Gå til innhold

hvor mye gjeld har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye gjeld har du?

Hvor gammel er du?

Hva er din månedlige inntekt?

 

Jeg er 24 år, vært student fram til jeg fikk jobb nå i april. Tjener ca. 15000kr i måneden. Har en gjeld på 320000kr. (studielån, smålån, mastercard osv) Jeg sitter nå og vurderer og ta opp et billån på 30000kr. Er dette mye i gjeld?

Anonymkode: 835e9...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

0 kr.

27 år gammel, totalt inntekter i måneden er 44 000kr. Eier bolig som er nedbetalt, er nå på jakt etter ny bolig, skal ikke selge den jeg eier, så da må jeg ta opp lån. 

Anonymkode: a07ee...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ca 900 000 i gjeld (studiegjeld + lån til bolig).

Er 23 år gammel, har 1 år igjen av bacheloren min.

Tjener ca 5000kr i mnd + det jeg får i støtte fra Lånekassen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.3 mill i boliglån.

200 000 i studielån.

Har utbetalt 27 000, og er i 30årene.

Anonymkode: dc2d1...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 3,2 mill i gjeld. Er 47 år og har ca 60 000 utbetalt pr mnd.

Anonymkode: 70f69...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,3 mill. i boliglån (sammen med samboer) og ca. 120.000 i studielån. 29 år og ca 22.000 utbetalt i mnd. 

Et billån på ca 30.000 er ikke så mye i seg selv, men dersom du nettopp er ferdig med å studere, må du ha i bakhodet at du skal begynne å betale på studielånet om et halvt års tid i tillegg til den andre gjelden du har. Ville prioritert å betale ned forbruksgjeld/kredittkort før du tar opp nytt lån så lenge du ikke er avhengig av bil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ca 3,2 mill i gjeld. Er 47 år og har ca 60 000 utbetalt pr mnd.

Anonymkode: 70f69...e9b

Hvor mye har du i verdier da? :)

Anonymkode: e079a...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider