Gå til innhold

Har noen hatt sex med en kollega?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja.  Masse seksuell tenning gjennom to år, jeg hadde kjæreste. Han var singel. En helg på hyttetur med jobben, vi sovnet i samme seng. En uke gikk og jeg dumpa kjærsten (dette hadde skjedd med eller uten kollegaen) . Hemmelig forhold. Masse sex og kos. Noen månder senere flyttet jeg til Oslo for å studere, 1,5 time unna byen vi begge bodde i. Og vi satset på et avstandsforhold. Flyttet tilbake til byen vår for sommerjobb, samme sted som han jobbet. 

Endte med at han fikk jobb nærmer Oslo og i dag er vi lykkelige samboere, ansatt i samme kjede, med mulighet for å jobbe på hverandres arbeidsplasser engang i blandt. 

Anonymkode: da0be...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kollegaer som har hatt sex med hverandre, der alle er gift. Den siste gangen hadde to av de sex offentlig og ble bedt av politiet om å avslutte akten. Det vil si - politiet tvitret om at da de kom, var akten over. I følge min mann, har damen i forholdet måtte finne seg ett nytt sted å bo. Ungene hennes trener med min sønn. Stakkars mann og barn. Moren til denne damen har ei venninne som jobber med min mann, og denne damen avlyste en fest med denne damen pga av datteren: hun taklet ikke å møte henne når hun visste om datteren. Jeg kjenner ikke damene til mennene som har vært utro med denne kollegaen, men det gjør en annen kollega: hun var veldig stressa på hvordan hun skulle takle å møte disse damene. Den utro damen jobber med ungdommer - kjekt i fremtiden ja!

 

Her hang jeg ikke med...Og det er kanskje like greit :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med to kollegaer. Begge flere ganger, men ikke i samme tidsrom. Vi jobber fortsatt sammen i dag. Litt kleint første gang vi møttes igjen etter første gang vi hadde sex, men nå er vi vanlige kollegaer. Hadde ikke jeg hatt en jeg er på vei til å bli sammen med nå hadde jeg fortsatt hatt et seksuelt forhold til han ene av de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg, faktisk 2 stk. De prøvde seg begge på samme tid. Han første sluttet (ikke pga meg, han skulle bare være i en periode), han skjedde det ikke noe med før et år senere og vi er sammen idag :) Vi jobber også fremdeles sammen, men da det er turnus jobber vi ikke ofte helt likt. Tenk jeg skulle finne kjærligheten i det kvinnedominerte yrke som helsevesenet.

Men kan for se at det hadde blitt kleint om han første skulle bli værende, så jeg er ikke så sikker på om jeg hadde gjort det samme igjen.

Anonymkode: 2f0a5...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi bare hoppet i det, og nå har vi vært samboere i 6 år :)

Anonymkode: d76f4...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har hatt et forhold med min kollega snart 2 år. Det er veldig vanskelig å avslutte fordi nå elsker jeg han. Hans Kona jobber på samme sted men på en annen avdeling. Jeg har så lyst til å fortelle henne men vet ikke hvordan. Jeg anbefaler aldri å ha et forhold på jobb med en gift mann.

Anonymkode: b3bbd...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hvis jeg var sjef og en av dere i forhold ville jeg gitt dere begge sparken for utro tjeneste!

Anonymkode: c58a9...316

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi hadde sex etter et julebord. Senere hadde vi sex jevnlig ett års tid etterpå i smug. En deilig tid. Vi jobbbet sammen, men det gikk helt fint. 

Anonymkode: 21605...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det veldig ofte faktisk. Har vært samboer med en kollega i 6 år nå.

Anonymkode: 5b4ef...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Det gikk fint det. Hadde sex noen et par-tre ganger, så var det over. Han var litt forelska, men vi holdt det som venner etterpå. Folk visste det, men hvis man ikke synes det er så farlig så går det fint, så lenge man ikke knuller en som liker drama i senere tid. Det vet man jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ikke gå fra kona fordi han elsker henne men han er sammen med meg fordi jeg er spennede dame. Kan en av dere hjelpe meg at hvordan jeg skal slutte med han. Jeg får han aldri men veldig vondt å se hva han gjør for kona men for meg så han har ikke litt tid en gang. 

Anonymkode: b3bbd...6b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nachspiel. Meg og en kvinnelig kollega + hennes venninne.

det ble tidenes trekant med høy promille. Vi har aldri pratet om det etterpå, men har sex med venninna i ny og i ne.

Anonymkode: b5b9d...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt trekant med en kollega. Det hadde vært en spenning mellom oss lenge, men sexen var ikke bra. Skjedde aldri igjen. Ingen på jobben vet om det, og det var aldri klein stemning mellom oss etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning
På 16.7.2016 den 22.15, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig seksuell spenning mellom meg og en kollega. Er sikker på at han føler det også. Det ligger i luften på en måte. Bare hvordan vi snakker og er mot hverandre. Kroppsspråket sier også en del. 

Og en del av meg vil bare kaste meg over han. Tør ikke tenke på hva som kan skje på neste jobbfest. Klarer ikke se hvordan jeg skal klare å holde meg unna. Ser for meg at hvis vi hadde hatt sex, hadde det vært helt fantastisk fordi vi hadde fått utløp for all denne spenningen mellom oss.

Er vel ikke bare meg som har opplevd dette? Er det noen som faktisk har gjort noe med det? Hvordan var det? Eller burde jeg la det ligge og heller gå på veggen av seksuell frustrasjon? Blir gaal..

Anonymkode: 01395...ec3

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS, hvis jeg var sjef og en av dere i forhold ville jeg gitt dere begge sparken for utro tjeneste!

Anonymkode: c58a9...316

Da bør du lese de elskendes arbeidskontrakter VELDIG nøye. En standard arbeidskontrakt gir ikke mulighet for det. Du KAN bli en dyr mann for firmaet om du prøver å sparke noen på det grunnlaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd noen ganger, men så har jeg våknet, og der sitter jeg midt på natta med våt truse og dårlig samvittighet. :P

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Alterego666 skrev:

Da bør du lese de elskendes arbeidskontrakter VELDIG nøye. En standard arbeidskontrakt gir ikke mulighet for det. Du KAN bli en dyr mann for firmaet om du prøver å sparke noen på det grunnlaget.

Takk og at du avklart litt her fordi jeg har ikke råd til å miste jobb pga min gift kollega er utro med meg. 

Anonymkode: b3bbd...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje 7-9 stykk fordelt utover flere jobber,  ikke alle jeg jobber "tett" Med

Anonymkode: 89e8f...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...