Gå til innhold

Netflix's Stranger things


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg startet på den på fredag og så den ferdig i dag. Likte den veldig godt! Det ble veldig spennende omtrent midt i :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett 3 episoder men skjønner ingenting. Handler det om aliens? Hva skjer med han gutten som forsvant? For dyp serie for meg tror jeg. 

Anonymkode: 14059...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett 3 episoder men skjønner ingenting. Handler det om aliens? Hva skjer med han gutten som forsvant? For dyp serie for meg tror jeg. 

Anonymkode: 14059...1b1

Du må jo nesten se de neste 5 episodene for å få alle svarene. Men det jeg kan si er at serien er ikke komplisert, hvis du ser en episode til får du svar på hva det handler om. 

Jeg synes dette er en helt fantastisk og unik serie, og sistnevnte i seg selv er jo nesten umulig å få til i dag i blant den uendelige jungelen av serier som finnes. 80-talls feelingen, den mystiske atmosfæren, alle karakterene som er så bra spilt gjør dette til noe helt spesielt. Hadde ikke hørt et pip om denne serien før jeg kom over traileren på Netflix for en uke siden, noe som forundrer meg siden netflix alltid satser så stort på sine serier og siden de kapret Winona Ryder som er så kjent. Men det faktum at jeg ikke hadde noen forventinger overhodet har vel egentlig bare hatt positiv effekt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett 3 episoder men skjønner ingenting. Handler det om aliens? Hva skjer med han gutten som forsvant? For dyp serie for meg tror jeg. 

Anonymkode: 14059...1b1

Litt av poenget er jo at vi ikke skal vite alt, slik at det blir spennende for oss når mysteriene blir løst litt etter litt. 

Jeg begynte å se litt i går, og så langt ser det jo lovende ut. Liker nerdeguttene 😊

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den ferdig i går, begynte å se den på lørdag.

Likte den veldig godt, og den er ikke så komplisert som man kanskje tror. Verdt å se, kun åtte episoder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett 3 episoder men skjønner ingenting. Handler det om aliens? Hva skjer med han gutten som forsvant? For dyp serie for meg tror jeg. 

Anonymkode: 14059...1b1

Jeg tror litt av poenget er at man får svar etterhvert som man ser på serien?
Hadde vært lite spenning hvis man hadde visst alt før man begynte, eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert å se denne serien og nå skjønner jeg jo at jeg må det! :) Passer fint nå når sommerværet oppfører seg som et kaldt høstruskevær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9,2/10 på IMDb :ohmy: Fryktelig skeptisk om dette er en serie jeg vil like. Jeg får vel prøve et par episoder i det minste. 

Anonymkode: e3bd9...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme meg som startet å se den på kvelden. Er jo så pysete, så tørr ikke å legge meg. Så da kan jeg bare se flere episoder til jeg sovner. Utrolig spennende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Likte den veldig godt. Så de to første episodene i går :) Virker spennende og utrolig bra 80-tallsfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tips om at det var en serie jeg burde gi en sjanse i går kveld,  og det før jeg skulle legge meg selvfølgelig. Tenkte bare å ta en liten titt, men det endte jo selvsagt med at jeg så fire episoder på rappen... Veldig bra hittil, i alle fall! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var alle alle 8 episoder sett, og selv om ikke synes avslutningen var like god som starten, så synes jeg det var en meget bra serie likevel.

Blir nok ganske så sikkert en ny sesong også, så da er det jo bare å se frem til den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til den neste sesongen:popcorn: 

Spoiler

Jeg likte godt at de unngikk den klisjeen der den upopulære gutten får jenta, og det at Steve gjorde opp for seg på slutten. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker serien og 80 talls stilen :) Må ærlig innrømme at jeg måtte skru av første episode pga lydene og vente til det ble dag. Utrolig pysete ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flinke skuespillere! Spesielt barna, hu Elle var helt rå!  Så ferdig serien i natt, og gleder meg veldig til neste sesong (om det kommer).

Noen spørsmål fra den siste episoden: 

Spoiler

Noen som skjønte hvorfor politimannen la vafler i boksen ute i skogen? Og så er jeg kjempespent på hvordan det går videre med Will. Det virket jo ikke akkurat heeelt lovende på slutten der... hva tror dere? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna var virkelig gode skuespillere, ja! Digger Elle! 

Spoiler

Vet ikke hvem eller hva vaflene var til, nei. Hva skjedde egentlig med Barbra? Kom hun tilbake? Håper vi får vite mye mer av Elles historie, ikke minst hva som skjedde under "aborten" moren hadde. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg tenker at han la ut de vaflene til El jeg, siden hun var så glad i vaflene. Det blir jo nevnt flere ganger at hun er så glad i Eggo's. Kanskje han tror at hun fortsatt lever? 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne serien, men jeg blir så sliten av å se den at jeg bare orker en episode pr. dag... Så i kveld er det episode 6 som venter. Er enige i dere som skryter av barna, hun som spiller El var også med i den ekleste episoden av NCIS jeg noen gang har sett. Hun kommer til å få en lysende karrière.

Anonymkode: 0c92c...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...