Gå til innhold

Thaidamer vs norske damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Coolaid
Den 17.7.2016 at 11.35, AnonymBruker skrev:

 

Vi snakker vel utklassing her?

Undertegnende har i alle fall opplved den beste sexen sammen med petite thaifrøkener.

 

 

Anonymkode: 437c1...4fa+

Undertegnede er bare en anonym et eller annet og sier oss ingenting. 

Hvordan kan det være at du puler noen thaikvinner  og så gir det grunnlag for utklassing`? Som om du vet hva alle andre liker.

(Og dersom du betalte for det, så teller det heller ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, jabx skrev:

Beklager, men jeg foretrekker å ha sex med kvinner som faktisk ønsker å ha sex med meg, og som nyter det og faktisk er tiltrukket av meg.

Aldeles enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/17/2016 at 12.53, AnonymBruker skrev:

Etter min erfaring og mening så er den største forskjellen at norske damer vil nyte sexen og har visse krav til partner, - med thai damene kan vi ikke forvente mer enn at de gjør det for penger, norsk pass eller "rik" mann. De er generelt sett (ikke alle, men de fleste) villig til å gjøre/la oss gjøre mer i senga, men det er ikke akkurat synonymt med at de er "bedre" enn norske damer, - enkelt og greit fordi de ikke gjør det for dem selv, men for mannen. Velger soleklart ei dame som har egne meninger og gjør ting for seg selv og har egne grenser, enn ei som er så unerdanig som de fleste u-land damene. Menn som ikke har mindreverdighetskompleker sitter ikke å rakker ned på norske kvinner fordi de har bein i nesa (se føler seg trua). Så foretrekker norske/selvstendige kvinner som nyter sexen. 

Anonymkode: 00413...fe9

Jeg er thai dame i Norge. Jeg lurer på hvor fant du disse thailandske damene og har hat sex med dem???? 

Jeg trenger ikke norsk pass el rik mann pga jeg kan klare meg bra. Neste gang sjekk disse damene bakgrunn før du skal legge deg med dem. Ikke dømmer thailandske damer fra prostituert el golddigger som du har lagt med.

en god thai dame kan du dessverre ikke få tak i pga vi er trofast med mennene våres og vi ikke puler rundt...

Du fortjener bare sånne slike damer   

Du er som typisk NORSK-PATTAYA mann, holder seg fast med bar og prostitusjoner samfunn og dømmer at alle thailandske er sånt

Anonymkode: 9e624...b2c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sunday, July 17, 2016 at 17.48, AnonymBruker skrev:

9 forskjellige på 3 uker,altså?  Du bør kanskje teste deg når du kommer hjem. Og du gav dem ingenting? ingen gaver eller drikke?

Anonymkode: 52851...2fe

😂

Kan se for meg at dette er en kar som har hatt draget på de beste norske og thailandske damene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mannen liten pikk, er kanskje thaidame tingen. En kompis av mannen min møtte en nydelig thaidame på toget (av alle steder),  og endte opp med å dele et hotellrom. Han/ de prøvde lenge og iherdig, men fikk den ikke inn

 

 

Anonymkode: 16df9...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har mannen liten pikk, er kanskje thaidame tingen. En kompis av mannen min møtte en nydelig thaidame på toget (av alle steder),  og endte opp med å dele et hotellrom. Han/ de prøvde lenge og iherdig, men fikk den ikke inn

 

 

Anonymkode: 16df9...85d

Har en kompis som fortalte om det samme problemet selv. Prøvde i 60 minutter å trenge inn, funka ikke.

Ellers var erfaringen hans at thaidamer var gode og trange hele gjengen. Heh, blir nesten frista til å bestille billett dit snart selv. Bare for å teste

Anonymkode: 135d1...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en kompis som fortalte om det samme problemet selv. Prøvde i 60 minutter å trenge inn, funka ikke.

Ellers var erfaringen hans at thaidamer var gode og trange hele gjengen. Heh, blir nesten frista til å bestille billett dit snart selv. Bare for å teste

Anonymkode: 135d1...489

Må bare påpeke: Kompisen møtte tilfeldig en thaidame i Norge, og har så vidt jeg vet bare denne ene erfaringen. 

Er vanligvis ikke prippen, men kjenner at jeg blir litt kvalm av opplegget ditt. Men men... 

 

 

 

Anonymkode: 16df9...85d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. juli 2016 at 13.56, PetterPanne skrev:

Klart det ikke er alle kvinner som vil ha alt det jeg skrev. Men de vil jo ha flest mulig av de. Det kan du ikke si noe på.

Greia er at kvinner flest har god positiv utvikling i årene fra 10-30år. Dette er kvinners gullalder. Fra ung alder heies de frem, og etterhvert som de blir eldre lærer de seg hvordan maksimere sin attraktivitet. Hvordan omgås med gutter. Hvordan få det de vil ha. Kvinner får i snitt mye mer erfaring med det motsatte kjønn, og sammen med at de også gjør det bedre på skole og tar høyere utdannelse, flyter mye mer på en god bølge enn menn.

Legg inn sosiale forventinger, utstrakt bruk av sosiale medier som gjør at de blir sosiale medier-skada, hookups med menn langt over sin egen liga, og samtidig at de vet hvor attraktive de potensielt er, gjør at mange kvinner overvurderer seg selv. En kvinne kan ikke objektivt faktisk se hvor attraktiv hun er ovenfor menn, hun må få det bekreftet av andre rundt. 

Det som skjer med menn i større grad, er at de som faller igjennom, ikke klarer å hente seg opp før de eventuelt leser seg opp, elller kommer seg opp i årene. Når de kommer seg opp i årene, blir også kvinner mer runde i kantene. De innser at de ikke er lite attrakive lenger, og fokuset endrer seg. Det som derimot skjer da, er at mange menn har blitt bitre, og kun bruker kvinner. 

De mennene som aldri når opp, drar da utenlands. 

Heldigvis er det jo slik at menn i større og større grad blir mer bevisst på hva de burde gjøre, de flytter fokuset i større grad over på hva kvinner faktisk vil ha, og de gjør det i stadig yngre alder. Det som før var en garantert greie for å få seg en familie, nemlig en jobb, er ikke lenger backupplanen til mange menn. Mange menn ble fortalt at de fikk en kone til slutt, og at hun som fikk han var heldig. Men når de da kommer i den alderen, så er han faktisk på et helt annet nivå mentalt og erfaringemessig, enn det kvinnen er. Og da vil hun også ikke tiltrekkes denne mannen, men heller til nøds velge ham.

Det er ingen som er syndebukken her. Hverken kvinner eller menn. Det er ikke synd på menn, det er ikke synd på kvinner heller. Det er bare synd at utviklingen er blitt slik, og at man heller burde ha eldre menn til å fostre yngre menn, slik at de blir attraktive og sterke menn. Det er her alenemødre møter seg selv i døra. Ved å fortelle ham at han må behandle dama si som han behandler mor med respekt, så ber hun bare om at han forblir barnløs og at slektstreet slutter med ham. Damer vet ikke hva som faktisk fungerer for menn. Det er kun menn som kan snakke seg i mellom, og hjelpe andre menn. Og det er her far kommer inn i bildet.

Når det kommer til skilsmisser er jo det veldig komplekst ja, og de to punktene du nevner er veldig sentrale. Vil legge til et til: det at det har blitt for enkelt å møte andre, og at man hele tiden vet at det finnes andre bedre mennesker der ute. Det gjør at man lettere også bare forlater et synkende skip.
 

Jeg må bare si: Fy faen som du tok det på kornet i dette innlegget. Jeg applauderer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. juli 2016 at 15.59, AnonymBruker skrev:

Hva er passe trang ? :P

Anonymkode: c3e8a...058

Motsatsen til "passe stor penis" 😂😂

Anonymkode: 575d2...20f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.7.2016 at 13.53, Lawyer skrev:

Jobber med to thai damer. Begge sier det; finne mann med mye penger. Mister mannen jobben, finne ny mann. De virker ikke så underdanige heller. Men de er tydelige på at pengene betyr alt

Dummeste jeg har lest. Noen tenker kanskje sånn FØR de kommer til Norge, men når de bor her er det helt motsatt av mitt inntrykk. Har hatt to kjærester fra Thailand, som jeg begge har møtt her i Norge. Hun ene bortimot forsørget meg fordi hun jobbet og jeg tok opp VGS fag. Dame nummer to, og min nåværende kjæreste, jobber litt, mens jeg har studert bachelor (til et yrke som gir ræva betalt vell og merke!).   

Norske damer er, som nordmenn flest, født med gullskje i ræva og er vandt til overflod og materialistiske ting. Har de mann med penger eller mann med penger liker de seff å flashe med biler og gull som kvinner flest. Men mitt inntrykk er at det er mye mindre viktig for de enn for norske jenter. Når man kommer fra ingenting, klarer man seg med lite.

Anonymkode: a3c74...2ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
45 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg må bare si: Fy faen som du tok det på kornet i dette innlegget. Jeg applauderer. 

Takk for det. Ikke verst når det bare kommer fra en ussel sivilingeniør? :P

Endret av PetterPanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, PetterPanne skrev:

Takk for det. Ikke verst når det bare kommer fra en ussel sivilingeniør? :P

Ikke verst, punktum. Du satte fingeren på mye jeg tenker, og poengterer det fantastisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har lest. Noen tenker kanskje sånn FØR de kommer til Norge, men når de bor her er det helt motsatt av mitt inntrykk. Har hatt to kjærester fra Thailand, som jeg begge har møtt her i Norge. Hun ene bortimot forsørget meg fordi hun jobbet og jeg tok opp VGS fag. Dame nummer to, og min nåværende kjæreste, jobber litt, mens jeg har studert bachelor (til et yrke som gir ræva betalt vell og merke!).   

Norske damer er, som nordmenn flest, født med gullskje i ræva og er vandt til overflod og materialistiske ting. Har de mann med penger eller mann med penger liker de seff å flashe med biler og gull som kvinner flest. Men mitt inntrykk er at det er mye mindre viktig for de enn for norske jenter. Når man kommer fra ingenting, klarer man seg med lite.

Anonymkode: a3c74...2ed

Nå sa ikke jeg at dette gjaldt alle. Men 2 stk som jeg jobber med har begge samme mening. De jobber og står på selv og. Mer enn noen jeg kjenner. De flasher ikke med verken det ene eller det andre. Men disse to som jeg nevnte. De har skilt seg når mannen mista jobben og fant seg nye menn med penger som de sier selv. Pengene damene tjener selv sender de til familien der de kommer fra. Driver hotell i hjemlandet, og har kjøpt egne leiligheter her som de leier ut. Smartinger de kollegene mine hvertfall;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har lest. Noen tenker kanskje sånn FØR de kommer til Norge, men når de bor her er det helt motsatt av mitt inntrykk. Har hatt to kjærester fra Thailand, som jeg begge har møtt her i Norge. Hun ene bortimot forsørget meg fordi hun jobbet og jeg tok opp VGS fag. Dame nummer to, og min nåværende kjæreste, jobber litt, mens jeg har studert bachelor (til et yrke som gir ræva betalt vell og merke!).   
Anonymkode: a3c74...2ed

Men hvordan kom de seg hit? Jeg regner med det var via en mann, som de ikke er sammen med lengre. Poenget er at mange thaijenter kommer hit via en mann de bruker midlertidig og skiller seg fra etter tre år, når de har fått opphold, for å finne seg den fyren de egentlig ønsker seg, så du bekrefter jo bare dette som nummer to. (Og dette gjelder ikke alle, det er selvsagt mange som slår seg til ro med nummer en, dersom de har funnet en de virkelig liker.)

Anonymkode: bf0fc...bdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye godt lesestoff her, med fordommene florerer.

Anonymkode: 437c1...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 21.7.2016 at 10.09, AnonymBruker skrev:

Men hvordan kom de seg hit? Jeg regner med det var via en mann, som de ikke er sammen med lengre. Poenget er at mange thaijenter kommer hit via en mann de bruker midlertidig og skiller seg fra etter tre år, når de har fått opphold, for å finne seg den fyren de egentlig ønsker seg, så du bekrefter jo bare dette som nummer to. (Og dette gjelder ikke alle, det er selvsagt mange som slår seg til ro med nummer en, dersom de har funnet en de virkelig liker.)

Anonymkode: bf0fc...bdd

Mennene som "henter" damer fra Thailand kan etter min erfaring veldig ofte deles i tre kategorier; de er rare og har store problemer med å sjekke på jenter i Norge og henter derfor kone fra Thailand. Den andre typen er rett og slett rasshøl, som behandler damene svært dårlig. Mange ender på krisesenter. Dette er selvfølgelig en generalisering, og det finnes selvfølgelig normalt oppegående menn som behandler jentene bra som gifter seg med thaidamer. Og mitt inntrykk er at disse ekteskapene / forholdene varer lenge. 

Vi ser gjerne ned på andre fordi de ikke gifter seg av samme grunner som oss, men vi må huske at vi i vesten er i mindretall i verden hvor vi gifter oss / finner forhold ofte kun utifra forelskelse. Slik fungerer det ikke i store deler av verden, men jeg tror ikke det betyr at forhold andre steder i verden funker dårligere. Heller tvert imot. Når forelskelsen gir seg og hverdagen kommer sigende inn vi i vesten ofte ha noe nytt. Vi trenger spenning og nye impulser. Om forelskelsen ikke er der i starten betyr ikke det at ikke det vil komme ekte kjærlighet etterhvert som siden går, og denne kjærligheten er nok vel så sterk som kjærlighet som begynte med forelskelse.

Så lenge ikke jenta er blitt plukket opp i Pattaya, og påfølgende ofte blitt ødelagt emosjonelt, har jeg stor tro på forhold mellom thaikvinner og nordmenn. 

 

Anonymkode: a3c74...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke brydd meg mindre. De mennene som drar ned dit for å hente seg "ei kone" er jo ikke menn vi norske kvinner vil ha uansett. Intet tap.

Anonymkode: 02979...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke brydd meg mindre. De mennene som drar ned dit for å hente seg "ei kone" er jo ikke menn vi norske kvinner vil ha uansett. Intet tap.

Anonymkode: 02979...6f5

Så hvorfor gidde å reagere negativt på at menn dere uansett ikke vil ha henter seg ei kone i Thailand? Trenger ikke kommentere da. 

Anonymkode: 33ab7...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...