Gå til innhold

Thaidamer vs norske damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, skjønner det kan bli et for lite statistisk materiale til å si noe bastant. Nå hadde jeg likevel sex med 9 forskjellige thaidamer når jeg var i Pattaya. Og alle unntatt ei var fantastiske. Har hatt sex med ca 15 norske jenter før og kan definitivt ikke si det samme her. Så kan umulig være en tilfeldighet.

ps. Dette var ikke prostituerte, men ons.

Anonymkode: 33ab7...9fe

9 forskjellige på 3 uker,altså?  Du bør kanskje teste deg når du kommer hjem. Og du gav dem ingenting? ingen gaver eller drikke?

Anonymkode: 52851...2fe

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter min erfaring og mening så er den største forskjellen at norske damer vil nyte sexen og har visse krav til partner, - med thai damene kan vi ikke forvente mer enn at de gjør det for penger, norsk pass eller "rik" mann. De er generelt sett (ikke alle, men de fleste) villig til å gjøre/la oss gjøre mer i senga, men det er ikke akkurat synonymt med at de er "bedre" enn norske damer, - enkelt og greit fordi de ikke gjør det for dem selv, men for mannen. Velger soleklart ei dame som har egne meninger og gjør ting for seg selv og har egne grenser, enn ei som er så unerdanig som de fleste u-land damene. Menn som ikke har mindreverdighetskompleker sitter ikke å rakker ned på norske kvinner fordi de har bein i nesa (se føler seg trua). Så foretrekker norske/selvstendige kvinner som nyter sexen. 

Anonymkode: 00413...fe9

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev ikke at de var bedre i senga, jeg skrev at noen av de i følge min erfaring er villig til å gjøre mer, som mest sannsynlig ikke gir dem så mye nytelse selv, og det i seg selv er ganske turn off for meg. Jeg svarte greit på HI, at jeg foretrekker å ha sex med norske kvinner og får mer nytelse ut av dette, enn med de thai damene jeg har vært med. Syntes kommunikasjon og ærlighet er viktig, og dette er norske bedre på (ikke alle, sier heller ikke at alle thai damer er slik, bare min oppfatning utifra min egen erfaring) Sier dog ikke at jeg ikke nyter sex med underdanige kvinner/thai damer, men om jeg måtte velge, hadde jeg valgt en gjennomsnittelig norsk kvinne. Dette har kun med seksuelle preferanser å gjøre. 

Det at du syntes det er patetisk at du mener at jeg lar mine politiske preferanser påvirke hva jeg sier jeg prefererer i "sengehalmen" er jo din oppfatning. Hva noen som ikke har noe å si i mitt liv har å mene om mine erfaringer og seksuelle preferanser er jo ikke relevant for meg. 

Jeg vil heller si at jeg syntes det er trist at du utrykker at du er imot likestilling av kjønn (det er feminisme). 

Det er også relativt trist at du tror at fordi jeg har de meningene jeg har og at jeg sier jeg heller vil ha en norsk kvinne (min preferanse) at jeg er mindre populær på markedet. Jeg forstår at du kanskje er litt usikker på din egen seksualitet dersom du har behov for å komme med "du får deg sikkert ikkenoe" med en gang noen kommer med erfaringer og meninger som du ikke nødvendigvis støtter. Jeg har ingen behov for å forklare deg hvor populær jeg er på market, fordi det er irrelevant i denne samtalen, men jeg kan fortelle deg at det ikke er noen grunn til bekymring på det området. 

Anonymkode: 00413...fe9

Men for faen. Sitter du tenker på feminisme og at hun er en sterk og oppegående kvinne, når du kjører på bakfra? Altså hvem bryr seg?

Jeg ville selv glatt tatt en trang thaidame, om samlivet fungerte sånn ok ellers. Hvorfor skal man rote seg borti norske damer som er mer jobb, om sexen er verre? Tror du ikke at man kan kommunisere med thaidamen? Tror du ikke at mannen faktisk VIL gi henne nytelse? 

Kort fortalt er det mindre jobb. Ja, de suger penger ut av deg. Men norske kvinner suger sjela di ut av deg. Vet ikke hva som er verre.

Anonymkode: 135d1...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, skjønner det kan bli et for lite statistisk materiale til å si noe bastant. Nå hadde jeg likevel sex med 9 forskjellige thaidamer når jeg var i Pattaya. Og alle unntatt ei var fantastiske. Har hatt sex med ca 15 norske jenter før og kan definitivt ikke si det samme her. Så kan umulig være en tilfeldighet.

ps. Dette var ikke prostituerte, men ons.

Anonymkode: 33ab7...9fe

Kan jeg spørre om alderen din?

Anonymkode: 1a667...e35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne

Hva med rike norske kvinner som drar til Gambia og finner seg noen som "elsker" de. Utnytter de også mennene, eller er de ofre for at ingen elsker de i Norge? Er det like synd på mennene fra Gambia også eller?

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.7.2016 at 18.16, PetterPanne skrev:

Hva med rike norske kvinner som drar til Gambia og finner seg noen som "elsker" de. Utnytter de også mennene, eller er de ofre for at ingen elsker de i Norge? Er det like synd på mennene fra Gambia også eller?

Ikke meg du spør, men jeg kan svare. Det er like tragisk. 

Anonymkode: 75ca8...6d4

Endret av Bond
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du spør, men jeg kan svare. Det er like tragisk. 

Anonymkode: 75ca8...6d4

Jau.

Jeg skjønner ikke hvorfor norske kvinner bryr seg om menn henter seg damer fra utlandet. Litt sånn: "vi vil ikke ha deg, men hvis ikke vi skal ha deg, så skal ingen kvinne ha deg"- mentalitet. Du vil jo ikke ha han, så gi faen da vel? La han leve lykkelig? Og gjøre som han vil? Blir dama ulykkelig så går hun sin vei. Verre er det ikke.

Hvorfor skal dere bruke energien deres på folk som er lykkelige? Disse mennene brydde dere ikke dere om uansett. La de leve sine liv.

Forøvrig har jeg kompiser som har vært i thailand og de alle bekrefter at thaidamer er trangere. Et kjapt søk på nett viste at snittlengden på peniser i thailand er 10cm. Så da er det kanskje litt logisk å anta at damene formes deretter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra for meg at mange menn tenner på små kvinner! :)

Er ikke store biten selv..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du foretrekker thaidamer, knull thaidamer (som vil knulle med deg).

Hvis du foretrekker norske damer, knull norske damer (som vil knulle med deg).

Om noen vil til Asia for å finne "kjærligheten" der, værsågod. 

Ser ikke problemet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, skjønner det kan bli et for lite statistisk materiale til å si noe bastant. Nå hadde jeg likevel sex med 9 forskjellige thaidamer når jeg var i Pattaya. Og alle unntatt ei var fantastiske. Har hatt sex med ca 15 norske jenter før og kan definitivt ikke si det samme her. Så kan umulig være en tilfeldighet.

ps. Dette var ikke prostituerte, men ons.

Anonymkode: 33ab7...9fe

Hehe, sure.

Anonymkode: 2cbb9...2a9

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mennene som velger thaidamer er jo ikke noe interesse for norske kvinner som man bare ser ved et øyekast, så skjønner ikke hvorfor noen kvinner bryr seg om det, med mindre de er glad i mannen som en venn og vil han vel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Evilposelos skrev:

De mennene som velger thaidamer er jo ikke noe interesse for norske kvinner som man bare ser ved et øyekast, så skjønner ikke hvorfor noen kvinner bryr seg om det, med mindre de er glad i mannen som en venn og vil han vel.

Hvorfor har ikke kvinner norske kvinner noen interesse for dem?

Anonymkode: c1130...98a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har ikke kvinner norske kvinner noen interesse for dem?

Anonymkode: c1130...98a

 

Jeg har ikke til nå sett en mann som virker sånn hvertfall. Er ikke noe vits i å gå i detaljer, vil ikke såre noen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Evilposelos skrev:

 

Jeg har ikke til nå sett en mann som virker sånn hvertfall. Er ikke noe vits i å gå i detaljer, vil ikke såre noen.

Ok, kunne vært veldig interessert i de detaljene. Du kan jo skrive hva du vil her på forumet, folk som leser tråden skjønner nok at det kan være sårende ting her.

Anonymkode: c1130...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har ikke kvinner norske kvinner noen interesse for dem?

Anonymkode: c1130...98a

Ganske enkelt. De er ikke attraktive. Verre er det ikke eller?

Lav status har de kanskje, dårlig arbeid, bor på bygda, dårlige sosiale antenner, dårlig sosialliv, dårlig utseende. Lista kan være lang.

Mange kan være sånn midt på treet, men fortsatt ikke finne lykken. 

Så da går man utenlands

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fra bygda med dårlig rykte som må til Thailand eller filippinene for å hente en som ikke ennå kan språket og derfor ikke får med seg de stygge ryktene. Men de nye konene finner fort ut at "love of their lives" er konebanker, spilleavhengig og i overkant glad i cider. Har dessverre sett mye av dette i bygda hvor jeg vokste opp.

Anonymkode: 52851...2fe

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner mange jenter fra Thailand.  Og koselig er de. Men alle og en er eller har vært gift med menn over 60 . De innrømmer glatt de giftet seg med de for trygghet. Og de ikke er glad i sex med han bare på plikt.  De skiller  seg eller venter på sykdom så de slipper.  Mange av de skilte finner ny mann. Yngre og ikke norsk.  Polske eller russiske  som bor i Norge.  Greit nok de er muligvis bedre å sex med pga de ikke forventer mer enn inn å ut når det passer han og de tørr ikke si nei.

Anonymkode: ac1d7...31e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

9 forskjellige på 3 uker,altså?  Du bør kanskje teste deg når du kommer hjem. Og du gav dem ingenting? ingen gaver eller drikke?

Anonymkode: 52851...2fe

Trenger ikke teste meg. Bruker alltid kondom med ons. 

Gav dem ingenting nei. Bortsett fra å spandere en drink av og til. Noen av de var det hyggelig å spise frokost med på morrakvisten også. 

Anonymkode: 33ab7...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, PetterPanne skrev:

Ganske enkelt. De er ikke attraktive. Verre er det ikke eller?

Lav status har de kanskje, dårlig arbeid, bor på bygda, dårlige sosiale antenner, dårlig sosialliv, dårlig utseende. Lista kan være lang.

Mange kan være sånn midt på treet, men fortsatt ikke finne lykken. 

Så da går man utenlands

Dette kan jeg skrive under på. Svigerfaren min gjorde et siste desperat valg, og hentet seg thaikone. Ingen norsk kvinne aktet å være sammen med han, å leve etter hans ordre og sære personlighet.

Han er veldig spesiell og gammeldags, og kona vasker og lager mat dagen lang. Hun må dessuten være pleier for hans mor som også bor i samme hus. 

Forståelig sånn sett at han gjorde dette valget, da mange thaikvinner finner seg i mye dritt. 

Anonymkode: 08254...648

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan jeg skrive under på. Svigerfaren min gjorde et siste desperat valg, og hentet seg thaikone. Ingen norsk kvinne aktet å være sammen med han, å leve etter hans ordre og sære personlighet.

Han er veldig spesiell og gammeldags, og kona vasker og lager mat dagen lang. Hun må dessuten være pleier for hans mor som også bor i samme hus. 

Forståelig sånn sett at han gjorde dette valget, da mange thaikvinner finner seg i mye dritt. 

Anonymkode: 08254...648

Det er jo trist at de gjør sånn da. Men dama kan jo si nei også, og gå sin vei?

Men det kan vel ikke være absolutt ALLE ekteskap som er lik eller? Mellom thaidame og norske menn? Skulle likt å sett på tallene for ekteskap som holder lenger enn 10 år. Og andelen som ender i brudd. Bare for å få et bedre bilde av hele greia

På tide å google litt, men jeg tviler sterkt på at jeg finner det jeg leter etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...