Gå til innhold

Briller eller linser i bryllupet?


Gjest moreno

Anbefalte innlegg

Gjest moreno

Takker for alle svar! Har goood tid å øve på enda, tenker å prøve linser, men ha briller i bakhånd siden jeg uansett skal ha nye briller om en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg øvde meg på linsebruk før mitt bryllup :) fryktelig knotete i starten, men så ble det bra :D Nå gråt ikke jeg (av en eller annen grunn - er jo egentlig et sippehode), så den biten kan jeg ikke svare på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, July 29, 2016 at 17.28, applestories skrev:

Hva med å prøve ut linser nå, og så bestemme seg når det nærmer seg? Dersom det stemmer at du har 9 måneder og 3 uker igjen har du jo god tid til å prøve ut. Jeg er enig med de som sier at det bare virker rart om noen som alltid bruker briller plutselig dukker opp uten. Dersom du vanligvis bruker briller ser ikke folk brillene, de ser deg. Jeg tar meg ofte i å spørre meg selv (og andre) om en eller annen bruker briller eller ikke, jeg legger ikke merke til det på personer jeg er vant til å se rundt omkring. Det er bare sånn de ser ut.

Det siste der stemmer egentlig bare når folk veksler mellom briller og linser. Kjenner flere som gjør det, og da tenker jeg aldri over om de har briller på eller ikke. Men så har du de som alltid bruker briller, som du aldri har sett uten - de blir skikkelig rare, nesten stygge, når de tar av brillene! Selvsagt ikke objektivt stygge - misforstå meg rett. Men for oss som er vant til brilleversjonen, står de fram som en litt forvridd karikatur.....de blir helt annerledes! Veldig pussig fenomen :)

Når man blir vant til det, glemmer man jo altså om brillene er av eller på. Men om man alltid bruker briller, blir det VELDIG rart å ta dem av kun på bryllupsdagen...

Anonymkode: c1dc6...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I frykt for at linsene skal poppe ut (erfaringer med det fra tidligere). Jeg ser ikke godt nok med linser og heller ikke synes det er videre behagelig så kommer jeg til å bruke briller, men heller ta de av ved fotografering hvis jeg føler for det. Men jeg er en kronisk brillebruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...