Gå til innhold

Erfaringer fra microblading?


frøkna

Anbefalte innlegg

Jeg har sett reklame med de fantastiske resultatene noen har fått etter å ha påført eller fylt inn øyebryn ved bruk av microblading, og blir fristet til å prøve det selv.

 

Noen som har noen erfaringer med det? Noen de anbefaler? Jeg tenker ikke å finne det billigste alternativet, men det beste. Det skal tross alt være i ansiktet mitt :) Men før jeg hopper i det vil jeg gjerne høre hva dere KG folk syns om dette? Er det like fantastisk som det virker?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

Gir denne tråden en real dytt jeg da jeg også lurer på dette :)

Anonymkode: 19636...82a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort dette - gjorde det i høst etter å ha vært gjennom utallige sessions med permanent makeup. JA det ser mye flottere ut og mer naturlig, men fy svarte hvor mye vondere det var enn den klassiske permanente makeupen. 

Fortsatt verdt det da. Hevelsen, rødheten og flassingen går også fortere over enn ved permanent makeup. 

Så da blir det spennende å se hvordan det blir effektmessig i lengden også. Jeg kan anbefale det veldig ihvertfall. :-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen venninner som har gjort dette og de er super fornøyd. Men jeg synes det ser skikkelig fake ut på dem alle. Hadde aldri gjort det selv.

Anonymkode: 57ca6...69e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det og tatovering. Angrer på tatoveringen, men ikke microbladingen. Det var ikke vondt i det hele tatt sammenlignet med tatoveringen (gråt faktisk da) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde dette på torsdag. Var ikke vondt i det hele tatt, sovnet nesten. Ser veldig bra ut foreløpig :)

Anonymkode: 21564...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt hva det er jeg? Kan noen forklare?

Anonymkode: 85995...0e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det på brynsenteret. Phi faces på fb. Har 4.9 av 5 poeng mulige og hun er flink.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det for litt siden og er veldig fornøyd 👍🏻. Skal tilbake om et par uker for påfyll. 

Og nei, det gjorde ikke vondt! :) 

Anonymkode: 67532...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det for litt siden og er veldig fornøyd 👍🏻. Skal tilbake om et par uker for påfyll. 

Og nei, det gjorde ikke vondt! :) 

Anonymkode: 67532...e6e

Hvor gjorde du det?

Anonymkode: b287b...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 20.3.2017 den 18.09, AnonymBruker skrev:

Gjorde det i Bergen :)

Anonymkode: 67532...e6e

Hei 😊

Kan jeg spørre hvor i Bergen du gjorde det? Er du fremdeles fornøyd med resultatet?

Anonymkode: bd9f0...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Sittet og sett på mange videoer om microblading i USA og de er veldig flinke. 

De sier man må virkelig sjekke ut plassen man skal gjøre dette på. Er alt for mange som ikke har nok erfaring som gir kundene et øyebryn mareritt. 

Har så lyst å prøve det men må si jeg er liv redd for å få en som lyver om erfaringen sin. Noen som har tips til et bra sted med lang erfaring og lang liste på fornøyde kunder? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med Kristina på Sagene velværesenter. Hun er veldig dyktig!

Anonymkode: 7c764...06d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns microblading ser så kunstig ut. Jeg har truffet på flere ukjente som har det. Hver gang har jeg stusset over utseendet deres (f.eks på bussen), og lurt på hva som var galt. Helt til jeg har studert dem grundigere og sett at de har microbladede øyenbryn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjorde dette i går. Foreløpig ser det veldig bra ut! Tenker at det blir deilig å slippe å style bryn hver eneste morgen.

dere andre som har gjort det; ble deres farge også mørkere på dag 2? Mine bryn er litt vel intense i dag, håper de vil roe seg over helgen.

Anonymkode: 3bfa8...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 16.3.2017 den 14.08, Lauge skrev:

Jeg har gjort dette - gjorde det i høst etter å ha vært gjennom utallige sessions med permanent makeup. JA det ser mye flottere ut og mer naturlig, men fy svarte hvor mye vondere det var enn den klassiske permanente makeupen. 

Fortsatt verdt det da. Hevelsen, rødheten og flassingen går også fortere over enn ved permanent makeup. 

Så da blir det spennende å se hvordan det blir effektmessig i lengden også. Jeg kan anbefale det veldig ihvertfall. :-) 

 

Anonymkode: 0e741...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser så unaturlig ut. De er FOR perfekte. Synes de kunne lagt et hår her og der som var litt utenfor malen. Det hadde hjulpet masse på helhetsuttrykket. De fleste er så perfekte at det ser ut som om de er tegna på med blyant og linjal. Hva er da vitsen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer det men hvordan er det med farging av brynene? Jeg farger mine bryn mørkere, kan jeg da gjøre det om jeg skal ha de microbladet? Jeg har sett god jobb og dårlig jobb. Jeg ønsker at mine skal se naturlige ut og jeg vet hvordan jeg vil at de skal se ut. Har en her i byen som jeg vet er veldig flink til PM så da tenker jeg hun kan sakene med dette også, eller tar jeg feil? Dette er jo en relativt ny teknikk, det koster jo også det samme som PM.

Enig i at noen bryn ser kunstige ut, men du har også de som ser naturlige ut så det kommer jo litt ann på stilen du går for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...