Gå til innhold

Har noen hatt sex med en kollega?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er utrolig seksuell spenning mellom meg og en kollega. Er sikker på at han føler det også. Det ligger i luften på en måte. Bare hvordan vi snakker og er mot hverandre. Kroppsspråket sier også en del. 

Og en del av meg vil bare kaste meg over han. Tør ikke tenke på hva som kan skje på neste jobbfest. Klarer ikke se hvordan jeg skal klare å holde meg unna. Ser for meg at hvis vi hadde hatt sex, hadde det vært helt fantastisk fordi vi hadde fått utløp for all denne spenningen mellom oss.

Er vel ikke bare meg som har opplevd dette? Er det noen som faktisk har gjort noe med det? Hvordan var det? Eller burde jeg la det ligge og heller gå på veggen av seksuell frustrasjon? Blir gaal..

Anonymkode: 01395...ec3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Gikk og følte på den spenningen i to år. Vi var begge gift. Så klarte vi ikke holde oss lenger, og nå har vi vært sammen i snart 6 år. Beste forholdet jeg har hatt noen gang! (Vi har ikke jobba sammen på 4 år, men det gikk greit det og en stund) 

Anonymkode: ca608...b39

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det, fikk bare kjønnsvorter ut av det.

Anonymkode: 9c89e...2d1

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge

Ja. Det gikk til helvete fordi 1) den seksuelle kjemien var ikke-eksisterende i senga selv om den lå i lufta lenge før vi havnet under dyna 2) han hadde lang pikk og visste ikke at skjeden min faktisk har en bunn 3) jeg legger for mye følelser i sex, noe han ikke gjorde, med andre ord ble det en dårlig match. Jeg skule ønske det bare varte med flørten og den seksuelle spenningen. Livet var temmelig kjedelig noen dager etterpå. Et ligg jeg kunne være foruten og det hjalp særdeles lite på den seksuelle frustrasjonen. 

Kjør på, jeg tror ikke det er noe du kommer til å angre på om du holder på å gå på veggen av seksuell frustrasjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sjonglerte med to stk på kontoret. De visste ikke om hverandre. Begge var (og er fortsatt) gift. 

Spenningen ble ikke mindre i etterkant. Men litt problematisk på jobbfester... 

Anonymkode: 762ec...e80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det slik med en mannlig kollega før jeg traff mannen min. Utrolig spenning og kjemi i lang tid. På en jobbfest sneik vi oss bort. Startet med klining. Men så kunne han overhodet ikke kysse. Terningkast 1. Det var århundrets nedtur. Vi snakker type slikket med steinhard tunge overalt inni og utenpå munnen min, inn i øret, tilbake i munnen, tunga gikk bananas, han faktist siklet nedover munnviken. Jeg sa jeg måtte gå tilbake til de andre.... Kom tilbake på festen dyvåt i ansiktet og leppestift klint utover, men med knusktørr truse. Så det ble med det. Trusa forble tørr resten av tiden vi jobbet sammen.

Men du får nesten teste ut din kar, bare tenk gjennom om det blir komplisert for deg og han på jobben etterpå.

Anonymkode: f1da5...0ed

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rotet med en. Hadde ikke sex da. Hvis det er en person du må jobbe med til daglig, så kan det ha sine ulemper å ha sex med han. Forholdet deres kan jo endre seg. 

Anonymkode: aaf59...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har hatt det. Det var litt spenning og kikking, litt flørting på jobben. Vi traff hverandre på byen, danset, det ble hett og havnet hjemme hos meg. Vi ble ff og holdt på lenge, til jeg fikk meg en i fast forhold. Vi er fortsatt venner i dag. Han er gift og jeg er nå single etter å ha vært i langt forhold og ekteskap. Kunne fint hatt han som ff igjen om han var single også :P

Endret av Coronas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble sammen med han også. Big mistake :fnise: Da det ble slutt ble det jo et helvete å skulle forholde seg til han hver dag, han var i tillegg nestleder og hadde ansvar for mine vaktlister. Fikk de kjipeste vaktlistene og han var generelt ganske kjip hele fyren etterpå. Og sexen? So noth worth it. 

Anonymkode: 9dba9...1fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med flere av mine kollegaer, men de har alle visst at det kun var for sex. Det har vært noen som har forelsket seg, eller ihvertfall vist mer interesse enn kun sex. Med de ble det bare vanskelig og kleint etterpå. Så vit hva du ønsker å få ut av det, og hva han ønsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg har definitivt følt på spenningen på kontoret, men har holdt meg unna. Risken for dårlig arbeidsmiljø er -etter min vurdering- for høy. Jeg har valgt å holde på den gjengjeldte spenningen og det har i alle tilfeller gitt en fortrolig å snakke med på jobben. For meg har det fungert gull. FFs finner man på nettet, og gjør det klart at det kun er vennskapelig sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, big mistake-da han gikk rundt å braga om at han hadde ligget med meg, og begynte å ignorere meg og ikke invitere meg på drinker med hele gjengen etter jobb (med tilatelse av sjefene, helt utrolig).

Jævla Idiot.

Anonymkode: 00421...e9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har hatt med en kollega. Det var langt fra den beste sexen, greit nok.

Var litt småkleint etterpå, men i ettertid har vi brukt det mest som intern humor på jobb og har i grunn bare hatt det gøy med den ene gangen (han ville flere ganger, men blei med den ene). Vi ler av det begge to i dag. Skjedde for 1,5 år siden.

Anonymkode: a7d1b...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt sex med tre kollegaer. Den ene gangen var det et ons etter en bytur, og ingenting har forandret seg i ettertid. Vi er fortsatt venner og ingenting mer. Den andre gangen var det i edru tilstand, og han prøvde å overtale meg til at vi skulle bli pulevenner. Jeg holder meg unna ham, møter aldri blikket hans og det er skikkelig kleint å treffe han. Han siste var en flørt over flere måneder. Han syns nok det var litt kleint å møte meg i ettertid, men ettersom jeg ikke ser noe problem i det (ettersom det endte på en veldig naturlig måte), har han også kommet over det, og vi snakker fint sammen. 

Anonymkode: e7eae...67b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har gjennom årene knullet flere kollegaer. Er i dag gift med tidligere kollega.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et forhold til flere kollegaer. Blir som regel alltid en eller annen form for dramatikk den dagen det tar slutt, men det var gøy så lenge det varte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kollegaer som har hatt sex med hverandre, der alle er gift. Den siste gangen hadde to av de sex offentlig og ble bedt av politiet om å avslutte akten. Det vil si - politiet tvitret om at da de kom, var akten over. I følge min mann, har damen i forholdet måtte finne seg ett nytt sted å bo. Ungene hennes trener med min sønn. Stakkars mann og barn. Moren til denne damen har ei venninne som jobber med min mann, og denne damen avlyste en fest med denne damen pga av datteren: hun taklet ikke å møte henne når hun visste om datteren. Jeg kjenner ikke damene til mennene som har vært utro med denne kollegaen, men det gjør en annen kollega: hun var veldig stressa på hvordan hun skulle takle å møte disse damene. Den utro damen jobber med ungdommer - kjekt i fremtiden ja!

Dersom du er utro, så går det ikke bare utover deg, men også dine barn og resten av familien. Tenk deg godt om før du gjør noe du angrer. 

Anonymkode: 3c4a8...d33

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...