Gå til innhold

Thaidamer vs norske damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom nylig hjem etter å ha vært 3 uker i Pattaya og kan definitvt skrive under på at thaidamer er MYE bedre i senga enn norske damer. De har bedre kropper og de gir bedre sex.

Anonymkode: 33ab7...9fe

..men de er ikke trangere enn meg uansett. 

Anonymkode: 46849...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo fakta,jeg ER så trang og det er noe jeg har jobbet hardt for og er stolt av.

Anonymkode: 46849...105

Så hvem er feministene til å ta det fra deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jus sanguinis skrev:

Så hvem er feministene til å ta det fra deg?

Hæ?

Anonymkode: 1a667...e35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, skjønner det kan bli et for lite statistisk materiale til å si noe bastant. Nå hadde jeg likevel sex med 9 forskjellige thaidamer når jeg var i Pattaya. Og alle unntatt ei var fantastiske. Har hatt sex med ca 15 norske jenter før og kan definitivt ikke si det samme her. Så kan umulig være en tilfeldighet.

ps. Dette var ikke prostituerte, men ons.

Anonymkode: 33ab7...9fe

Og når skal du ta HIV-test? Tenk om du dør av HIV 😨 Det kan skje! Fins flere tilfeller. Er du ikke redd for sånt du eller? 

Anonymkode: 46849...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jus sanguinis skrev:

Så hvem er feministene til å ta det fra deg?

Det skjønte jeg ikke. Hva mente du med det? Jeg er STOLT av å være trang,er trangere enn de fleste. 

Anonymkode: 46849...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det skjønte jeg ikke. Hva mente du med det? Jeg er STOLT av å være trang,er trangere enn de fleste. 

Anonymkode: 46849...105

Bra for deg :)

Men du er ikke den store norske befolkningen. Akkurat som at en thaidame sikkert kan være vid som ei bøtte. 

Men tendensen er at thaidamer er trangere enn norske damer. Selv om det kan finnes norske damer som er kjempetrange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: 1a667...e35

Slapp av! Det er bare virkeligheten som kræsja inn i hodet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, PetterPanne skrev:

Bra for deg :)

Men du er ikke den store norske befolkningen. Akkurat som at en thaidame sikkert kan være vid som ei bøtte. 

Men tendensen er at thaidamer er trangere enn norske damer. Selv om det kan finnes norske damer som er kjempetrange.

Thaidamer putter colabokser i dåsene sine. Og popper de ut. Har en kompis som har vært på sånn show i Thailand. Syns det er litt uglamorøs oppførsel egentlig. Tenk om vi hadde sånne show i Norge? 

Anonymkode: 46849...105

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Thaidamer putter colabokser i dåsene sine. Og popper de ut. Har en kompis som har vært på sånn show i Thailand. Syns det er litt uglamorøs oppførsel egentlig. Tenk om vi hadde sånne show i Norge? 

Anonymkode: 46849...105

Hva har dette med at thaidamer i snitt er trangere enn norske å gjøre? Hva har dette showet noe som helst med denne tråden å gjøre?

Forresten ville jeg tatt en tur om det var sånne show i Norge. Det er jo artig. Eller hvis de poppet ut pingpong baller. Ha sånn konkurranse om hvem som popper de lengst ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge

Forskjellen varierer fra kvinne til kvinne uansett nasjonalitet. Det er ingenting som tilsier at alle norske kvinner er bedre i senga eller at alle kvinnene fra Thailand er bedre i senga. Vil du til Thailand for å få deg dame, kjør på. Men der er alltid en viss sjanse for at en blir utnyttet og kun elsket på grunn av sitt økonomiske ståsted, men det finnes jo kvinner som ikke er slik også - og det finnes norske kvinner som er på samme vis. Det er derimot ganske innlysende at sjansen er større ettersom mange av de kvinnene som jobber på utesteder i eksempelvis Pattaya, gjør det fordi de mangler penger og mange tjener penger som de sender hjem til familiene sine. Kommer det da en norsk mann, som ser rik ut eller som sier han er rik, så er det klart at kvinnen vil bite på agnet så fort som mulig. Har lest et par artikler om dette og syns det er trist at mesteparten av de frøknene som jobber på de kjente utestedene i Pattaya kun gjør det for penger og ikke fordi de liker jobben sin.

Har også sett filmer på Youtube fra den litt kjente gata Soi 6 (dere vet, når man plutselig havner på feil side av YT og ikke har aning om hvordan man kom seg dit). Det så ut som hver eneste kvinne som satt langs gata der, hallveis avkledd, var tappet for livslyst. Syns det var litt trist å se. 

En annen ting jeg har lagt merke til, er at det ofte er menn som har kastet inn håndkleet når det kommer til dating i Norge, som reiser til Thailand. Jeg ser på mennene her jeg bor som har en kjæreste fra Thailand. Alle har en guffen fortid med mye faenskap og problematikk på datingmarkedet, noen har gått gjennom stygge brudd/skilsmisse i eldre alder og mange av disse mennene har også forfalt, så til de grader. Jeg syns i noen tilfeller at det virker som om en thaidame er siste utvei når man ikke klarer å få seg kjæreste i sitt eget hjemland. 

Regner med denne tråden var ment for å provosere oss norske kvinner, men det nådde ikke inn til meg dessverre. Jeg er glad for at jeg er norsk og stolt over min nasjonalitet. Finnes mange vakre kvinner i Thailand, men det der "de er bedre i senga enn alle andre" er bullshit. Sex handler om mye mer enn etnisiteten til den man ligger med og etnisiteten har ikke en døyt med ferdigheter i senga å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PetterPanne skrev:

Hva har dette med at thaidamer i snitt er trangere enn norske å gjøre? Hva har dette showet noe som helst med denne tråden å gjøre?

Forresten ville jeg tatt en tur om det var sånne show i Norge. Det er jo artig. Eller hvis de poppet ut pingpong baller. Ha sånn konkurranse om hvem som popper de lengst ut.

Det er veldig relevant,tenk! For det sier noe om kulturen i Thailand,at det eksisterer slike barer. Og thaidamer ER ikke trangere enn norske damer. Fordi de putter colabokser i dåsene sine blant annet. Blir ikke trang av det. 

Mange thaidamer blir utnytta,er kvalmt å se på. Jeg reiser ikke til sånne horeland da det er umoralsk. 

Anonymkode: 46849...105

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha xD Jeg må bare le av guttene her inne som diskuterer tranghet som om det stod på livet. 

Anonymkode: 7879f...60b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jus sanguinis skrev:

Slapp av! Det er bare virkeligheten som kræsja inn i hodet ditt!

Forklar gjerne hva feminisme har med innlegget hennes å gjøre.

Anonymkode: 1a667...e35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PetterPanne
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig relevant,tenk! For det sier noe om kulturen i Thailand,at det eksisterer slike barer. Og thaidamer ER ikke trangere enn norske damer. Fordi de putter colabokser i dåsene sine blant annet. Blir ikke trang av det. 

Mange thaidamer blir utnytta,er kvalmt å se på. Jeg reiser ikke til sånne horeland da det er umoralsk. 

Anonymkode: 46849...105

For alle thaidamer putter bokser i dåsa? Virkelig gjennomtenkt du.

Thaidamer ER trangere enn norske, det kan alle menn som har vært bortpå thaidamer og norske damer skrive under på.

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha xD Jeg må bare le av guttene her inne som diskuterer tranghet som om det stod på livet. 

Anonymkode: 7879f...60b

Altså, det TS begynner med å si er at thaidamer er bedre i senga enn norske. Dermed er det jo logisk å se på hva som gjør henne bedre. Tranghet er jo en ting som gutta verdsetter. Så da er det jo ikke rart at man diskuterer det eller?

Forøvrig er det jo mye mer som skal til å ha god sex. Men tranghet er jo en ting som gutta verdsetter da, så det blir dumt å ikke ta det inn i diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan godt hende at menn synes tranghet er viktigere enn hva jeg har fått med meg.. jeg syntes bare det var litt morsomt. :)  I mitt hode blir det det samme som penisstørrelse - selvfølgelig er størrelsen viktig for meg som jente, det er veldig synd om den er for liten. Men da virker det for meg som om tranghet er det eneste thaijenter er markant bedre på eller? For det finnes jo utrolig mye annet som skjer under sex som ikke går på vaginaens størrelse. Hilsen ei som er super i senga og passe trang :fnise:

Anonymkode: 7879f...60b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan godt hende at menn synes tranghet er viktigere enn hva jeg har fått med meg.. jeg syntes bare det var litt morsomt. :)  I mitt hode blir det det samme som penisstørrelse - selvfølgelig er størrelsen viktig for meg som jente, det er veldig synd om den er for liten. Men da virker det for meg som om tranghet er det eneste thaijenter er markant bedre på eller? For det finnes jo utrolig mye annet som skjer under sex som ikke går på vaginaens størrelse. Hilsen ei som er super i senga og passe trang :fnise:

Anonymkode: 7879f...60b

Var jo ikke slik at tranghet er det ENESTE som er viktig da. Det påpekte jeg i innlegget mitt også.

Men altså damer, det er ikke komplisert hvorfor menn velger thaidamer. En ting er at de blir valgt bort, og det er forståelig. Da går man bare etter en enkelt sjekkliste:

Puler hun? Ja / Nei
Er hun trang? Ja / Nei
Er hun behagelig å være rundt? Ja / Nei
Er hun passe økonomisk ansvarlig? Ja / Nei
Er hun laidback rundt kjønnsroller og arbeidsfordeling? Ja / Nei
Kan hun holde kjeft av og til? Ja / Nei
Klarer hun kommunisere som et voksent menneske? Ja / Nei

Uansett hvordan man vrir og vender på det så koster damer uansett nasjonalitet et eller annet. Noen ganger er det slik at menn er villige til å ta den økonomiske byrden av å forsørge hennes familie, for å få det de vil ha. Andre menn er villige til å jobbe seg ihjel for norske kvinner også. Det er som sagt hver sin smak. 

Det er ingen garanti at man blir lykkelig med en norsk kvinne, en svensk kvinne, en polsk kvinne eller en thailandsk kvinne. Kvinner er til syvende og sist bare... kvinner. 

Sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg skjønner veldig godt hvorfor dette er et fint alternativ for menn, enten de har blitt valgt bort av norske kvinner eller de ønsker mer tradisjonelle kjønnsroller (eller trangheten da hehe).

Jeg har ikke noe problem med de mennene. Det eneste jeg tenker på er at det hadde vært hyggelig om verden var sånn at alle hadde god nok økonomi til å kunne velge å gifte seg med sin store kjærlighet, at "thaidamer" ikke hadde trengt å finne seg en mann som kan ta de ut av fattigdommen og gi de vesentlig bedre levestandard. Men slik er altså Maslovs behovspyramide og jeg respekterer valget de tar. Det er bare bittelitt trist at vi har så store forskjeller i verden at det blir sånn.

Anonymkode: 7879f...60b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg skjønner veldig godt hvorfor dette er et fint alternativ for menn, enten de har blitt valgt bort av norske kvinner eller de ønsker mer tradisjonelle kjønnsroller (eller trangheten da hehe).

Jeg har ikke noe problem med de mennene. Det eneste jeg tenker på er at det hadde vært hyggelig om verden var sånn at alle hadde god nok økonomi til å kunne velge å gifte seg med sin store kjærlighet, at "thaidamer" ikke hadde trengt å finne seg en mann som kan ta de ut av fattigdommen og gi de vesentlig bedre levestandard. Men slik er altså Maslovs behovspyramide og jeg respekterer valget de tar. Det er bare bittelitt trist at vi har så store forskjeller i verden at det blir sånn.

Anonymkode: 7879f...60b

Det er faktisk begynt å bli mer at kvinner velger i større grad å gifte seg med den de elsker. Selv i India har det blitt mer vanlig med "love marriag" enn "arranged marriage". Så det går fremover.

Kvinner i flere og flere land stiller enda sterkere enn før, og stadig flere menn blir valgt bort. Det er ikke bare i Norge dette skjer. Kvinners kår blir stadig bedre. Og det er bra. Det er jo ikke noe synd på disse mennene som ikke får seg dame. De får bare jobbe hardere, eller?

Personlig mener jeg at norske kvinner har blitt så sterke, at mange menn rett og slett ikke makter nå opp. Det er ikke noe galt i å være sterk, men nivåene de fleste norske kvinner legger seg på er faktisk veldig vanskelige for alminnelige menn å nå. Det som før holdt med grei jobb og ok personlighet, har nå blitt til krav om høyere utdannelse, populær på sosiale medier og ellers i livet, krav om veldig god kropp som forøvrig er umulig å nå, krav om at mannen skal ha høy følelsesmessig intelligens, krav om at han skal være en tiger i senga, ønske om at han skal være velutstyrt, ønske om at han skal være familieorientert. Dette er krav og ønsker mange kvinner søker etter i en mann. Og det er klart at de fleste fortjener en slik mann, om de faktisk har alt på stell selv i livet. 

Problemet er derimot at de menn som faktisk når opp ikke nøyer seg med hvem som helst, og at kvinner flest heller vil dele på en slik mann, enn å ha en vanlig mann. En snekker eller en elektriker vil bli sett på som ikke bra nok. Venninner og familie forventer at dama som er så bra skal ha en knall mann, og fortjener kun det beste. 

Er trist at det er slik, og det er trist at det har blitt slik. Dette har redusert det hele til at kvinner i større grad går etter overfladiske verdier, og så håper på at vedkomne har gode personlige og familievennlige egenskaper. Videre er det jo veldig mange som holder på millimeterrettferdighten, og tvinger paret inn i tidsklemma. Trist utvikling egentlig.

Det jeg lurer på er; hvis denne ordningen og måten ting er på i Norge er så bra, hvordan forklarer vi nesten 50% skilsmisse statistikk. Et eller annet sted må jo feilen ligge elller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant innlegg!

Jeg tror det er, som du sier, mange veldig bra og ressurssterke kvinner i Norge, som stiller høye krav. Men alle vil ikke ha alt, slik du nevner her. Du lister opp mange positive egenskaper som å ha bra kropp, utdannelse, være populær på sosiale medier, tiger i senga, etc. Men i realiteten er det jo ikke sånn at alle jenter vil ha alle disse tingene. Eksempel: Jeg synes det er viktig med selvtillit, intelligens og å være god i senga (fordi jeg selv er nerd og er opptatt av sex). Men f.eks popularitet på sosiale medier, kropp, velutstyrthet etc er ikke så viktig. Så jeg tror at klisjeen "alle er forskjellige" gjelder også her, og at du som mange andre føler på listen av krav som overveldende.. Mange mennesker går jo og rundt og tror de må være perfekte på alle måter, når de egentlig burde være mer opptatt av hva som er viktig for dem selv. 

Når det gjelder skilsmissestatistikken mener jeg at det ikke er noe så negativt som man skal ha det til, og at det trenger ikke bety  at vi her i Norge gjør noe feil. I min mening er det sånn her:

  • I Norge kan vi skille oss med en mann/dame vi ikke elsker lenger pga. økonomisk uavhengighet
  • Monogami er kjempevanskelig, å være sammen med noen livet ut krever masse arbeid og det er vanskelig og ikke alltid verdt det. 

Jeg tenker at en skilsmisse er opprivende og vanskelig for de som går gjennom det (+ barna), men monogamt ekteskap er bare én måte å organisere livet sitt på, og jeg tror ikke den er ideell for alle - av mange forskjellige grunner.

Anonymkode: 7879f...60b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Warchild skrev:

Forskjellen varierer fra kvinne til kvinne uansett nasjonalitet. Det er ingenting som tilsier at alle norske kvinner er bedre i senga eller at alle kvinnene fra Thailand er bedre i senga. Vil du til Thailand for å få deg dame, kjør på. Men der er alltid en viss sjanse for at en blir utnyttet og kun elsket på grunn av sitt økonomiske ståsted, men det finnes jo kvinner som ikke er slik også - og det finnes norske kvinner som er på samme vis. Det er derimot ganske innlysende at sjansen er større ettersom mange av de kvinnene som jobber på utesteder i eksempelvis Pattaya, gjør det fordi de mangler penger og mange tjener penger som de sender hjem til familiene sine. Kommer det da en norsk mann, som ser rik ut eller som sier han er rik, så er det klart at kvinnen vil bite på agnet så fort som mulig. Har lest et par artikler om dette og syns det er trist at mesteparten av de frøknene som jobber på de kjente utestedene i Pattaya kun gjør det for penger og ikke fordi de liker jobben sin.

Har også sett filmer på Youtube fra den litt kjente gata Soi 6 (dere vet, når man plutselig havner på feil side av YT og ikke har aning om hvordan man kom seg dit). Det så ut som hver eneste kvinne som satt langs gata der, hallveis avkledd, var tappet for livslyst. Syns det var litt trist å se. 

En annen ting jeg har lagt merke til, er at det ofte er menn som har kastet inn håndkleet når det kommer til dating i Norge, som reiser til Thailand. Jeg ser på mennene her jeg bor som har en kjæreste fra Thailand. Alle har en guffen fortid med mye faenskap og problematikk på datingmarkedet, noen har gått gjennom stygge brudd/skilsmisse i eldre alder og mange av disse mennene har også forfalt, så til de grader. Jeg syns i noen tilfeller at det virker som om en thaidame er siste utvei når man ikke klarer å få seg kjæreste i sitt eget hjemland. 

Regner med denne tråden var ment for å provosere oss norske kvinner, men det nådde ikke inn til meg dessverre. Jeg er glad for at jeg er norsk og stolt over min nasjonalitet. Finnes mange vakre kvinner i Thailand, men det der "de er bedre i senga enn alle andre" er bullshit. Sex handler om mye mer enn etnisiteten til den man ligger med og etnisiteten har ikke en døyt med ferdigheter i senga å gjøre. 

Er helt enig i det du sier(har ikke sett youtube klipp du nevner). Har flere slektninger som har reist Thailand for å finne seg partner, og når de kommer hit så blir de litt sære overfor den norske levemåten. De sier de vil lære seg norsk matlaging, men det skjer ikke. Det går igjen i noen merkelige supper som ikke er det spøtt gode for oss som kjenner til det helnorske. Vei også blant de jeg kjenner, så går mannfolka vekk fra bordet når slik blir servert, de klarer det ikke. Og dette er IKKE sammenlignbart med den maten vi får servert på en thairestaurant f.eks her i landet. Har selv fått litt erfaring med det som serveres her hjemme, av de norskproduserte råvarene, det smaker ikke godt.

Og for min egen del, det å få en partner er uaktuelt å ha noe fra sør for Danmark!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...