Gå til innhold

Reisevenn?


loulou

Anbefalte innlegg

Skal reise på backpacking til sørøst Asia i september, og kunne tenkt meg å reise sammen med noen rundt min egen alder (19). Men hvor skal jeg lete? Har søkt litt rundt men finner ikke noe:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, loulou skrev:

Skal reise på backpacking til sørøst Asia i september, og kunne tenkt meg å reise sammen med noen rundt min egen alder (19). Men hvor skal jeg lete? Har søkt litt rundt men finner ikke noe:/

-- Får ikke kommentert utenfor sitatfeltet...

Har du prøvd aktivitersvenner.no? Siden ser litt halvferdig ut så jeg er ikke sikker på om det er der de unge holder til :)

Ikke funnet noen grupper på Facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei!

Jeg er 18 år gammel og søker etter en reisevenn til Oseania i friåret mitt. Ta gjerne kontakt dersom dette hørtes interessant ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Hei! Er det noen som tenker seg i retning av Vietnam og landene rundt i april? 

Synes det er litt skummelt å reise alene, så hadde vært greit med selskap (på deler av reisen i alle fall) på min alder (24):tronderbart:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

På 14.2.2017 den 23.07, Superblomst skrev:

Hei! Er det noen som tenker seg i retning av Vietnam og landene rundt i april? 

Synes det er litt skummelt å reise alene, så hadde vært greit med selskap (på deler av reisen i alle fall) på min alder (24):tronderbart:

Hei! Er i Thailand nå og tenker og dra til Vietnam/Kambodsja i begynnelsen av mai :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, loulou skrev:

Hei! Er i Thailand nå og tenker og dra til Vietnam/Kambodsja i begynnelsen av mai :D

Kult! Da krysser vi nok veier :laugh: Er nok bare i Vitetnam/kambodsja (har ikke helt bestemt reiserute)  til  maks 10. mai, men rop ut om du er i området og vil henge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superblomst skrev:

Kult! Da krysser vi nok veier :laugh: Er nok bare i Vitetnam/kambodsja (har ikke helt bestemt reiserute)  til  maks 10. mai, men rop ut om du er i området og vil henge! 

Så kult! Det skal jeg :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...