Gå til innhold

Jente (29) søker venninner i Oslo/Bærum


Mojahe

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette har jeg aldri gjort før, men jeg tenker at siden nettdating kan funke, så funker kanskje dette også :) Jeg er ei jente på 29 år som gjerne vil møte nye oppegående mennesker. Jeg er på utkikk etter jenter som genuint ønsker å få nye venner.

Jeg har de siste årene fått sansen for å være en del ute i marka og ved sjøen, og nyter gjerne også livet med noe godt i glasset i parken. Tror ikke jeg har noen veldig sære interesser, i grunn. Jeg har blitt litt lei av å gjøre det samme hele tiden, og prøver med dette på å gjøre noe med akkurat det.

Høres dette interessant ut så skriv gjerne her, eller send meg en PM :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en kvinne på 43 år. Er kanskje for gammel for deg, men svarer likevel. Jeg har allsidige interesser, har ikke barn, liker å reise og er glad i naturen/gå tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 32 år her bosatt i Bærum..jeg blir gjerne kjent med deg. Sender deg pm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hey!

Jeg slenger meg utpå, vet ikke om det er for sent? Men det er jo aldri:D Jeg studerer medisin og bor i Oslo. Savner nære venner i Oslo, har mistet kontakt med en del omgangskrets da jeg er litt ferdig med byliv, og har ikke barn enda, men en veldig fin forlovede:) Jeg har mange interesser og ser på meg selv som snill og trofast. Er interessert i noe genuint, uten at jeg vil det skal høres påtrengende ut. Om du/dere (?) vil ha noen å prate med, gå tur med så send meg melding!

Jeg er glad i konserter også, ta en kopp kaffe og prate, tur ja, lage god mat, noe god i glasset. Ellers er jeg interessert i musikk (klassisk, rock), litteratur, kunst... 

Send meg en melding om du vil:)

Ps. Eplet er noe gammelt kallenavn jeg ikke fikk fiksa på :P Anyways....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei eplet ( og dere andre) jeg er også på utkikk 😆 er 31 år. flyttet ut av Oslo for to år siden og mistet noe omgangskrets. bor så nært at jeg lett kan ta turen inn for å finne på noe. merker at det er færre å finne på ting med, da mange i min omgangskrets er opptatt med barn og hverdagsliv. selv har jeg flott kjæreste men ikke barn. og jeg savner venner å gjøre #ikke par# ting med. kanskje vi kunne fått til en jentekveld, dersom flere av dere er intressert. oppdater meg eller send meg en pm 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei. Jeg meldte meg inn i dag, i håp om å komme i kontakt med noen som er interessert i å bygge nye relasjoner. Jeg er en jente på 29 år, bor i Oslo med samboer, men vi har ingen barn. Dessverre har jeg mistet kontakten med mine nærmeste venninner de to siste årene da vi har vokst fra hverandre. Jeg kjenner at jeg savner å ha noen nære venninner som jeg kan snakke med om alt om, være der for og ha det hyggelig og le mye med. Jeg kan fortelle mye mer om meg selv etter hvert, men er det noen som er ute etter det samme som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

hei meldte meg inn  her i dag. syns det hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre. Jeg er 26  og bor i bærum har også en sønn. mistet mye etter jeg fikk barn så hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre som man kan snakke med om alt =) så bare send en mld om noen av dere vil ha kontakt. =) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2016 den 16.15, Mojahe skrev:

Hei!

Dette har jeg aldri gjort før, men jeg tenker at siden nettdating kan funke, så funker kanskje dette også :) Jeg er ei jente på 29 år som gjerne vil møte nye oppegående mennesker. Jeg er på utkikk etter jenter som genuint ønsker å få nye venner.

Jeg har de siste årene fått sansen for å være en del ute i marka og ved sjøen, og nyter gjerne også livet med noe godt i glasset i parken. Tror ikke jeg har noen veldig sære interesser, i grunn. Jeg har blitt litt lei av å gjøre det samme hele tiden, og prøver med dette på å gjøre noe med akkurat det.

Høres dette interessant ut så skriv gjerne her, eller send meg en PM :) 

 

Hei. Hei har du fb? Send meg pm. 

Mvh Mariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, maryjane90 skrev:

Hei. Hei har du fb? Send meg pm. 

Mvh Mariann

Hun har ikke vært innlogget siden november 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...