Gå til innhold

Er jeg en kvalitetsdame?


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Definitivt ikke ei kvalitetsdame!  Sorry to tell,  Kvalitetsdamer ville aldri ha skrevet et oppmerksomhetssøkende innlegg som dette. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa jo at du kom til å skjelle ut alle som svarer nei. Hvorfor spør du hvis du bare vil ha rævsleikende svar?

Anonymkode: d288c...a0d

Er det plutselig blitt noe galt i å sleike ræva hennes nå eller? Siden når ble dette vedtatt og av hvilken instans?

Men jeg er en rebell så jeg gjør det jeg vil. Og det jeg vil er å sleike en knudrete og bitter sitonræv.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant! Husker at du i en tidligere tråd ga inntrykk av at du hadde masse selvtillit og ikke brydde deg om hva andre sier av negative ting, og nå ber du om bekreftelse fra andre? Eller ligger det andre grunner bakenfor. Uansett tror kvalitetsdame har ulik betydning for alle og er ikke noe man kan bekrefte eller avkrefte i et forum.

Anonymkode: 258ad...a89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Interessant! Husker at du i en tidligere tråd ga inntrykk av at du hadde masse selvtillit og ikke brydde deg om hva andre sier av negative ting, og nå ber du om bekreftelse fra andre? Eller ligger det andre grunner bakenfor. Uansett tror kvalitetsdame har ulik betydning for alle og er ikke noe man kan bekrefte eller avkrefte i et forum.

Anonymkode: 258ad...a89

Jeg kan bekrefte fra aller høyeste hold (meg) at Citronella er ei kvalitetsdame med masse selvtillit. Er det noen her som kjenner Citronella ut og inn her så er det meg, så du må stole på meg. Jeg ville aldri løyet til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HøyMørkog40

Er du like sur da!! Som navnet tilsier??? Og elsker oppmerksomhet og endorfiner visstnok også... Elsker jo å gi min oppmerksomhet jeg da,og se henne nyte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller du er en kvantitetsdame. Du er veldig mye og vil ha veldig mye, for eksempel oppmerksomhet. MYE oppmerksomhet og smiger. Det holder ikke med én tråd eller positiv respons fra en eller noen få personer, du må ha mye i store kvanta. Derav kvantitetsdame.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig

Det kan godt være, Men; Det skriker ikke akkurat "kvalitet" av noen som sitter oppe midt på natta og søker bekreftelse av fremmede over internett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg tror heller du er en kvantitetsdame. Du er veldig mye og vil ha veldig mye, for eksempel oppmerksomhet. MYE oppmerksomhet og smiger. Det holder ikke med én tråd eller positiv respons fra en eller noen få personer, du må ha mye i store kvanta. Derav kvantitetsdame.

Nei vettu hva dette ligner ikke grisen. Å tro kan du gjøre i kjerka unge dame! Jeg blir helt rystet her jeg sitter å leser hva du øser ut med i øst og vest. Jeg svarer med å hytte neven i været mens fråden spruter ut kjeften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Sitronella og Wubwub er en millimeter lik i virkeligheten som her i KG , så tror jeg det kan bli tidenes match ! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, WubWub skrev:

Tro meg. Den går aldri lei og det er bra for oss alle. 

Hva får vi på KG ut av en ræv som aldri går lei? Sett bort fra det som vanligvis kommer ut av en ræv?

Anonymkode: d288c...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa jo at du kom til å skjelle ut alle som svarer nei. Hvorfor spør du hvis du bare vil ha rævsleikende svar?

Anonymkode: d288c...a0d

Jeg er snill, men jeg liker oppmerksomhet. Og jeg har integritet. Sånn.

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Patetisk.......

Anonymkode: 6551c...0a9

Ohhh....

17 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Stormer til sengs og gjemmer meg skjelvende og gråtende under dyna.....  😜

Du er den du er Jerry Lee. Liker i grunn eksentikere.

11 minutter siden, Zienna skrev:

Definitivt ikke ei kvalitetsdame!  Sorry to tell,  Kvalitetsdamer ville aldri ha skrevet et oppmerksomhetssøkende innlegg som dette. 

Den er grei :) 

11 minutter siden, WubWub skrev:

Er det plutselig blitt noe galt i å sleike ræva hennes nå eller? Siden når ble dette vedtatt og av hvilken instans?

Men jeg er en rebell så jeg gjør det jeg vil. Og det jeg vil er å sleike en knudrete og bitter sitonræv.  

Jeg er en rebell og anarkist! ;)

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant! Husker at du i en tidligere tråd ga inntrykk av at du hadde masse selvtillit og ikke brydde deg om hva andre sier av negative ting, og nå ber du om bekreftelse fra andre? Eller ligger det andre grunner bakenfor. Uansett tror kvalitetsdame har ulik betydning for alle og er ikke noe man kan bekrefte eller avkrefte i et forum.

Anonymkode: 258ad...a89

Jeg tror man må ha selvtillit for å starte en slik tråd.

4 minutter siden, HøyMørkog40 skrev:

Er du like sur da!! Som navnet tilsier??? Og elsker oppmerksomhet og endorfiner visstnok også... Elsker jo å gi min oppmerksomhet jeg da,og se henne nyte..

Jada. 

3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg tror heller du er en kvantitetsdame. Du er veldig mye og vil ha veldig mye, for eksempel oppmerksomhet. MYE oppmerksomhet og smiger. Det holder ikke med én tråd eller positiv respons fra en eller noen få personer, du må ha mye i store kvanta. Derav kvantitetsdame.

Jeg er vel kanskje både en kvantitets- og kvalitetsdame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LittDiva skrev:

Hvis Sitronella og Wubwub er en millimeter lik i virkeligheten som her i KG , så tror jeg det kan bli tidenes match ! 

Vi oppdaget endel likheter når vi skravlet på et annet chattested :bond:

Derfor kan jeg bombastisk og trygt slå fast at det er helt uten tvil at gode mein Sitron Frau er av ypperlig topp prima super duper kvalitet. Hun er så fantastisk at det nesten er kriminelt. Spør du meg burde det vært ulovlig å være så awesome som meg og hun. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
2 minutter siden, WubWub skrev:

Vi oppdaget endel likheter når vi skravlet på et annet chattested :bond:

Derfor kan jeg bombastisk og trygt slå fast at det er helt uten tvil at gode mein Sitron Frau er av ypperlig topp prima super duper kvalitet. Hun er så fantastisk at det nesten er kriminelt. Spør du meg burde det vært ulovlig å være så awesome som meg og hun. 

Jeg tror på skjebnen. Jeg elsker deg WubWub!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, WubWub skrev:

Vi oppdaget endel likheter når vi skravlet på et annet chattested :bond:

Derfor kan jeg bombastisk og trygt slå fast at det er helt uten tvil at gode mein Sitron Frau er av ypperlig topp prima super duper kvalitet. Hun er så fantastisk at det nesten er kriminelt. Spør du meg burde det vært ulovlig å være så awesome som meg og hun. 

Utrolig glad på deres vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, WubWub skrev:

Nei vettu hva dette ligner ikke grisen. Å tro kan du gjøre i kjerka unge dame! Jeg blir helt rystet her jeg sitter å leser hva du øser ut med i øst og vest. Jeg svarer med å hytte neven i været mens fråden spruter ut kjeften!

Jeg orker ikke dra i kirka bare for å tro uansett hvor mye du hytter og spytter, unge mann! :snurt:

1 minutt siden, Citronella skrev:

Jeg er vel kanskje både en kvantitets- og kvalitetsdame :)

Åja skal du ha i både pose og sekk? Litt sånn Ole Brumm-kompleks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Citronella skrev:

Jeg tror på skjebnen. Jeg elsker deg WubWub!

Når mødre pleier si "jeg har vakreste sønn/datter" så vet alle at dette bare er sludder og tøys fra ende til annen. Men når vi får barn så ville de være så vakre og fantastiske at ingen vil så tvil om en lignende påstand - såfremt de har to fungerende øyne.

Om vi blander genene våre så er det 100% sikkert at det vil føre til skapelsen av et supermenneske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Citronella
1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Åja skal du ha i både pose og sekk? Litt sånn Ole Brumm-kompleks?

Jeg er mye og kompleks. Det gjør meg til en sitrusprinsesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
2 minutter siden, WubWub skrev:

Når mødre pleier si "jeg har vakreste sønn/datter" så vet alle at dette bare er sludder og tøys fra ende til annen. Men når vi får barn så ville de være så vakre og fantastiske at ingen vil så tvil om en lignende påstand - såfremt de har to fungerende øyne.

Om vi blander genene våre så er det 100% sikkert at det vil føre til skapelsen av et supermenneske

Tror ikke folk her på KG er enig. Men jeg er enig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
4 minutter siden, WubWub skrev:

Når mødre pleier si "jeg har vakreste sønn/datter" så vet alle at dette bare er sludder og tøys fra ende til annen. Men når vi får barn så ville de være så vakre og fantastiske at ingen vil så tvil om en lignende påstand - såfremt de har to fungerende øyne.

Om vi blander genene våre så er det 100% sikkert at det vil føre til skapelsen av et supermenneske

 

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Citronella skrev:

Jeg er mye og kompleks. Det gjør meg til en sitrusprinsesse :)

King WubWub and Queen Citronella has a nice ring to it. Når vi gifter oss så skal vi ikke nøye oss med å kjøpe en villa, vi skal kjøpe et slott. For en Konge og Dronning uten et slott er ingen ekte Konge og Dronning :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...