Gå til innhold

Filers og eksem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter med mye eksem rundt munnen. Bestevenninna mi mener at det å fylle leppene litt med f.eks teosyal kan hjelpe på dette. Finner ingenting som støtter den påstanden på Google, er det noen som har erfaringer med det? 

Anonymkode: ebbd0...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har venninnen din noe medisinsk bakgrunn? 
Jeg synes det høres helt helt feil ut. Tenk om du blir verre, hva om du reagerer på det som blir fylt inn og du blir helt ødelagt? 

Anonymkode: 035a7...9f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg virkelig høres ut som en god ide dersom du virkelig vil ha problemer. 

Du vet ikke ommdu har eksem på grunn av noe du ikke tåler, putter du inn enda mer som du kan reagere på, så kan du ende omm med å se ut som en rå kjøttkake. Gå til legen din og få hjelp mot eksemet. 

Anonymkode: 24e12...e9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tastaturet sluttet plutselig å virke, så ble ikke ferdig å skrive. 

Hvis du vurderer dette seriøst, snakk med hudlegen din først. Ikke ta noen andres ord på det. Ikke de som setter det heller, de har ingen kompetanse til å vurdere om dette er bra for deg. 

Anonymkode: 035a7...9f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Enig i at det er dumt å gjøre uten å forhøre seg hos legen. Ville ikke gjort det uten haba godkjenning uansett. Hun har ingen medisinsk bakgrunn nei, men jeg er desperat og derfor lett å lure :)

Anonymkode: ebbd0...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...