Gå til innhold

Venninne(r) i Trondheim?


e-a

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en kvinne på snart 28 år som er så og si nyinnflyttet her i Trøndelag (Trondheim området) sammen med samboeren min og datteren vår på 2 år. 

Jeg kjenner at jeg savner å ha en god venn eller to i nærheten som jeg kan finne på noe sammen med og som jeg kan snakke "om alt" med. Dessverre så er det ikke like lett å finne venner på fritiden da jeg jobber og ikke studerer. 

Er det noen her som kan tenke seg å bli kjent, tro? Gjerne noen med jevnaldrende barn, men dette er selvfølgelig ikke et must :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Den 15. juli 2016 at 21.02, e-a skrev:

Hei!

Jeg er en kvinne på snart 28 år som er så og si nyinnflyttet her i Trøndelag (Trondheim området) sammen med samboeren min og datteren vår på 2 år. 

Jeg kjenner at jeg savner å ha en god venn eller to i nærheten som jeg kan finne på noe sammen med og som jeg kan snakke "om alt" med. Dessverre så er det ikke like lett å finne venner på fritiden da jeg jobber og ikke studerer. 

Er det noen her som kan tenke seg å bli kjent, tro? Gjerne noen med jevnaldrende barn, men dette er selvfølgelig ikke et must :) 

Hei.

Er ei jente på 28 år nyflyttet til Trondheim så søker nye bekjentskaper/venninner. Har en sønn på 1 år. Er glad i å finne på det beste. Ta kontakt ved interesse så forteller jeg mer om meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...