Gå til innhold

Erfaringer fra microblading?


frøkna

Anbefalte innlegg

Har ei klassevenninne som har gjort det, ser kjemperart og unaturlig ut. Men jeg tror hun selv synes hun er veldig fin, så jeg tør ikke si det til henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gjort det men synes ikke det holder seg så bra på meg. Er 3 gangen jeg har måtte fylle på siden slutten av august.. og må sikkert fylle på en gang til?

 

flere enn meg som synes det ikke sitter så bra?

bryna mine er omtrent svarte nå, det går helt fint for vil ha de ganske mørke, men de blir jo kjempe lyse når skorpene flasser av, er det normalt etter 2 og 3 runde at de skal bli så lyse?

Anonymkode: 8714e...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Microblading trenger ikke nødvendigvis å se kunstig ut! Spørs helt på artisten vel...

Man kan også få det til å se naturlig ut med hair technique.
Jeg fant ut at dette stedet gjør det, bare se bildene selv:
https://www.facebook.com/MerisaluBeauty/

Anonymkode: 55abd...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2017 den 19.31, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det men synes ikke det holder seg så bra på meg. Er 3 gangen jeg har måtte fylle på siden slutten av august.. og må sikkert fylle på en gang til?

 

flere enn meg som synes det ikke sitter så bra?

bryna mine er omtrent svarte nå, det går helt fint for vil ha de ganske mørke, men de blir jo kjempe lyse når skorpene flasser av, er det normalt etter 2 og 3 runde at de skal bli så lyse?

Anonymkode: 8714e...cc2


Microblading er en veldig innviklet behandling, og kan alltid variere i resultat der vi alle er forskjellige i huden.
Pass på at de som gjør behandlingen bruker godkjente produkter og ikke billige fargeprodukter. Helst ikke gjør microblading i billige asiatiske-salonger, hører mye rart om de stedene

Anonymkode: 55abd...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i grunn det bare blir fint på det som har øyenbryn fra før av, men fyller inn litt huller her og der. Og enig med det en annen skrev her inne, noe av det som gjør det så unaturlig er at alle hårene ligger perfekt på rekke og ser ut som det er tegnet på med linjal, naturlig brun skal være litt rufsete, selv når de er stylet. Og inni selve brynet også, alle hårene ligger jo ikke i nøyaktig samme vinkel.

Anonymkode: 142af...67e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både tatt vanlig pmu og Microblading og synes Microbladingen var helt grusomt smertefull. Resultatet ble også veldig ulikt, men det kommer jo sikkert litt ann på hvem som utfører det også. Sånn generelt syns jeg ofte bryn som er Microbladet ser så voldsomme ut, inkludert mine egne. Gikk fra null bryn til giga bryn. Jeg angrer ikke mye, men pittelitt. Skjønner ikke hvorfor folk gjør dette om de har bryn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

På 14.10.2017 den 13.22, Motebamsen skrev:

Jeg vurderer det men hvordan er det med farging av brynene? Jeg farger mine bryn mørkere, kan jeg da gjøre det om jeg skal ha de microbladet? Jeg har sett god jobb og dårlig jobb. Jeg ønsker at mine skal se naturlige ut og jeg vet hvordan jeg vil at de skal se ut. Har en her i byen som jeg vet er veldig flink til PM så da tenker jeg hun kan sakene med dette også, eller tar jeg feil? Dette er jo en relativt ny teknikk, det koster jo også det samme som PM.

Enig i at noen bryn ser kunstige ut, men du har også de som ser naturlige ut så det kommer jo litt ann på stilen du går for. 

Har sett ei som jobber som makeup artist og hun prøvde microblading og fortsatte å sminke brynene men sånn farging etter microblading tror jeg kan ødelegge. Kanskje man kan gjøre det etterhvert når alt har grodd men det er ikke noe jeg ville gjort. Men de kan jo ta en mørk farge hvis det er det du ønsker. Har jo sett de som har svart hår og ville derfor ha mørke bryn når de prøvde microblading<—- bare et eksempel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2017 den 19.31, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det men synes ikke det holder seg så bra på meg. Er 3 gangen jeg har måtte fylle på siden slutten av august.. og må sikkert fylle på en gang til?

 

flere enn meg som synes det ikke sitter så bra?

bryna mine er omtrent svarte nå, det går helt fint for vil ha de ganske mørke, men de blir jo kjempe lyse når skorpene flasser av, er det normalt etter 2 og 3 runde at de skal bli så lyse?

Anonymkode: 8714e...cc2

Hud type har mye å si på microblading. De med mer oljete hud har måtte fylt på oftere enn de med normal hud. Ei som jobber med sminke skulle prøve ut dette og hun har oljete hud og det gikk ikke så bra. Hun gjorde det bare den ene gangen og syns ikke det var verdt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Microblading hos en på Maura, satt bra, tegnet ny form som passet meg bedre. Jeg er superfornøyd www.adene.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer veldig an på hvem som utfører arbeidet synes jeg. Jeg har lyst til å gjøre det, men da hos ingen andre enn nez_hasan i London.IMG_2885.thumb.PNG.bbcb2ad9e31aa2b9cfdc4d21f982e745.PNG

Anonymkode: 354ab...b35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dette som er microblading? I såfall ville jeg droppet det, ser jo helt forferdelig ut 😳

 

image.jpg

 

Anonymkode: 0ecaf...92b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det dette som er microblading?

Anonymkode: 0ecaf...92b

Nei.

Anonymkode: 3160a...193

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Norwegianchick skrev:

Microblading hos en på Maura, satt bra, tegnet ny form som passet meg bedre. Jeg er superfornøyd www.adene.no

Men med ny form på brynene, så må du vel hele tiden nappe de gamle, så du ikke får dobbeltbryn? Blir ikke det synlig, lignende skjeggstubber når brynene vokser ut, til de blir lange nok til å nappes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer veldig an på hvem som utfører arbeidet synes jeg. Jeg har lyst til å gjøre det, men da hos ingen andre enn nez_hasan i London.IMG_2885.thumb.PNG.bbcb2ad9e31aa2b9cfdc4d21f982e745.PNG

Anonymkode: 354ab...b35

Jeg er enig i at dette var bra. En slik microblading kunne jeg også tenkt meg. Jeg har vært på en microbladingklinikk der jeg bad om at mine orginale bryn skulle bevares, jeg ønsket bare noen ekstra "strå" for å få mer farge. Men det ville ikke behandleren, hun insisterte på at hun måtte barbere bort det jeg hadde, og bygge nye helt fra bunnen av, helst med en plassering hun mente at passet meg. Da takket jeg nei og gav opp prosjektet.

12 timer siden, Norwegianchick skrev:

Microblading hos en på Maura, satt bra, tegnet ny form som passet meg bedre. Jeg er superfornøyd www.adene.no

Hvis dette er det beste de får til http://www.adene.no/microblading-skyggelegging/ (før-etter-bilde) så er ikke det bra nok. Brynene er alt for kraftige inn mot nesen med dårlig avslutning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, siste bildet er kjempeflott, hun har også et veldig bra utgangspunkt.  Bildene som er på linken viser et unaturlig resultat men det er helt sikkert tatt rett etter behandlingen og er ikke sluttresultatet. Eller tar jeg helt feil?

Jeg hadde satt opp time til å gjøre dette men jeg fant ut sammen med behandleren at min hudtype ikke passet til denne behandlingen :( Har litt fet hud så det vil nok ikke sitte så godt på meg, har også greit med bryn egentlig så farget dem heller.

Jeg synes enda det ser veldig fint ut om det blir gjort på skikkelig måte. 

Endret av Motebamsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Hulderen said:

Jeg er enig i at dette var bra. En slik microblading kunne jeg også tenkt meg. Jeg har vært på en microbladingklinikk der jeg bad om at mine orginale bryn skulle bevares, jeg ønsket bare noen ekstra "strå" for å få mer farge. Men det ville ikke behandleren, hun insisterte på at hun måtte barbere bort det jeg hadde, og bygge nye helt fra bunnen av, helst med en plassering hun mente at passet meg. Da takket jeg nei og gav opp prosjektet.

Hvis dette er det beste de får til http://www.adene.no/microblading-skyggelegging/ (før-etter-bilde) så er ikke det bra nok. Brynene er alt for kraftige inn mot nesen med dårlig avslutning.

Veldig mange kan microblade, men det er ikke så mange som er flinke. Nez er en av dem som skiller seg ut synes jeg, og hun har ingen problemer med å microblade over hår iflg snuttene hun legger ut på Instagram. Med mindre jeg kommer over noen spesielt flinke her til lands ville jeg dratt til London for å få det gjort. Den linken du postet skilte seg ikke nevneverdig ut, nok et middelmådig resultat fra noen som ikke helt vet hva de holder på med (annet enn å tatovere folk i ansiktet, da).

Anonymkode: 354ab...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har erfaring med wowbrows i oslo? Instagrammen ser sykt bra ut hvert fall! Har time der neste uke :) 

Anonymkode: 6a258...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei) ja, gjorde det forrige uke, Microblading med soft shading, er så fornøyd med fasongen og fargen. Kan sterk anbefale Natalie. Var så imponert at de tar ikke ekstra om du vil ha med skygge eller uten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...