bli smått bekymret for at fødselen starter for tidlig. Mye nedpress, vonde og regelmessige kynnere/rier, murringer både i mage og rygg, stikninger... Liker det ikke helt. Får håpe det bare er en UVI. Jordmortimen ble jo avlyst på fredag, så håper jeg får time fort. Tviler sterkt på det, for den dama er jo helt vanvittig distré :plystre: Da jeg skulle bytte time til en annen dag visste hun ikke en gang hvem jeg var, og da var jeg der dagen før :kari: Bra jeg har time til UL på St. Olavs på tirsdag, føler meg litt tryggere der!

Endret av Leviora
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive