Gå til innhold

Hvor gammel var din første?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg 16, han 42

Anonymkode: 4edb8...ac4

😟

Anonymkode: 5544c...08a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med damer og ligge med eldre egentlig? er det større sjans for å pul 13-16 åringer som 25+ år gutt?

Anonymkode: de2eb...ebd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 15 og hun var 42.

Anonymkode: 65866...18a

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg 16, han 42

Anonymkode: 4edb8...ac4

ouu, nasty 42 åringer. Selv om bare en brøt loven.

Anonymkode: 1b29d...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 16, nesten 17, og han 37. Har aldri angret et sekund :) Jeg syntes han var en utrolig kul og tiltrekkende fyr, og han var perfekt som "førstemann". Han ble ganske satt ut da han forstod at jeg var jomfru.. men det var vel mest han som var opptatt av det i ettertid. Litt morsomt var det at kjærestene min (som nå er mannen min), traff han flere ganger i ettertid og likte han veldig godt.

Anonymkode: 6c25f...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15/15. Første "ordentlige" kjæresten min 

Anonymkode: b698d...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 17,5 og han var akkurat fylt 21. Neste kjæresten fikk jeg når jeg var 21, han var 28. 

Anonymkode: 3e40c...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Alle disse er seksuelle overgrep, og bør selvagt anmeldes. Foreldelsesfristen for seksuelle overgrep er fjernet, så uansett hvor gamle dere er nå, så kan de bli straffet. dere bør selvsagt anmelde dette slik at overgriperne kan straffes knallhardt. Det er totalt uakseptabelt.

Anonymkode: e5562...492

Det er tull og tøys at en som var 14 år og hadde samleie med en kjæreste som var 17 skal anmelde dette hvis dette var noe hun/han selv ønsket. Dette er også noe retten med veldig stor sannsynlighet ikke ville forfulgt rettslig. Hvis det derimot er snakk om en 16 åring som føler seg presset til å ha sex med en f.eks 21 åring, bør dette kunne anmeldes og forfølges.

Det finnes viktige nyanser i alle slike saker. Det er snakk om modenhet, hvor "likestilte" de to er og om de ellers har et nært og tillitsfullt forhold.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23, han var vel ca. 35-37. Jeg var full som faen og ting kunne gått bedre, men men. Angrer ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...